Ja dat snap ik ook niet, net stikte die echt bijna in zn tranen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef TRiXeS het volgende:
Snap niet dat iemand Menno gewoon uit de groep plukt en ff apart gaat met hem waar hij kan bijkomen...
Dat doen mijn vrienden iig wel als er iets met iemand aan de hand is. Kan je nagaan wat voor mensen daar zitten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef TRiXeS het volgende:
Snap niet dat iemand Menno gewoon uit de groep plukt en ff apart gaat met hem waar hij kan bijkomen...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef snakelady het volgende:
It's my party, and I'll cry if I want to
Cry if I want to, cry if I want to
You would cry too if it happened to you
Hoorde ik ook SANCTIE !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef Sonique het volgende:
Ingrid trekt net een kaart open met geluid....
idd slaat echt nergens op dat roel of joost niet ff actie ondernemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat doen mijn vrienden iig wel als er iets met iemand aan de hand is. Kan je nagaan wat voor mensen daar zitten.
Ja, maar die jongen heeft zoveel gezopen dat gaat gewoon niet meer goedkomen vanavond. Die moeten ze een glaasje water geven, daarna even onder de douche zetten en dan in zijn bed leggen. Dan is het zo over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef snakelady het volgende:
o,jee, hij breekt weer.
Omdat hij Janneke een kusje wil geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef Domenica het volgende:
waarom huilt ie dan?
ja een noodrantsoen met alleen maar water!quote:
ik ging toch echt een ander liedje zingen.quote:
nou, hoe komt ze daar nou bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:36 schreef Bocaj het volgende:
Chantal tegen menno: Hij is gewoon dronken![]()
Heel goed!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef 19butterfly82 het volgende:
Misschien zit ik er wel naast, maar volgens talpa stond er in de brief die voorgelezen werd : Niks uit deze kamer mag worden meegenomen in het Huis.
Nou lees ik op talpa, dat menno zijn kaarten voor zijn verjaardag in de tuin opnieuw zit te lezen...
Terwijl deze brieven/kaarten in die kamer lagen.
Iemand die hier meer over weet, hoe dat zit?
Idd, maar ga dat de mensen daar eens vertellen,die snappen het niet helemaal geloof ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar die jongen heeft zoveel gezopen dat gaat gewoon niet meer goedkomen vanavond. Die moeten ze een glaasje water geven, daarna even onder de douche zetten en dan in zijn bed leggen. Dan is het zo over.
Daar moest ik ook aan denken meteen ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef snakelady het volgende:
It's my party, and I'll cry if I want to
Cry if I want to, cry if I want to
You would cry too if it happened to you
Zitten ze niet bij de visjes in de buurt. Kan Menno daar niet even nader kennis mee gaan maken dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef D.Rose het volgende:
dit is wel vermoeiend, waarom doen de bewoners er niets aan?
Ik wist dat de streams traag waren maar zo traag dat je nu het liedje pas hoort.....quote:
hahaha, idd, zit er nu ook mee in mijn kop.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:38 schreef Ashy het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken meteen ja.![]()
Zo'n deuntje wat je niet meer kwijtraakt....![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:38 schreef tjCherryman het volgende:
Spugen in een MAND hahaha... Is zoiets als veilig vrijen met een gebreidde condoom !
Die ander was eerder idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef Jappie het volgende:
Eej Lois...gooi in vervolg ff de goeie op slot ja![]()
Neehoor, hij gaat gewoon verderquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:40 schreef Jappie het volgende:
Jammer....nu zal ut snel afgelopen zijn met het gejank..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Klasse van Dido en Lieske
Ingrid houdt zich totaal afzijdig.
Kunnen ze met z'n allen nog wel een feestje van houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef dramslag het volgende:
hoeveel heeft die gozer gezopen?
Dat zal denk ik wel meevallen, maar het is meer dat hij veeel te veel in 3 kwartier heeft gezopen.. Elk drankje wat daar stond heeft hij op zen minst 2x gehad en een hele fles bacardi heeft hij bijna in zen eentje op...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:40 schreef regenworm het volgende:
Memmo is een mietje kan niet tegen drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |