abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:13:26 #1
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_31638378
Afgelopen vrijdag moesten wij een innovatief idee voor een toekomstig bedrijfsplan presenteren. Dit idee werd beoordeeld door 4 panelleden die allen afkomstig waren uit het bedrijfsleven.

Vol goede hoop hadden wij al een week daarvoor ons idee gepresenteerd zonder panelleden.
Van alle 12 teams werd ons idee als een van de grote kanshebbers gezien.

Helaas bleek dat de panelleden bijna alle ideeën/presentaties niet 'bedrijfsplan waardig' vonden.
Na teleurgesteld toch een paar biertjes genomen te hebben in het studentencafe besloot ik om de aanwezige panelleden uit te horen. Naast goede tips voor de herkansingsmogelijkheid vertelde 1 panellid mij dat Alqueda een verzinsel is van Amerika. Dat al het nieuws hier gecensureerd wordt door Amerika. Dat joegoslavie oorlog door Amerika is gecreëerd. etc etc...

De panelleden vertrokken uiteindelijk met de auto en 5 bier op na de 'gezellige' bijeenkomst.

Wat moet ik hier nu van vinden ?

Zijn de panelleden gestoord ? Of is het waar dat al het nieuws hier gecensureerd wordt..
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:20:01 #2
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31638566
Het is een complot
Die panelleden waren door de CIA gestuurd om jouw plan te torpederen omdat het Amerika zou kunnen schaden
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:21:32 #3
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_31638606
Maak er maar een grap van..

Hoe kan ik een beoordeling serieus nemen als men dit soort uitspraken doet.
Dan vraag je je toch ook af of je ECTS wel verdient zijn..
pi_31638933
Klinkt alsof betreffend panellid een sociaal en politiek minkukel is.
Gelukkig heeft dat verder weinig te maken met zijn inzicht in de rendabiliteit van bedrijven of de waarde van een bedrijfsplan. Als-ie nou had gezegd dat de beste manier om een bedrijf te beginnen is om het te financieren met witgewassen cokegeld, of dat de Kamer Van Koophandel een tak van de Vrijmetselarij is, ja dàn zou ik me zorgen maken...
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:33:15 #5
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_31640719
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef Neutrino het volgende:
Afgelopen vrijdag moesten wij een innovatief idee voor een toekomstig bedrijfsplan presenteren. Dit idee werd beoordeeld door 4 panelleden die allen afkomstig waren uit het bedrijfsleven.

Vol goede hoop hadden wij al een week daarvoor ons idee gepresenteerd zonder panelleden.
Van alle 12 teams werd ons idee als een van de grote kanshebbers gezien.

Helaas bleek dat de panelleden bijna alle ideeën/presentaties niet 'bedrijfsplan waardig' vonden.
Na teleurgesteld toch een paar biertjes genomen te hebben in het studentencafe besloot ik om de aanwezige panelleden uit te horen. Naast goede tips voor de herkansingsmogelijkheid vertelde 1 panellid mij dat Alqueda een verzinsel is van Amerika. Dat al het nieuws hier gecensureerd wordt door Amerika. Dat joegoslavie oorlog door Amerika is gecreëerd. etc etc...

De panelleden vertrokken uiteindelijk met de auto en 5 bier op na de 'gezellige' bijeenkomst.

Wat moet ik hier nu van vinden ?

Zijn de panelleden gestoord ? Of is het waar dat al het nieuws hier gecensureerd wordt..
Wel hij oversimplificeerd (is dat een woord ) het een beetje, maar Al Qaida is voor zover ik de dots kan connecten een creatie van de CIA en ISI. Deze zelfde groep zou in Joegoslavie gebruikt zijn om de boel op te stoken en conflicten uit te lokken.

Verder zou de oorlog in de balkan en Afghanistan voornamelijk zijn uitgevoerd door de CIA in combinatie met waarschijnlijk nog wel wat andere inlichtingendiensten en covert-ops voor (toekomstige) olie(pijpleidingen) en drugssmokkel, gecontrolleerd door onze eigen geheime diensten.

En ja het nieuws en wat wel en niet nieuws mag worden wordt hevig gecensureerd in NL, maar niet alleen hier hoor overal in de wereld.

Oja en ik oversimplificeer dit ook bijna tot in het extreme

Heeft dat panellid ook nog een naam? Bedrijf? Achtergrond van het soort bedrijf? Sprak alleen hij erover? Vertelde hij ook nog over de redenen waarom dit volgens hem zo was? Waarom heeft hij dit verteld? Heb je iets meer details?

[ Bericht 4% gewijzigd door OpenYourMind op 22-10-2005 23:59:50 ]
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  zondag 23 oktober 2005 @ 00:21:58 #6
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31642210
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:33 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Wel hij oversimplificeerd (is dat een woord ) het een beetje, maar Al Qaida is voor zover ik de dots kan connecten een creatie van de CIA en ISI. Deze zelfde groep zou in Joegoslavie gebruikt zijn om de boel op te stoken en conflicten uit te lokken.

Verder zou de oorlog in de balkan en Afghanistan voornamelijk zijn uitgevoerd door de CIA in combinatie met waarschijnlijk nog wel wat andere inlichtingendiensten en covert-ops voor (toekomstige) olie(pijpleidingen) en drugssmokkel, gecontrolleerd door onze eigen geheime diensten.

En ja het nieuws en wat wel en niet nieuws mag worden wordt hevig gecensureerd in NL, maar niet alleen hier hoor overal in de wereld.

Oja en ik oversimplificeer dit ook bijna tot in het extreme

Heeft dat panellid ook nog een naam? Bedrijf? Achtergrond van het soort bedrijf? Sprak alleen hij erover? Vertelde hij ook nog over de redenen waarom dit volgens hem zo was? Waarom heeft hij dit verteld? Heb je iets meer details?

Arabische TV is oké.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  Moderator zondag 23 oktober 2005 @ 00:33:41 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31642589
Hmmm, misschien een KLB topic?
Wat te doen wat te doen...

Lullig is het wel
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:03:28 #8
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_31643394
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, misschien een KLB topic?
Wat te doen wat te doen...

Lullig is het wel
Het is niet echt een klacht toch? Het past misschien ook niet helemaal bij studie...

Tja een onderwerp als dit wordt normaal al gelijk in Truth gegooid, anderzijds weet ik niet hoe serieus de topicstarter was en wat hij ermee wil.

Naja mocht hij dit topic ooit nog terugvinden dan kan hij op mijn site wat achtergrondinfo vinden en raad ik hem aan onderstaande site eens na te slaan.

http://www.fromthewilderness.com
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_31649817
Ja. Ze zijn gestoord.
Inmiddels lang geen 18 meer
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:35:19 #10
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_31652595
@mod: Het leven zonder hokjes geest werkt verruimend..

Ik heb geen klacht. Het gaat over een opdracht studie.
En de onderwerp van het verhaal is de geloofwaardigheid van beoordelaars.

Pundit_wannabeverworode het al goed.. De beoordelaar mag dan wel in het gesticht zitten..
Als hij daarvanuit een multi-miljoenen bedrijf kan opzetten en runnen is zn geloofwaardigheid op het gebied van bedrijven opzetten niet aangetast..

En dat vroeg ik mij dus af..
  Moderator zondag 23 oktober 2005 @ 15:40:31 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31652642
Nou, is wel goed hoor, het was al laat (lees: Ik moest nodig naar bed) korreltje zout erbij enzo

Je hebt dit al wel aangekaart bij een persoon die dit zeg maar leid?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:42:42 #12
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_31653304
@Neutrino:

Ik zag dat jij je bezig hield met Peak Oil.

Dan zou je toch al een keer gehoord moeten hebben van Michael Ruppert? Op zijn site (www.fromthewilderness.com) kun je veel informatie vinden over Peak Oil en gedeeltelijk informatie over bovengenoemde onderwerpen.

Verder denk ik dat die persoon jou gewoon wilde prikkelen, ergens zijn kennis kwijt wilde, of gewoon wilde zien hoe jij erop zou reageren.
pi_31665118
Hé Openmind. Zat ff me stats te checken van me website en zag dat je er een link naar had gezet. En dus kom ik bij dit interessante topic uit.

Aan neutrino: Ik kijk niet zo heel erg op van die persoon z'n ideën, vooral niet als hij voor grotere multinationals werkt. Zou je misschien de bedrijven kunnen noemen die deze personen vertegenwoordigden en ongeveer wat voor posities ze hadden? Zo erg zullen ze dat echt niet vinden. Waarom hadden zij trouwens een andere mening over je werkstuk dan anderen?

Ik heb de laatste tijd met mensen gesproken over de telefoon of via mail uit Navy intelligence, een New York bank, een advocaat die onderzoek heeft gedaan naar een groep achter het WWF, een redacteur van een Engels inlichtingenblad, een universiteits professor geschiedenis, en de groep achter een presidents kandidaat (je kunt iedereen tegenwoordig bereiken). Nu ben ik bezig met een groep uit Luxemburg ivm de Dutroux affaire. Het leuke is dat al deze mensen open staan voor de ideën die die zakenman aan jouw vertelde, maar iedereen heeft alleen een stukje van de puzzel.

Wat de gemiddelde persoon je aan advies kan geven is echt niet zo belangrijk. Als je wat extra details hebt hoor ik ze graag.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:04:10 #14
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_32285466
Bier gieten in panelleden doet blijkbaar wonderen.
De presentatie van afgelopen vrijdag was een succes.

Ons financieel model, product markt combinatie zat goed in elkaar.
Daardoor mogen we nu verder naar de volgende fase.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')