die 5 euroquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef Intxaurraga het volgende:
*OV-weekkaarthouder meldt af
dan kan je maar beter niet komen iddquote:
daar kom ik vandaag niet meerquote:
oh ja, fuck, daar had ik nog gezegd dat ik niet kon!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:34 schreef nikky het volgende:
[VBL meeting] 22 oktober in Utrecht, #3Weet je wel hoeveel fokkers er al zijn?:D
Die is al afgelopen hoor ik net aan de telefoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
oh ja, fuck, daar had ik nog gezegd dat ik niet kon!
nu alquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Die is al afgelopen hoor ik net aan de telefoon
Maar dan moeten er wel wat mensen gaan anders ga ik nietquote:
is erquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:40 schreef MelkMetBananenSmaak het volgende:
Ik kom alleen als er melk met bananensmaak is.
ik mijzelf en mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:54 schreef cyberstalker het volgende:
Hebben ze eigenlijk bier in Utrecht? En wie hebben zich al aangemeld?
al die halve aanmeldingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:55 schreef cyberstalker het volgende:
Als er meer mensen komen kom ik misschien ook nog wel.
Kom dan tenminste ook met een fatsoenlijke meet aanzettenquote:
Ik kan gewoon niet, zou best willen maar heb een logeetjequote:
dealquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:57 schreef Avani het volgende:
Ik kom ook. Mits bier.
neem mee danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:57 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet, zou best willen maar heb een logeetje
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Kom dan tenminste ook met een fatsoenlijke meet aanzetten.
Spontaniteit is leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Kom dan tenminste ook met een fatsoenlijke meet aanzetten.
Amsterdam it isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:58 schreef nikky het volgende:
Oke wie gaan?qu63 Nikky Avani
Amsterdam of Utrecht?
Amsterdam is sneller voor mij btw
quote:
Lievvvquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
I bring my semi-automatic AK-47 with me.
Whehe, garpje, natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:00 schreef cyberstalker het volgende:
Zie ik nu dat er ook negers komen.
Kan ik me nog afmelden?
als je maar komtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is helemaal niet erg. Onzekere meisjes kunnen ook liev zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:00 schreef Avani het volgende:
Oh nee, ik meld me toch maar weer aan. Ach, beetje onzeker hè.
Ik kom alleen als -Angel- en Nickthedick komen, als ze hun hok waar de gordijnen altijd dicht zijn uit durven.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:01 schreef cyberstalker het volgende:
Maar ik begrijp dus dat het zeker Amsterdam wordt?
stuur ze hierheen danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kom alleen als -Angel- en Nickthedick komen, als ze hun hok waar de gordijnen altijd dicht zijn uit durven.
.
Jupz.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:01 schreef cyberstalker het volgende:
Maar ik begrijp dus dat het zeker Amsterdam wordt?
nachttrein naar a'dam?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:04 schreef Sport_Life het volgende:
utrecht had ik oke gevonden bij gebrek aan stapvolk op dit momentmaar amsterdam red ik niet
.
OK dan, dan meld ik me bij deze aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Jupz.
Qua reistijd voor mij maakt het niets uit.
+ dat het leuker is
+ dat het OV daar beter is
+ dat het daar gewoon leuker is
Het is voor mij óók anderhalf uur rijden ( auto dus ) en ik kom uit Groningen. Dus doe niet zo mietjesachtigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef Sport_Life het volgende:
tis vanaf dit kutdorp 1,5 uur reizen naar A' dam. En 30 min lopen aangezien mn fiets nog in Groningen staat
.
zit die 30 min al bij die 1,5 uur?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef Sport_Life het volgende:
tis vanaf dit kutdorp 1,5 uur reizen naar A' dam. En 30 min lopen aangezien mn fiets nog in Groningen staat
.
dan kan je sport_life oppikkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is voor mij óók anderhalf uur rijden ( auto dus ) en ik kom uit Groningen. Dus doe niet zo mietjesachtig
Verrek!quote:
welk dorp is dat dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nopes want ik ben nu bij mn ouders
En dat is waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nopes want ik ben nu bij mn ouders
als je via de A1 gaat kan je mij ook ophalen!quote:
bijnaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:12 schreef nikky het volgende:
Ik rij via drachten, Joure, Lelystad, Almere zo naar Amsterdam.. Degenen die op mijn pad komen aan de kant want ik rijd ook herten aan..
Maar ken ik wel oppikken
ik?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:14 schreef Sport_Life het volgende:
en jij kunt niet even de moeite nemen om via de A2 bij Vianen mij op te pikken?.
Loop jij even achterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:18 schreef Sport_Life het volgende:
bijvoorbeeld of die bart smit-miep
Drie maanden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef Sport_Life het volgende:
Je bent en blijft een Bart Smit miep, ook al ben je er al 3 maanden weg.
deaLlquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:24 schreef nikky het volgende:
Gaan er geen treinen meer?
Wara spreken we af in amsterdam? Centraal station? En dan bij De kiosk?
Oke, ga ik nog wat mensen bellenquote:
Niet missen, niet missen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
0.54 of 2.30quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Oke, ga ik nog wat mensen bellen
Hoe laat?
als we tot 6 uur doorgaan kom ik thuis.. als we eerder stoppen nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:27 schreef nikky het volgende:
Maar komen de mensen dan wel weer thuis vanaf amsterdam?
Niet met OV i.i.g. Ik kan dus alleen komen als iemand mij weer thuisbrengt (kwartiertje met de auto).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:27 schreef nikky het volgende:
Maar komen de mensen dan wel weer thuis vanaf amsterdam?
lijkt er wel opquote:
Uhm, je hebt een volkswagen wat het niet doet. Te lui om 3 kilometer te fietsen/lopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:33 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Je mag wel een filmpje bij mij komen kijken.![]()
Ja ejquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm, je hebt een volkswagen wat het niet doet. Te lui om 3 kilometer te fietsen/lopen.
Nêh.
je mag ook wel bij mij komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm, je hebt een volkswagen wat het niet doet. Te lui om 3 kilometer te fietsen/lopen.
Nêh.
En dan mag ik zelf zeker ook de hele avond zelf mijn drinken en versnaperingen pakken.quote:
Dus de meet wordt bij jouw thuis?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef nikky het volgende:
[..]
En dan mag ik zelf zeker ook de hele avond zelf mijn drinken en versnaperingen pakken.
Dan blijf ik liever thuis.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef nikky het volgende:
[..]
En dan mag ik zelf zeker ook de hele avond zelf mijn drinken en versnaperingen pakken.
Dan blijf ik liever thuis.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
je mag ook wel bij mij komen
of we gaan minimeeten ergens
Ook goed. Wel bier meenemen want dat heb ik nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:40 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dus de meet wordt bij jouw thuis?
Dit is onz he... niet allemaal zo serieus opvattenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:40 schreef PolarStars het volgende:
[..]
![]()
Nee dat doe ik dan wel![]()
Maar ik snap het al hoor![]()
en?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Wij hebben laatst nog gemeet bij Lupa
Meetings met meerdere personen vind ik veel leuker.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:44 schreef nikky het volgende:
Tenzij je natuurlijk iets van die ene persoon wilt natuurlijk
En wat wil je dan?quote:
toen ik je dat ene drankje gaf zei je wel jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:04 schreef nikky het volgende:
Tsssk!!!
Ik heb nog zo gezegt dat ik niet met je ga knikkeren
ik leer het je welquote:
ik wil nog welquote:
waar woon je?quote:
ik kan niet meer naar A'dam of Utrecht nuquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:46 schreef ThA_AngE het volgende:
*click* leuk daar!![]()
dit lijkt op slowchat, dit schiet niet op :/ nog gegadigden voor de meet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |