Ja dat snap ik ook niet, net stikte die echt bijna in zn tranen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef TRiXeS het volgende:
Snap niet dat iemand Menno gewoon uit de groep plukt en ff apart gaat met hem waar hij kan bijkomen...
Dat doen mijn vrienden iig wel als er iets met iemand aan de hand is. Kan je nagaan wat voor mensen daar zitten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef TRiXeS het volgende:
Snap niet dat iemand Menno gewoon uit de groep plukt en ff apart gaat met hem waar hij kan bijkomen...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef snakelady het volgende:
It's my party, and I'll cry if I want to
Cry if I want to, cry if I want to
You would cry too if it happened to you
Hoorde ik ook SANCTIE !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef Sonique het volgende:
Ingrid trekt net een kaart open met geluid....
idd slaat echt nergens op dat roel of joost niet ff actie ondernemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat doen mijn vrienden iig wel als er iets met iemand aan de hand is. Kan je nagaan wat voor mensen daar zitten.
Ja, maar die jongen heeft zoveel gezopen dat gaat gewoon niet meer goedkomen vanavond. Die moeten ze een glaasje water geven, daarna even onder de douche zetten en dan in zijn bed leggen. Dan is het zo over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef snakelady het volgende:
o,jee, hij breekt weer.
Omdat hij Janneke een kusje wil geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef Domenica het volgende:
waarom huilt ie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |