Ze heeft een 20 cm dik kraamverband inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:27 schreef style het volgende:
Tanja heeft ook duidelijk pijn, ze loopt helemaal wijdbeens.
De borstvoeding schijnt ook heel pijnlijk te zijn, lijkt me geen pretje.
Hard je best doen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga aan de kersenbonbons en proberen net zo dronken te worden als Menno![]()
Maar dan heeft ze haar zin en dan wordt de exit donderdag wat mij betreft een anti-climax. Het is veel 'schokkender' voor de bewoners als Rob of Nathalie eruit gaatquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:29 schreef Ferdii het volgende:
idd tanja moet er lekker uit
ze doet toch niet meer mee en je ziet haar alleen op de camera als ze rookpauze heeft
Stream lock ivm DBK beeld, dus nu moet je ff geduld hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:30 schreef Ferdii het volgende:
ff zow de vrouwen slaapkamer luisteren of het afluisteren nog word besproken
Ik voel mijn alcoholspiegel al stijgen na twee kersenbonbons.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:30 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hard je best doen hoorGa je dan ook zo
dalijk?
Daar moet BB toch echt even een leuke mix van maken. Het ene moment dat ze Dido op een zeikerige manier imiteert en het andere moment dat ze haar weer over hetzelfde onderwerp naar de bek slijmt. Als ze willen kunnen ze Nathalie maandagavond finaal afmaken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
Dido heeft het nu weer over het pakje sigaretten wat ze heeft gekregen.
Nathalie praat het goed, gisteren andere verhalen van haar gehoord.
Gaf haar ook wel gelijk in het feit, dat ze best rekening hadden mogen houden met het feit dat ze net was bevallen. Ongestoorde heerlijke kraamtijd had ik ze ook best gegund en zeker hoe dat ze de laatste weken wat meer haar best deed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja ze kan niet met de stress van nominaties omgaan nee vooral niet nu ze in dr kraamtijd zit zegt ze
maar zag dr wel vaak vrolijk en lachen de laatste tijd tot ze van ingrid hoorde dat zij haar genomineerd had zei ze ook wat ze er van vond
'quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:31 schreef BlaBlub het volgende:
Rob die weer tegen de camera staat te praten nadat iedereen naar binnen is gelopen "Dit zijn nou mijn huisgenoten... ze nemen niks mee naar binnen"
Hij heeft wel gelijk, wat een aso's allemaal zeg
Als je net moeder bent wil je 24/7 bij je kindje zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:29 schreef Ferdii het volgende:
idd tanja moet er lekker uit
ze doet toch niet meer mee en je ziet haar alleen op de camera als ze rookpauze heeft
Laten we het hopen, dat verdient ze na die belachelijke tranen na die nominatie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar moet BB toch echt even een leuke mix van maken. Het ene moment dat ze Dido op een zeikerige manier imiteert en het andere moment dat ze haar weer over hetzelfde onderwerp naar de bek slijmt. Als ze willen kunnen ze Nathalie maandagavond finaal afmaken.
Hebben ze bij Rob ook gedaan met zijn 'krokodillen tranen' dus denk wel dat ze Naat even gaan afzeiken maandag!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze willen kunnen ze Nathalie maandagavond finaal afmaken.
yup, ik zei het al eerder, ze zijn erg fanatiek met de "lockup" (lees rode knop) dus hopelijk word het straks weer beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |