Ik heb gevonden dat het een manier van kaarten maken is. Maar hoe zo een visgraat kaart eruit ziet is me vooralsnog een raadsel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:59 schreef r8ality het volgende:
Zoek maar eens even op "visgraat + rally". Weet je precies wat ik bedoel met "begin in de recreatieklasse".
Neem het wel in overweging jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:47 schreef blieblie het volgende:
volgende keer dat duchess dat flikt krijgt ze slaag dus
Hier kan je toch wel min of meer uithalen dat die kerel voor PSV is.quote:Toen een onbekende hem aansprak en vroeg voor welke voetbalclub hij was wist hij daar niet meteen een antwoord op te geven. Toen hij zei niet per se voor PSV te zijn kreeg hij acuut een kopstoot.
ja dat is fok, verdraai de bronquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:06 schreef blieblie het volgende:
Hey.... Net stond er nog gewoon netjes Supporters.
[..]
Hier kan je toch wel min of meer uithalen dat die kerel voor PSV is.
Ik wil ook niet bellen met dat ding, ik wil internetten en e-mailen en agenda bijhouden, en mms'en, en sms'en, enz.........quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:49 schreef blieblie het volgende:
Wat moet je met een MDA?
Krijgen ze de telefoons eindelijk in een beetje interessante formaten. Ga je met een PDA bellen.
Dat is net zoiets als een N-Gage aan je oor zetten.
(Ik weet bijna zeker dat ik supPorters getypt heb!!).
Vervelend toetsenbord ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:49 schreef blieblie het volgende:
Wat moet je met een MDA?
Krijgen ze de telefoons eindelijk in een beetje interessante formaten. Ga je met een PDA bellen.
Dat is net zoiets als een N-Gage aan je oor zetten.
(Ik weet bijna zeker dat ik supPorters getypt heb!!).
Hmm is ook een idee jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:52 schreef blieblie het volgende:
koop dan een echte PDA.
Ik blame de bier.
Agenda bijhouden op de iPod ben ik al mee gestoptquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:58 schreef blieblie het volgende:
Al die half om half oplossingen.
Foto's maken met je GSM, bellen met je PDA, een agenda bijhouden op je ipod en mp3tjes luisteren op je digitale camera.
Flauwekul allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |