abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63768789
Voor onder de 10eu per uur kom ik mn bed niet uit. Dan ga ik nog liever geld zoeken op straat.
Lambo of Rekt
pi_63768911
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:22 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Dat is dan ook de reden dan de uitkeringen omlaag moeten.
Behalve dat ik het helemaal met je eens ben, zal iemand die (zoals Emu) liever niks doet ook geen uitkering horen te krijgen. Dat is op zich al goedkoper dan een lagere uitkering.
Jammergenoeg is het dan ook wel weer zo dat er duizenden euro's in mensen worden gestopt, puur en alleen omdat ze niet willen werken voor een lager salaris dan dat ze gewend zijn.
Mensen snappen niet dat ze met een laag salaris een opstap maken naar een hoger salaris.

Wat dat betreft zou je eigenlijk over moeten gaan tot een PGB voor mensen met een WW uitkering (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten) gewoon een budget geven om te leven en om zich om te scholen. Niet onbeperkt, maar de eerste drie/zes maanden een goed budget, daarna zullen ze zich moeten redden met 70% van het minimum loon. Niet een perfect plan, maar beter dan dat het nu is.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:58:40 #153
256104 Jusstmii
Live, love, laugh
pi_76441474
Ik ben 18 en werk ook bij de Mc. Ik verdien op dit moment 4,77, en dat was vorig jaar nog 4.63 uit mijn hoofd. Dus erg laag is het niet bij mijn Mc dan!
pi_76444606
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Jusstmii het volgende:
Ik ben 18 en werk ook bij de Mc. Ik verdien op dit moment 4,77, en dat was vorig jaar nog 4.63 uit mijn hoofd. Dus erg laag is het niet bij mijn Mc dan!
Vind je ?
pi_76445985
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef Robbiej het volgende:
neej ¤ 7,68 euro per uur zoals iedereen aan het huidige minimumloon
Nee, dan nemen ze geen 17-jarigen meer aan maar een 22-jarige die de huur moet betalen, doorgaans meer verantwoordelijkheid heeft en dus niet enkel voor wat vrij besteedbaar zakgeld werkt omdat men nog bij pap en mam woont.
pi_76454012
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:55 schreef Robbiej het volgende:
oplichting vind ik het.. maarja dat is altijd zo in dit klote land met hun belasting regeltjes en staatskas-spekkingen. je werkt jezelf letterlijk het graf in. en wat krijg je ervoor per uur? net iets meer dan een fucking half pakje peuken.. terwijl iemand van 19 precies hetzelfde werk doet. die krijgt ook nog maar net 1 pakkie peuken (4.xx/uur) :/

gewoon niet normaal meer dit..
Dat is inderdaad vrij slecht geregeld. In België en Frankrijk is het minimumjeugdloon ruim 7 euro per uur. Al vraag ik me af hoe dan de kansen liggen om op jonge leeftijd al aan de slag te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')