Ik weet het ook niet meer, komt me heel bekend voor.......quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Verdomd hoe heet die gast nou ook al weer....
Nee. Sorry ik was bezig een topic te openen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef brother52 het volgende:
Niemand zonet de leader van CSI gezien?
Meteen bij aftiteling van Idols 'm op ned 2 gezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef brother52 het volgende:
Niemand zonet de leader van CSI gezien?
Naar wijzig profiel toe gaan. En dan in usersicon de url van het plaatje toevoegen met img tags.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, komt me heel bekend voor.......
hoe krijg ik een avatar bij m'n naam???
Ik heb gesteld dat ik binnen een week een avatar had (en volgens mij ook een plaatje zou plaatsen).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef sooty het volgende:
Wat gebeurt er over zes dagen, dartfanaat? Pijltje gooien ?
Okidoki. Kalmpies aan, opdat het lijntje niet breekt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik heb gesteld dat ik binnen een week een avatar had (en volgens mij ook een plaatje zou plaatsen).
Als hij nou altijd voor het bord ging staan en de rest met pijltjes op hem mocht gooien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef Berkery het volgende:
Ik weet nog wel een leuke avatar voor dartfanaat![]()
[afbeelding]
'k geloof niet dat Fok! breedbeeld-avatars ondersteunt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef Berkery het volgende:
Ik weet nog wel een leuke avatar voor dartfanaat![]()
Dat zou een Fokusers banner moeten worden idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k geloof niet dat Fok! breedbeeld-avatars ondersteunt...
De man is toevallig een van de beste ter wereldquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als hij nou altijd voor het bord ging staan en de rest met pijltjes op hem mocht gooien.
Smalbeeld:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gemiste kans inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's waar, maar de CD waar het hoesje bijhoort is met afstand het slechtste wat ik ooit gehoord hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
De man is toevallig een van de beste ter wereld
Vertel mij wat; dan had ik nou mooi Sugar-Lee hooper als naamplaatje kunnen hebben...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:32 schreef Berkery het volgende:
Gemiste kans inderdaad
Die hele oplage kan best nog nuttig zijn voor dijkverstevigingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's waar, maar de CD waar het hoesje bijhoort is met afstand het slechtste wat ik ooit gehoord heb![]()
Zo erg, dat 'zo erg, dat het weer leuk wordt' in dit geval niet opgaat.
En Pos had dan een Big Willemava kunnen nemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vertel mij wat; dan had ik nou mooi Sugar-Lee hooper als naamplaatje kunnen hebben...
Goedenavond Tokayquote:
't wordt allemaal nogal krapjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Als het goed is moet Dartfanaat nu in de OP staan.
Ach in de OP staan is een speciaal privilege wat niet voor elke RJP'er voorbestemd is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't wordt allemaal nogal krapjes.
Als dat zo doorgaat moeten we een ledenstop gaan instellen...
Intakegesprekken? Ballotagecommissie? Inschrijfgeld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
Als dat zo doorgaat moeten we een ledenstop gaan instellen...
Ja ze moet en betalen voor een plekje in de OP. Goed idee Tokay.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Intakegesprekken? Ballotagecommissie? Inschrijfgeld?![]()
Sommige mensen, ik noem geen namen, hebben dan ook belachelijk grote plaatjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Yep!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef brother52 het volgende:
Nikki Cox?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mevrouw is gezegend met de prachtnaam 'Nutricia'
Nu op tv trouwens.quote:
Mooi is dat, hč ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Sommige mensen, ik noem geen namen, hebben dan ook belachelijk grote plaatjes
Ik zou best willen maar ik weet zijn naam niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nu op tv trouwens.
En nu mijn plaatje nog raden, of zullen we die laten staan tot volgende week?
Dan laten we hem staan tot volgende week, zijn naam komt vast wel weer voorbij in de leader van CSIquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou best willen maar ik weet zijn naam niet.
Bollywood is goed. Maar niet Aishwarya. Ze heet Mallika Sherawat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
'Bolly'wood actrice. Aishwarya Rai?
Ik denk dat ze maar 1 tegelijk gebruikt om energie te besparen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft toch wel twee ogen mag ik hopen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft toch wel twee ogen mag ik hopen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, dat is mevrouw Theron, Charlize
Tuurlijk!quote:
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:45 schreef Berkery het volgende:
Kate Bush
Ik ga zo met de hond wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:00 schreef dartfanaat het volgende:
Ik denk dat iedereen naar 50 jaar Songfestival aan het kijken is......
* zit zelf met de laptop op schoot ernaar te luisteren
Ik heb net ook even een poging gedaan, maar langer dan 2 minuten heb ik het niet uit kunnen houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:00 schreef dartfanaat het volgende:
Ik denk dat iedereen naar 50 jaar Songfestival aan het kijken is......
* zit zelf met de laptop op schoot ernaar te luisteren
Ach, ik houd het best uit......quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb net ook even een poging gedaan, maar langer dan 2 minuten heb ik het niet uit kunnen houden.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Cox en Halsema?
Das een hele goede en bekende acteur. Speelt vaak ongeloofelijke assholes!quote:
Geen idee. Welke nationaliteit ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Das een hele goede en bekende acteur. Speelt vaak ongeloofelijke assholes!
Ik denk Engels of Amerikaans......quote:
Nope. Geen enkele aflevering gezien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Italiaanse Amerikaan. Jij kijkt dus geen Sopranos, Sooty?
Jammer het is zo grappig. Meneer zat ook in The Goonies en in The Matrix. En ik geloof dat hij vandaag op tv is in Memento.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:35 schreef sooty het volgende:
[..]
Nope. Geen enkele aflevering gezien.
Dan is het Steve van Zandt niet idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Jammer het is zo grappig. Meneer zat ook in The Goonies en in The Matrix.
Klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dan is het Steve van Zandt niet idd.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:40 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Dan moet het Joe Pantoliano zijn. (In de Sopranos heeft hij nog wel haar.)
Sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie komt erbij en alle topics waaraan ik deelneem vallen stil......
Je zit zeker weer met die kale te chatten?quote:
Van Steve van Zandt wist ik het, maar van hem niet. Geweldige serie trouwens, een dramakomediequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Klopt daar draagt ie een toupet. Ralphie Cifaretto
![]()
Nee, ik was een beetje moe, heb even gelegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zit zeker weer met die kale te chatten?
Het is een heerschap!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Patty Hurst?
Ja dat kan. Dat noemen ze Dramady. Valt Sex and the city en The L Word ook onder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Van Steve van Zandt wist ik het, maar van hem niet. Geweldige serie trouwens, een dramakomedie(kan dat uberhaupt?)
Dramady, ik ken die hele term niet eens, nou weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dat kan. Dat noemen ze Dramady. Valt Sex and the city en The L Word ook onder.
Van wat ik hoor een lees is het inderdaad een ernstige ommissie als je nog nooit de "Sopranos" hebt gezien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer het is zo grappig. Meneer zat ook in The Goonies en in The Matrix. En ik geloof dat hij vandaag op tv is in Memento.
Ik vind eigenlijk dat Full House, Joey en Roseanne er ook onder vallen. Een drama om naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:49 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dramady, ik ken die hele term niet eens, nou weten we dat ook weer
Het is een van de beste serie die op dit moment op de tv is. Carnivale is ook steengoed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Van wat ik hoor een lees is het inderdaad een ernstige ommissie als je nog nooit de "Sopranos" hebt gezien.
Sowwy, nooit gezien.
Voor wat betreft Memento: Gezien, knap gemaakt. Maar op een gegeven moment (..) denk je wel van: de gimmick is leuk, maar alstublieft niet verder op deze manier....
Idd,quote:
Hij heeft haar feitelijk bekend gemaakt, en voor zover ik weet twee duetten met haar gezongen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heeft met Kate Bush te maken?
Neen, en die andere drie ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
Crosby?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
Peter Gabriel?
Zo te zien zit hij na te denken.quote:
Ja sorry hoor, ik had nog hoop vakantiedagenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey de conciërge is er weer!
Truste Bovenmeesterquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:23 schreef dartfanaat het volgende:
Ik heb geen idee wie het is........
* gaaten zegt tot morgen allemaal
![]()
En...klinkt het een beetje?quote:
Nee, dan zou hij minder steil haar hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:26 schreef Bullpit het volgende:
hij zingt, het is toch niet een hele ouwe Art Garfunkel he
quote:
Raad je songtekst?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef Bullpit het volgende:
meneer heeft iig geen zinghoofd, maar dat zegt ook niet alles
type eens een songtekst van hem uit
quote:Crossin' the highway late last night
He shoulda looked left and he shoulda looked right
He didn't see the station wagon car
The skunk got squashed and there you are!
You got yer
Dead skunk in the middle of the road
Dead skunk in the middle of the road
You got yer dead skunk in the middle of the road
Stinkin' to high Heaven!
Loudon Wainwright IIIquote:
quote:Er stonden nu agenten voor de school. Ze moesten voorkomen dat de kinderen door Scrutinizer aangevallen werden. Iedereen was bang dat hij korenaars kindermeel van ze zou malen. De kinderen vonden het niet zo leuk want nu was hun bewegingsvrijheid zeer beperkt.
Bovenmeester Dartfanaat was er niet blij mee. Hij was bang dat er minder leerlingen naar zijn school zouden komen. Onze begroting staat op de tocht, als er geen nieuwe leerlingen meer bij komen hoor zei hij bezorgd tegen conciërge Bullpit. Ach dat loopt wel los joh zei conciërge Bullpit. Andy baalde van de agent die hem constant volgde. Zo kon hij geen rotgeintjes meer uithalen natuurlijk. Wyccie en TH vonden het ook niet leuk om door die agent achterna gelopen te worden. Tokavia werd nerveus van de agent. Die was nooit zo happig op vreemden dus vond Tokay het ook niet leuk. Berk wou rust om zijn artikelen te kunnen schrijven. Die middag kwamen de kinderen bij elkaar in het huis van Andy. De agent stonden om het huis geposteerd. Ze bespraken het probleem Scrutinizer. Andy wou weer op zoek gaan naar hem. Maar de rest zag dat niet zo zitten. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren driftig op zoek naar Scrutinizer. Ze gingen alle boeven van de stad langs om hun te ondervragen. Ze wilde zo snel mogelijk antwoorden. Maar niemand kon ze helpen. Juffrouw Diaan was die middag nog op school. Ze moest nog wat na kijken en ook nog het een en ander voorbereiden voor morgen. Ineens stond er een man achter haar. Ze draaide zich om en keek in het gezicht van de gevreesde Scrutinizer. Hij duwde een zakdoek met chloroform op haar gezicht. Toen werd alles zwart voor de ogen van juffrouw Diaan. Conciërge Bullpit trof een leeg lokaal aan terwijl juffrouw Diaan’s spullen er nog gewoon lagen. Haar jas en tas bijvoorbeeld. Om de hoek stond Scrutinizer juffrouw Diaan in een bestelbusje te laden. Hij smeet de deur dicht en reed rustig de straat uit.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef sooty het volgende:
[..]
Loudon Wainwright III
Nog gezien bij een optreden in 1993 in Cambridge; Zijn optredens zijn altijd een feest !!![]()
jaaaa, maar voorlopig blijf ik wel low profile hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
De avonturen van conciërge Bullpit?
Je bent de belangrijkste man van de school. Jij zorgt er voor dat de school netjes is. En de leerlingen hebben respect voor je want jij gaat over de te laatbriefjes.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:50 schreef Bullpit het volgende:
[..]
jaaaa, maar voorlopig blijf ik wel low profile hoor![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent de belangrijkste man van de school. Jij zorgt er voor dat de school netjes is. En de leerlingen hebben respect voor je want jij gaat over de te laatbriefjes.
Göring?quote:
en wat zit er op die taartquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Taart?
Jammer dat ik toen niet uitgenodigd was zeg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:17 schreef pos het volgende:
zoiets maakte mijn moeder vroeger als ik jarig was
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij was die homo toch? Die hebben ze vermoord.
eeeh dat zijn jouw woordenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef Bullpit het volgende:
is het een blokhut leernicht?
Hij is niet meer welkom in de blokhut.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef Bullpit het volgende:
is het een blokhut leernicht?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Willem van Boxtel.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:26 schreef Tokay het volgende:
Famke Janssen.
yepquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:28 schreef Bullpit het volgende:
ze is toch nederlands?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:30 schreef Bullpit het volgende:
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , Rita Corita ?
we waren er bijna hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:31 schreef Tokay het volgende:
Weet je wat, ik zal deze boeiende conversatie met jezelf niet langer verstoren.
Veel succes met het raden van het plaatje.
Toedeloe.
trusteeeeeeeeee tokayquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:31 schreef Tokay het volgende:
Weet je wat, ik zal deze boeiende conversatie met jezelf niet langer verstoren.
Veel succes met het raden van het plaatje.
Toedeloe.
en laat die het nou zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:39 schreef Bullpit het volgende:
pfffff ik weet het gewoon niet![]()
tenzijn het ellen te damme is
quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:40 schreef Bullpit het volgende:
[..]
en laat die het nou zijn![]()
je bent echt goed in dit dit spel![]()
Dag possie,ik gaat zo weer werken,laterzzzzzzzzzzzzzzquote:
Laterquote:Op zondag 23 oktober 2005 08:44 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dag possie,ik gaat zo weer werken,laterzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:39 schreef brother52 het volgende:
Mario?
RURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:55 schreef pos het volgende:
Deze is leuk
De linker is wel makkelijk....en de rechter kennen jullie allemaal maar is moeilijk te raden denk ik.
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:26 schreef Bimmel het volgende:
mevrouw Willink??
quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat we binnenkort weer een update van Fok! krijgen. Ik kan nog steeds posten, dat kan nooit de bedoeling zijn.
Misschien komt hij Berkery nog tegen dan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:13 schreef fotoloog het volgende:
Zal wel een rondje met de hond doen,gok ik zo....
Was dat op de 22e of de 23e?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
Even een test: ik schrijf dit om 19:49 uur, zal mij benieuwen of dit berichtje er voor 0:00 uur staat!
24equote:
Woensdag 5 oktober jl.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:41 schreef brother52 het volgende:
Was dat op de 22e of de 23e?
Volgens mij had ik dát niet moeten zeggen....quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:41 schreef Tokay het volgende:
Aha, het lijkt erop dat de batterijen vervangen zijn.![]()
You have seen the truth and it does make sense, Berkery! Hulde.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:00 schreef Berkery het volgende:
Dat
zou
wel
eens
Eric
Clapton
kunnen
zijn....
KLM?quote:Op maandag 24 oktober 2005 00:00 schreef Bullpit het volgende:
voor de verandering gaat het deze keer om de luchtvaartmaatschappij
[afbeelding]
Mogguh pylquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:38 schreef pyl het volgende:
Links Singapore Airlines, rechts Lufthansa.
Eitje.![]()
Echt waar? Nou ja, jij hebt er meer kijk op dan ik.quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:48 schreef pos het volgende:
Mogguh pylDan zijn die dames wel ingehuurd door KLM
Goed hoor, geen centje pijn. En met jou?quote:Hoe gaat het met je?
Goed hoor, was je ziek?quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Goed hoor, geen centje pijn. En met jou?
![]()
?
Grappig...had ik ook een paar dagen...ben nu weer beterquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:59 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm.....meer zwak en misselijk eigenlijk.![]()
O ja?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:00 schreef pos het volgende:
Grappig...had ik ook een paar dagen...
Hé, ik ook.quote:ben nu weer beter
Vakantie??...ik niet hoor...morgen weer werken.quote:
Een plaatje zou ook leuk zijnquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:06 schreef pos het volgende:
Wel even doortypen allemaal want dit kan nooit lang goed gaan![]()
Ja vind ik ook...doe maar hoorquote:
Gelukkig is het prachtig weerquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:08 schreef Oblivion het volgende:
Zoonlief heeft vakantie!
En inderdaad alle kindjes hebben al vakantie gehad...![]()
Nou ja, dan moeten we het met z'n tweeen rooien...![]()
In Amsterdam begint de vakantie nu ook pas hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:08 schreef Oblivion het volgende:
Zoonlief heeft vakantie!
En inderdaad alle kindjes hebben al vakantie gehad...![]()
Nou ja, dan moeten we het met z'n tweeen rooien...![]()
Scrut...je klinkt niet echt vrolijk zo vroeg...niet uitgeslapen?quote:
Het is inderdaad prachtig weer om de zolder te schilderen!quote:
Ik moet nog m'n bedje in. Heb net twee moordaanslagen op de snelweg overleefdquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:11 schreef pos het volgende:
[..]
Scrut...je klinkt niet echt vrolijk zo vroeg...niet uitgeslapen?
I know, maar hij zit in regio Amsterdam op school, en we wonen in regio Utrecht...quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:10 schreef pos het volgende:
[..]
In Amsterdam begint de vakantie nu ook pas hoor
Komt vast door het fantastische weer!quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet nog m'n bedje in. Heb net twee moordaanslagen op de snelweg overleefd![]()
En nu lekker een paar dagen vrij?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet nog m'n bedje in. Heb net twee moordaanslagen op de snelweg overleefd![]()
Aha....dat is dus niet zo leuk voor hem..moet ie ook verplicht de zolder opquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
I know, maar hij zit in regio Amsterdam op school, en we wonen in regio Utrecht...![]()
Eén van de twee in ieder geval. Nadat diegene met z'n busje bij het invoegen bijna dwars door me heengereden was ging hij met een tissue uitgebreid z'n buitenspiegel schoonmakenquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Komt vast door het fantastische weer!![]()
Ach... is zo om Scrut...quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst nog even 6 daagjes/nachtjes werken
Hij heeft er al eentje. Dit is meneer one-hundred-and-eeeeeeeeeightyquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:31 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Is dit misschien iets als avatar voor dartfanaat?
![]()
truste Scrut, slaap lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Fok! wordt weer traag, ik ga naar bed.
Er staat nog een deeltje #418 van mij open
Raad je Plaatje met mayonaise #418
Misschien kan Lord_Veterdrop het nummer veranderen dan kunnen jullie daarin verder
Fijne dag mensen
quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:28 schreef pyl het volgende:
Da's Bordewijk, Obli.
Hoe heet hij ook al weer...grrr kan er niet opkomenquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:31 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Is dit misschien iets als avatar voor dartfanaat?
![]()
Bacon, lettuce, tomatoes en nuts?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:58 schreef Z het volgende:
Bltn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |