Behalve dat ik het helemaal met je eens ben, zal iemand die (zoals Emu) liever niks doet ook geen uitkering horen te krijgen. Dat is op zich al goedkoper dan een lagere uitkering.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:22 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dan de uitkeringen omlaag moeten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Jusstmii het volgende:
Ik ben 18 en werk ook bij de Mc. Ik verdien op dit moment 4,77, en dat was vorig jaar nog 4.63 uit mijn hoofd. Dus erg laag is het niet bij mijn Mc dan!
Nee, dan nemen ze geen 17-jarigen meer aan maar een 22-jarige die de huur moet betalen, doorgaans meer verantwoordelijkheid heeft en dus niet enkel voor wat vrij besteedbaar zakgeld werkt omdat men nog bij pap en mam woont.quote:Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef Robbiej het volgende:
neej ¤ 7,68 euro per uur zoals iedereen aan het huidige minimumloon
Dat is inderdaad vrij slecht geregeld. In België en Frankrijk is het minimumjeugdloon ruim 7 euro per uur. Al vraag ik me af hoe dan de kansen liggen om op jonge leeftijd al aan de slag te gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:55 schreef Robbiej het volgende:
oplichting vind ik het.. maarja dat is altijd zo in dit klote landmet hun belasting regeltjes en staatskas-spekkingen. je werkt jezelf letterlijk het graf in. en wat krijg je ervoor per uur? net iets meer dan een fucking half pakje peuken.. terwijl iemand van 19 precies hetzelfde werk doet. die krijgt ook nog maar net 1 pakkie peuken (4.xx/uur) :/
gewoon niet normaal meer dit..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |