Die stemmen sowieso massaal op de Italiaan, want naast het feit dat hij zwoel Italiaans is, is dat nichterige gedoe toch eigenlijk kei-schattig en hij toch best wel lekker en kan toch best goed zingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:41 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik dacht eerst dat dat gewoon een vertiefte alcoholist was die dacht dat 'ie goed kon zingen. Maar hij was echt goed..
Vraag me alleen af of mensen ook daadwerkelijk op hem zouden stemmen. Of in ieder geval, het Idols-publiek.
Die was toen behoorlijk door de mand gevallen. Ja, ze heeft de looks, maar er moet meer zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
Krystle (workshops Idols 2) was niet door..
De enige homo die van mij stemmen had verdiend, was toch wel Ronquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die stemmen sowieso massaal op de Italiaan, want naast het feit dat hij zwoel Italiaans is, is dat nichterige gedoe toch eigenlijk kei-schattig en hij toch best wel lekker en kan toch best goed zingen.
Tegen de tijd dat de finalerondes beginnen hebben ze er vast ook wel voor gezorgd dat er een 17-jarig Jim-persoon mee doet hoor. Ik denk dat breezersletjes die boven de Italiaan verkiezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die stemmen sowieso massaal op de Italiaan, want naast het feit dat hij zwoel Italiaans is, is dat nichterige gedoe toch eigenlijk kei-schattig en hij toch best wel lekker en kan toch best goed zingen.
Ron was echt veel te vroeg weg gestemd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
De enige homo die van mij stemmen had verdiend, was toch wel Ron
Schiet opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:48 schreef PeRi het volgende:
Ik had hem net gevonden Béév. Ik kijk het even en dan ik ook meepraten
En zo is dat. Ron had echt een finale plek verdiend samen met Irmaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ron was echt veel te vroeg weg gestemd!
Oh god ja, das waar ook. Maar! Dan gaan de breezerhoertjes dus voor de nieuwe Jim en de huisvrouwen voor de Italiaan. Er is geen ontkomen aan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de finalerondes beginnen hebben ze er vast ook wel voor gezorgd dat er een 17-jarig Jim-persoon mee doet hoor. Ik denk dat breezersletjes die boven de Italiaan verkiezen.
"Daar was ik al bang voor."quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god ja, das waar ook. Maar! Dan gaan we breezerhoertjes dus voor de nieuwe Jim en de huisvrouwen voor de Italiaan. Er is geen ontkomen aan!
Doet me denken. Die gozer die Jesse ging zingen. 'Van wie?' 'Jim'
.
Oh dus dát zei hij. Dat verstond ik niet meer omdat ik stikte in m'n thee toen ik Jim hoorde.quote:
Ja maar dat heb jij snel met homo'squote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zn stem vind ik nog niet echt verbluffend. Maar hij is wel erg schattig
So truequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat heb jij snel met homo's![]()
![]()
Ik ben blij dat ie naar de theater ronde is, ik ben benieuwdquote:Maar ik vond zijn stem juist ok
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet betalen om de audities te kunnen bekijken op internet..
Alle overige audities?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vrees dat ie door de mand valt als hij Engels moet gaan zingen. Italianen hebben namelijk altijd een extreme (en foute) accent in het Engelsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:57 schreef PeRi het volgende:
Ik ben blij dat ie naar de theater ronde is, ik ben benieuwd
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:58 schreef PeRi het volgende:
Alle overige audities?
Dan ken jij de Italianen niet die ik ken, mên wat zijn die sexy als ze Engels spreken. Goed Engels met een sexy Italiaans accentquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie door de mand valt als hij Engels moet gaan zingen. Italianen hebben namelijk altijd een extreme (en foute) accent in het Engels
Die verlegen jongen die goed kon zingen was ook door en zijn Engels was ook om te huilen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ie door de mand valt als hij Engels moet gaan zingen. Italianen hebben namelijk altijd een extreme (en foute) accent in het Engels
Ja maar dat sexy accent zal niet in zijn voordeel werken danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan ken jij de Italianen niet die ik ken, mên wat zijn die sexy als ze Engels spreken. Goed Engels met een sexy Italiaans accent
Oh jah... das waar ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die verlegen jongen die goed kon zingen was ook door en zijn Engels was ook om te huilen.
Zijn stem was best okay wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die verlegen jongen die goed kon zingen was ook door en zijn Engels was ook om te huilen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar z'n uitspraak. Ik bedoel, dan zal 'ie toch echt Nederlandstalig moeten gaan zingen, mocht 'ie de theaterronde al overleven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
Zijn stem was best okay wat mij betreft.
Ik vind het vooral irritant.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan ken jij de Italianen niet die ik ken, mên wat zijn die sexy als ze Engels spreken. Goed Engels met een sexy Italiaans accent
*bitchslap*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:11 schreef tonks het volgende:
dat meisje wat ik net postte, lijkt een beetje op die uit mijn icoontje
linkjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef Afunados het volgende:
Iemand met een foto/filmpje van die jongen die het MVV-clublied heeft gezongen?
Haha, vind 't wel lachen..quote:
Jij valt echt op breinloze voortplantingsbeestjes.. wat ik wel kan begrijpen, het heeft wel wat.quote:
Zij lijkt op Joss Stone. Qua uiterlijk dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Alice is een beetje aangekomen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:04 schreef i-spy24 het volgende:
En jullie zien we terug in het Theater
[[url=http://x10.putfile.com/10/29414521597-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
De van Helsings met hun 'grundge' roar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |