quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef Neutrino het volgende:Afgelopen vrijdag moesten wij een innovatief idee voor een toekomstig bedrijfsplan presenteren. Dit idee werd beoordeeld door 4 panelleden die allen afkomstig waren uit het bedrijfsleven.
Vol goede hoop hadden wij al een week daarvoor ons idee gepresenteerd zonder panelleden.
Van alle 12 teams werd ons idee als een van de grote kanshebbers gezien.
Helaas bleek dat de panelleden bijna alle ideeën/presentaties niet 'bedrijfsplan waardig' vonden.
Na teleurgesteld toch een paar biertjes genomen te hebben in het studentencafe besloot ik om de aanwezige panelleden uit te horen. Naast goede tips voor de herkansingsmogelijkheid vertelde 1 panellid mij dat Alqueda een verzinsel is van Amerika. Dat al het nieuws hier gecensureerd wordt door Amerika. Dat joegoslavie oorlog door Amerika is gecreëerd. etc etc...
De panelleden vertrokken uiteindelijk met de auto en 5 bier op na de 'gezellige' bijeenkomst.
Wat moet ik hier nu van vinden ?
Zijn de panelleden gestoord ? Of is het waar dat al het nieuws hier gecensureerd wordt..
Wel hij oversimplificeerd (is dat een woord
![]()
) het een beetje, maar Al Qaida is voor zover ik de dots kan connecten een creatie van de CIA en ISI. Deze zelfde groep zou in Joegoslavie gebruikt zijn om de boel op te stoken en conflicten uit te lokken.
Verder zou de oorlog in de balkan en Afghanistan voornamelijk zijn uitgevoerd door de CIA in combinatie met waarschijnlijk nog wel wat andere inlichtingendiensten en covert-ops voor (toekomstige) olie(pijpleidingen) en drugssmokkel, gecontrolleerd door onze eigen geheime diensten.
En ja het nieuws en wat wel en niet nieuws mag worden wordt hevig gecensureerd in NL, maar niet alleen hier hoor overal in de wereld.
Oja en ik oversimplificeer dit ook bijna tot in het extreme
![]()
Heeft dat panellid ook nog een naam? Bedrijf? Achtergrond van het soort bedrijf? Sprak alleen hij erover? Vertelde hij ook nog over de redenen waarom dit volgens hem zo was? Waarom heeft hij dit verteld? Heb je iets meer details?
[ Bericht 4% gewijzigd door OpenYourMind op 22-10-2005 23:59:50 ]
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."