Die worden het zeer waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:06 schreef cryotek het volgende:
Draenei zou nog kunnen
als (nep) Nintendo fanboy zou je beter eerst een cube kunnen kopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Man man man en dan wilde ik uiteindelijk een keertje afscheid nemen van PC gaming.
Toch maar WoW aanschaffen z.s.m. Echt een superspel. De beta was echt zooo vet.
Nu vraag ik me af wat nou de nieuwe Alliance ras is... Wat is er dan nog over enzo? Gnolls? Furbolgs?
Die zijn lelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:06 schreef cryotek het volgende:
Draenei zou nog kunnen
Wel leuk, misschien ga ik were beginnen met spelen als ze hem uitbrengen (als Blood elf dan) Alleen ik vind dat ze bij de jewelcrafting ook wel een profession erbij hadden mogen maken om arrows en bows te maken (en andere houten voorwerpen). Outland lijkt me wel tof. Ik vraag me wel af hoe ze dat doen met die lvl 70's, het lijkt me dat die dan Onyxia en Mc kunnen farmen (behalve dan de cooldown op de instance, maar wel met minder man het kunnen completen)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:17 schreef laggeman het volgende:
www.worldofwarcraft.com/burningcrusade
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gerucht gaat dat dit oorspronkelijk wel het plan was, maar dat het uiteindelijk bleek dat het in China niet goed zou vallen omdat panda's daar een nogal bijzondere status hebben. En als gevolg zou Blizzard dus een andere optie hebben moeten kiezen, wat de reden is dat ze al wel Blood Elves hebben kunnen aankondigen, maar nog niet het ras voor de Alliance.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:19 schreef Migwi het volgende:
Zolang 't geen Pandaren zijn is 't mij goed...
vast. ons eerst lekker maken en dan mogen we lekker lang wachten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef Migwi het volgende:
Heb 't niet gezien, maar nog steeds geplanned voor eind 2006?
Gewoon het spel kopen, je kan ook met die 2 week trial niet verder komen dan level20 hoorde ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ey ik had van de PCZone een dvd gekregen met een 2 week trail periode. Maar nu moet ik toch weer een fuckiing creditcard nummer invoeren. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |