abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31899784
Ik ben inmiddels al weer vrolijk aan het spelen. Nouja, tijdens het werk dan... Dus af en toe ff wat respawns omver knallen...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_31900668
Ik kom mijn server (Azjol-Nerub) niet op .. Hij blijft hangen op Connected. Andere realms komt ie wel in ..
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
pi_31901430
Wel langzaam met autheticaten zeg.

You don't play on maintenance day.
pi_31901449
* viezerdt is starting to get pissed
Bah !
pi_31902321
* Xinouth gooit d'r toetsenbord door d'r kamer..
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 18:56:32 #206
34726 Fratz
Max
pi_31904705
hmmm. ik kan nog steeds niet inloggen. en dat terwijl volgens blizzard alle realms up zijn. bah.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_31904827
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef Fratz het volgende:
hmmm. ik kan nog steeds niet inloggen. en dat terwijl volgens blizzard alle realms up zijn. bah.
Aye, same here pall
Bah !
pi_31905240
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:32 schreef Xinouth het volgende:
* Xinouth gooit d'r toetsenbord door d'r kamer..
Als jij eens minder CS gaat spelen, wordt je blijkbaar alleen maar agressief van
pi_31905341
- Bladefist
- Bloodscalp
- Burning Blade
- Warsong
\
Bladefist alweer, obvious...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_31907471
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef Un-X-PecteD het volgende:
- Bladefist
- Bloodscalp
- Burning Blade
- Warsong
\
Bladefist alweer, obvious...
naja lagwing/deathwing doet t ook nog nie hoor
Bah !
pi_31908511
Het inloggen is idd retetraag.... Gewoon wachten, het proces gaat wel door iig.. Kost alleen 5 min...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_31908534
Authentication failed........ blergh.
pi_31917657
Nefarian dood
Werd nog eens tijd ook. Nu alleen nog maar de shoulders, dan heb ik volle Nemesis . (Nemesis, Transcendance, Ashkandi en Cape of the Brood Lord dropte)
pi_31920802
quote:
Op donderdag 3 november 2005 01:26 schreef DjNivek het volgende:
Nefarian dood
Werd nog eens tijd ook. Nu alleen nog maar de shoulders, dan heb ik volle Nemesis . (Nemesis, Transcendance, Ashkandi en Cape of the Brood Lord dropte)
nubje
Screenshot van deze kill
http://pocus.beyondascend(...)ot_110305_001942.jpg

Movie komt nog, iig 2 mages met records(peggy en ik). Helaas zelf geen tijd om te editten...
Doet iemand anders, is er van het weekend wel eens
pi_31922543
quote:
Op donderdag 3 november 2005 01:26 schreef DjNivek het volgende:
Nefarian dood
Gratz
pi_31922570
Maar idd, dat "Thank you for your patience." is wel ver op nu ja
Maarja het blijft een goed spel, alleen die irritante maintenance
Wel beter voor de lag de rest van de week
  donderdag 3 november 2005 @ 11:51:16 #217
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31923425
Hoe staat het in het land van WoW? Ik zit er aan te denken om deze weer eens te installeren. Ik vond het klote dat ik vorige keer weinig heb kunnen zien van de wereld omdat ik op een PvP server zat.

Waar zitten de FOK! gamers en is dat een PvE server of raden jullie dat niet aan. Heb nu al een half jaar niet meer gegamed. Werkt Battlegrounds goed en werkt het honor system een beetje?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_31923745
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Hoe staat het in het land van WoW? Ik zit er aan te denken om deze weer eens te installeren. Ik vond het klote dat ik vorige keer weinig heb kunnen zien van de wereld omdat ik op een PvP server zat.

Waar zitten de FOK! gamers en is dat een PvE server of raden jullie dat niet aan. Heb nu al een half jaar niet meer gegamed. Werkt Battlegrounds goed en werkt het honor system een beetje?
Land van WoW is nog steeds verslavend en de meeste mensen zitten nog steeds wel op een PvP server (schept in mijn ogen een extra dimensie aan het spel al kan het af en toe rete irritant zijn als je als laag level ergens loopt te questen). Heb eerst op een PvE server gezeten en het gaat allemaal wel wat makkelijker dan op een PvP server, maar ik vind het ook een stuk saaier.

Speel zelf nu op Ragnaros (PvP server) en speel daar met een aantal vrienden. Battlegrounds werken goed, alleen is het irritant dat je afhankelijk bent van hoeveel mensen er ook aan de andere in de queue staan. Op Ragnaros is het met de meeste BG's zo dat er meer Horde aan het PvP'en zijn dan Alliance. Het bijkomende honor system werkt goed, alleen hebben de meeste mensen niet door dat het buiten de BG's veel minder zin heeft om te PvP'en of je moet het in een grote raid doen naar een stad. Kom je meteen weer bij het grootste nadeel van het honor system en dat zijn de Dishonorable Kills die je geheid gaat krijgen(gisteren weer 4 erbij en dus 20% van mijn honorbalk weg)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31924226
quote:

PVP KAN irritant zijn maar het is zeker wel leuk hoor.
Ik zou iig niet voor PVE gaan, PVP is stukken leuker
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31927023
Gisterenavond eindelijk Chromaggus neer. Weer een serverfirst. Geen enkele alliance/horde guild op de server heeft razorgore neer gekregen, behalve mijn guild.

Vorige week waren we nog maar bij firemaw, nu staren we nefarian in zijn gezicht We hadden een paar keer geprobeerd. Maar hij is duidelijk niet de makkelijkste. Morgen gaan we het weer proberen.

Vandaag MC, hopelijk dropt de eye of divinity, kan ik eindelijk mijn benediction halen

www.shinasu.net voor foto's enzo.
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
pi_31928538
quote:

Het gaat prima in het land van WoW, heb mijn XBox/NGC nog steeds amper tot niet aangeraakt sinds februari dit jaar, dus dan weet je het wel....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 3 november 2005 @ 14:41:56 #222
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31928562
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef StarBright het volgende:
Gisterenavond eindelijk Chromaggus neer. Weer een serverfirst. Geen enkele alliance/horde guild op de server heeft razorgore neer gekregen, behalve mijn guild.

Vorige week waren we nog maar bij firemaw, nu staren we nefarian in zijn gezicht We hadden een paar keer geprobeerd. Maar hij is duidelijk niet de makkelijkste. Morgen gaan we het weer proberen.

Vandaag MC, hopelijk dropt de eye of divinity, kan ik eindelijk mijn benediction halen

www.shinasu.net voor foto's enzo.
Prachtig om te zien
pi_31929708
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Prachtig om te zien
Hup dan, installeren, lvl 60 worden, raiden !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 3 november 2005 @ 15:19:42 #224
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31929734
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hup dan, installeren, lvl 60 worden, raiden !
Level 60 worden......... de tering.... was al 380 uur bezig om level 32 te halen
pi_31929819
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Level 60 worden......... de tering.... was al 380 uur bezig om level 32 te halen
Als je nu op 1 van de servers joined waar al een aantal fokkers zitten dan gaat het wel een stuk sneller als ze je helpen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')