Aye, same here pallquote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef Fratz het volgende:
hmmm. ik kan nog steeds niet inloggen. en dat terwijl volgens blizzard alle realms up zijn. bah.
Als jij eens minder CS gaat spelen, wordt je blijkbaar alleen maar agressief vanquote:Op woensdag 2 november 2005 17:32 schreef Xinouth het volgende:
* Xinouth gooit d'r toetsenbord door d'r kamer..
naja lagwing/deathwing doet t ook nog nie hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 19:16 schreef Un-X-PecteD het volgende:
- Bladefist
- Bloodscalp
- Burning Blade
- Warsong
\
Bladefist alweer, obvious...
nubjequote:Op donderdag 3 november 2005 01:26 schreef DjNivek het volgende:
Nefarian dood
Werd nog eens tijd ook. Nu alleen nog maar de shoulders, dan heb ik volle Nemesis. (Nemesis, Transcendance, Ashkandi en Cape of the Brood Lord dropte)
Gratzquote:Op donderdag 3 november 2005 01:26 schreef DjNivek het volgende:
Nefarian dood
Werd nog eens tijd ook. Nu alleen nog maar de shoulders, dan heb ik volle Nemesis. (Nemesis, Transcendance, Ashkandi en Cape of the Brood Lord dropte)
Land van WoW is nog steeds verslavend en de meeste mensen zitten nog steeds wel op een PvP server (schept in mijn ogen een extra dimensie aan het spel al kan het af en toe rete irritant zijn als je als laag level ergens loopt te questen). Heb eerst op een PvE server gezeten en het gaat allemaal wel wat makkelijker dan op een PvP server, maar ik vind het ook een stuk saaier.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Hoe staat het in het land van WoW? Ik zit er aan te denken om deze weer eens te installeren. Ik vond het klote dat ik vorige keer weinig heb kunnen zien van de wereld omdat ik op een PvP server zat.
Waar zitten de FOK! gamers en is dat een PvE server of raden jullie dat niet aan. Heb nu al een half jaar niet meer gegamed. Werkt Battlegrounds goed en werkt het honor system een beetje?
PVP KAN irritant zijn maar het is zeker wel leuk hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Hoe staat het in het land van WoW? Ik zit er aan te denken om deze weer eens te installeren. Ik vond het klote dat ik vorige keer weinig heb kunnen zien van de wereld omdat ik op een PvP server zat.
Waar zitten de FOK! gamers en is dat een PvE server of raden jullie dat niet aan. Heb nu al een half jaar niet meer gegamed. Werkt Battlegrounds goed en werkt het honor system een beetje?
Het gaat prima in het land van WoW, heb mijn XBox/NGC nog steeds amper tot niet aangeraakt sinds februari dit jaar, dus dan weet je het wel....quote:Op donderdag 3 november 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Prachtig om te zienquote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef StarBright het volgende:
Gisterenavond eindelijk Chromaggus neer. Weer een serverfirst. Geen enkele alliance/horde guild op de server heeft razorgore neer gekregen, behalve mijn guild.
Vorige week waren we nog maar bij firemaw, nu staren we nefarian in zijn gezichtWe hadden een paar keer geprobeerd. Maar hij is duidelijk niet de makkelijkste. Morgen gaan we het weer proberen.
Vandaag MC, hopelijk dropt de eye of divinity, kan ik eindelijk mijn benediction halen![]()
www.shinasu.net voor foto's enzo.
Level 60 worden......... de tering.... was al 380 uur bezig om level 32 te halenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hup dan, installeren, lvl 60 worden, raiden !
Als je nu op 1 van de servers joined waar al een aantal fokkers zitten dan gaat het wel een stuk sneller als ze je helpenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Level 60 worden......... de tering.... was al 380 uur bezig om level 32 te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |