Je simpelheid druipt er vanafquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:38 schreef MaddoxX het volgende:
Echt ik wordt hier teringgek van
Stuurt er zon mafketelzo'n bagger wannabee nikker muziek: The Partysquad - Wat Wil Je Doen
Nou dus ik in winamp pleuren.. denk zo van hmm wtf is dit :/
en Maikuuul naast me vindt dat hendig sjiek.
Wie is er nog meer zo'n wannabee nikker muziek lover?
Die blanken zijn wannabee kutnikkersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef dabadbass het volgende:
Hoezo is dat wannabee kutnikker muziek?
er lopen zat blanken in die ´scene´ dus nikker kan je wel weghalen pauper![]()
lol Maikuuul naast je in de woonwagenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:38 schreef MaddoxX het volgende:
Stuurt er zon mafketelzo'n bagger wannabee nikker muziek: The Partysquad - Wat Wil Je Doen
ik zou toch zweren dat het Wanna Be isquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat het Wanna Be is![]()
Niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef dabadbass het volgende:
Hoezo is dat wannabee kutnikker muziek?
er lopen zat blanken in die ´scene´ dus nikker kan je wel weghalen pauper![]()
Nee die mensen die er in zwarte vieze kleren en onverzorgd haar bijlopen zijn geen wannabe's?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Behalve dat het dus wannabes zijn.
indd, vuile roetmoppenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:38 schreef MaddoxX het volgende:
die noemen wij gothics, paupers en zwerversquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef sweet_love het volgende:
[..]
Nee die mensen die er in zwarte vieze kleren en onverzorgd haar bijlopen zijn geen wannabe's?
Pauper hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:20 schreef Rikoko het volgende:
Vieze kut lamer
ik, en vele fokkers met mij hebben het volgende te zeggen:
Sterf
Hm, wat willen ze dan zijn, als wannabes? Nog viezer, zwarter en onverzorgder?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef sweet_love het volgende:
[..]
Nee die mensen die er in zwarte vieze kleren en onverzorgd haar bijlopen zijn geen wannabe's?
Niggah was ook mogelijk, schijnt een geuzen naam voor die dudes te zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:25 schreef Tha_T het volgende:
TT veranderd
Nee hoor:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat het Wanna Be is![]()
Dit is wat algemenerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Niggah was ook mogelijk, schijnt een geuzen naam voor die dudes te zijn![]()
Wanna Be is de afkorting van "Want To Be", niet de pauperige verbastering waar naar jij verwijstquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee hoor:
WannerB Gothics die zeiken over de band NOU en..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |