Ik weet nog welk moment dat was. Het was Lieske's eigen hand.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar nu zie ik echt helemaal niks meer.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt heel veel gemist. Vooral met Menno.
En ik mag wel trots zeggen dat Lieske geweldig was vanavond hoe ze Menno gesteund en geholpen heeft met alles. En dat terwijl de rest hem nauwelijk aandacht gaf. Lieske bleef non stop naast hem zitten terwijl hij zat te kotsen en heeft hem na een half uur kotsen samen met Dido naar bed gebracht. Daar heeft ze hem uitgekleed en in bed gelegd.
lieske en joost dat lijkt mij wel wat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijkMaar toch vind ik ze erg lief samen
![]()
Misschien zelfs niet zónder camera's, gok ik.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:20 schreef Ferdii het volgende:
ze wilt gewoon niet met die camera's erbij
Ik lees het nu op de Talpa-site.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft zich eerst een delirium gedronken en toen in tranen uitgebarsten.
Mietje
Ik wil geen discussie uitlokken weer, maar Dido's rol kwam echt niet in de buurt. Heeft Dido een half uur naast Roel gezeten en hem steeds water en doekjes gegeven? Heeft Dido hem uitgekleed en in bed gelegd? Dido heeft steeds de emmers met kots weggegooid.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Niet alle credits aan Lieske toeschrijven, de rol van Dido was net zo groot
![]()
idd voglens mij is het de hand van roel + de hand van lieske die de pols van roel vast houd.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij laat dat studentensnolletje d'r wel betasten.
Lieske en Joost is geen combi hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske en joost dat lijkt mij wel wat.
Maar dit zal nooit gaan gebeuren.
Of lieske en menno
Ik maak daar bezwaar tegen. Ik heb nog niets gezien of gehoord dat het woord snol rechtvaardigt mbt Lieske. Roel is wel een slet, natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Dat is nog zachtjes uitgedrukt. Hij heeft echt een half uur of langer hardgrondig gehuild. De meeste medebewoners begonnen er gewoon om te lachen op een gegeven moment.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees het nu op de Talpa-site.
Menno heeft dus zijn "breek-moment" gehad.
het was 50% - 50% was het was wel erg lief.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Niet alle credits aan Lieske toeschrijven, de rol van Dido was net zo groot
![]()
Ze heeft het al een paar keer aangegeven. maar Roel is hardleers, al snap ik ook niet dat ze hem niet een rotschop geeftquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:19 schreef BlaBlub het volgende:
Snap niet waarom Dido niet Roel uit dr bed schopt, als ze absoluut niet met hem samen wil slapen. Ik blijf Dido vaag vinden hoor
Volgens mij is het haar eigen linkerhandquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
ja het lijkt erop dat lieske de hand van Roel wegduwtquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
idd voglens mij is het de hand van roel + de hand van lieske die de pols van roel vast houd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |