Ja maar ik ben haar broer en ik vind dat ze er niet meer uitziet dan, pff hebben broers niks meer te zeggen op deze wereldquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:51 schreef BobbyB het volgende:
Ben je bang dat ze dan niet meer lekker kan pijpen? Wordt het alleen maar beter op zeggen ze
Sorry, ben in een flauwe bui vandaag
Maar als ze dat wil moet ze dat toch zelf weten, tis haar tong, niet de jouwe
Dat wilde ik nou net zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:51 schreef BobbyB het volgende:
Ben je bang dat ze dan niet meer lekker kan pijpen? Wordt het alleen maar beter op zeggen ze
Sorry, ben in een flauwe bui vandaag
Maar als ze dat wil moet ze dat toch zelf weten, tis haar tong, niet de jouwe
Tongquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef cyberstalker het volgende:
Is het nou een kut of een tongpiercing?
Nee, tenzij je een Turkse/Marrokaans broer bent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:52 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja maar ik ben haar broer en ik vind dat ze er niet meer uitziet dan, pff hebben broers niks meer te zeggen op deze wereld![]()
Ik snap het wel, je wilt je zusje in bescherming nemen, zeg maar omdat je veel om d'r geeft maar ja ze gaan gewoon hun eigen weg, of jij dat leuk vind of niet... ouders hebben al niks meer in te brengen tegenwoordig dus ja, sorry dude!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:52 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja maar ik ben haar broer en ik vind dat ze er niet meer uitziet dan, pff hebben broers niks meer te zeggen op deze wereld![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef cyberstalker het volgende:
Is het nou een kut of een tongpiercing?
Duidelijk geval van geen sexlevenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:55 schreef cyberstalker het volgende:
Als jij nou naaktfoto's van je zusje in dit topic post, kunnen wij beoordelen of het de moeite van het klagen waard is.
Ja maar ben toch ook familie, pff nee madam beslist zelf alles, och ja ze krijgt er toch weer spijt vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap het wel, je wilt je zusje in bescherming nemen, zeg maar omdat je veel om d'r geeft maar ja ze gaan gewoon hun eigen weg, of jij dat leuk vind of niet... ouders hebben al niks meer in te brengen tegenwoordig dus ja, sorry dude!
[..]
![]()
da's wel vaak, hee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef tonks het volgende:
In 10 van de 9 gevallen neemt een meisje een tongpiercing als ze zeer tevreden is met haar klitpiercing
Ja duh. Hoe zou ik dat moeten doen dan naast FOK! enzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:56 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Duidelijk geval van geen sexleven![]()
Ooit al eens van sociaal leven gehoordquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja duh. Hoe zou ik dat moeten doen dan naast FOK! enzo?
Jij hebt zeker geen laptop?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja duh. Hoe zou ik dat moeten doen dan naast FOK! enzo?
Nee sorry, een laptopscherm kan ik niet goed lezen door mijn dikke ziekenfondsbrillenglazen.quote:
Ok handig om te wetenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:02 schreef Foo_niks het volgende:
Nou bereid je maar alvast voor op een hoop gezeik als jij het balletje er elke keer op moet bevestigen
Draagt ze hem wel altijd links?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:49 schreef alwaysleft het volgende:
Bah gaat ze zichzelf belachelijk maken door zo een kut tongpiercing te nemen wat er helemaal niet uitziet, is toch te gek voor woorden? Tongpiercing is zoooo niks heJa en als het niks is groeit het wel dicht zegt ze
Ben er helemaal op tegen dat ze zichzelf verminkt met zoiets
![]()
Je bent je er van bewust dat het verplicht is bij een dergelijke post pics te plaatsen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:44 schreef Salsagirl het volgende:
niks mis met een tongpiercing hoor,ik heb hem ook al maandenwees een lief broertje en laat der gewoon.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |