Menno weet nu in ieder geval zeker dat ie geen vrienden heeft in het huis.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:41 schreef Sonique het volgende:
Jesus, waarom zit iedereen erbij alsof er niets aan de hand is?
Breng die gozer naar de plee zeg! pleur um in de douche ofzo!
Dat hebben Ingrid en Menno dan wel weer gemeen, ziek kunnen worden van drank.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:40 schreef remlof het volgende:
roel is tenminste nog grappig als ie dronken is, kan je van menno niet echt zeggen
precies.... en dat verwerkt je lichaam gewoon niet... simpel... Iedereen die een fles leegzuipt in 3 kwartier gaat over zijn nek, zeker als je langer dan een week geen alcohol hebt gehad. dus om menno ervan te beschuldigen dat ie een mietje is, is niet reeelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:41 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Dat zal denk ik wel meevallen, maar het is meer dat hij veeel te veel in 3 kwartier heeft gezopen.. Elk drankje wat daar stond heeft hij op zen minst 2x gehad en een hele fles bacardi heeft hij bijna in zen eentje op...
Dat is me er een hoor. Bahquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:42 schreef Anzjie het volgende:
Chantal let niet eens op het gekots..Gaat vrolijk door gna gna gna en draait een lekker sjekkie
Ik denk dat Lieske wel wat gewned is met haar studenten verenigingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:41 schreef riri het volgende:
Lieske met haar 19 jaar is nog de sterkste op dit moment
In Joost zijn wereld woont alleen Joost.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:43 schreef BlaBlub het volgende:
Op dit soort momenten zie je wel wie de liefste mensen zijn in dat huis: Nathalie, Lieske en Dido. De rest laten Menno maar links liggen, zelfs Joost.
viespeukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:43 schreef frizti het volgende:
Gluiperd Rob vindt het allemaal prachtig en zit meteen tegen Ingrid aan te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |