Dat thuis filmen zegt niks, dat hebben ze wel vaker gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
Ik had inderdaad ook wel verwacht dat ze commentaar zou krijgen, maar wel door zou zijn...zeker omdat ze al meteen bij haar thuis gingen filmen enzo
Is ze zo kakkerig als ze doet vermoeden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
Ja, die ken ik dus nog van vakantie twee jaar terug.
neuh, valt wel mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is ze zo kakkerig als ze doet vermoeden?
Je hebt d'r even flink doorgesmeerd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
neuh, valt wel mee.. Het was een hele aardige meid
.
Ze is nu 15, dus das lastig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
En toen was ze 16 geloof ik..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar met Sven weet je het nooit..
Serieusquote:
Hahaha jammer! Maar ze lijkt er wel opquote:
Wat 2 schatjes zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
En toen was ze 16 geloof ik..
Peacequote:
Waar slaat deze vraag opquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:38 schreef Christine het volgende:
Ze is me niet opgevallen. Wie was het?
Op het feit dat me helemaal geen enkele vivian is opgevallen tijdens de hele uitzending, en ik aan de reacties hier op kan maken dat ze kennelijk op andere mensen wel indruk gemaakt heeft.quote:
N.a.v. de foto's en de omschrijving kan ik d'r nog steeds niet plaatsen, maargoed.quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:25 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar die "Wie was het" slaat natuurlijk nergens op. Want dat staat allemaal in dit topic...
Die attituide viel juist wel mee toch?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:42 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Niks inspiratieloos. Gewoon vette attitude dat haar de kop gekost heeft.
Daar willen ze al niet mee samenwerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |