Je simpelheid druipt er vanafquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:38 schreef MaddoxX het volgende:
Echt ik wordt hier teringgek van
Stuurt er zon mafketelzo'n bagger wannabee nikker muziek: The Partysquad - Wat Wil Je Doen
Nou dus ik in winamp pleuren.. denk zo van hmm wtf is dit :/
en Maikuuul naast me vindt dat hendig sjiek.
Wie is er nog meer zo'n wannabee nikker muziek lover?
Die blanken zijn wannabee kutnikkersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef dabadbass het volgende:
Hoezo is dat wannabee kutnikker muziek?
er lopen zat blanken in die ´scene´ dus nikker kan je wel weghalen pauper![]()
lol Maikuuul naast je in de woonwagenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:38 schreef MaddoxX het volgende:
Stuurt er zon mafketelzo'n bagger wannabee nikker muziek: The Partysquad - Wat Wil Je Doen
ik zou toch zweren dat het Wanna Be isquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat het Wanna Be is![]()
Niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef dabadbass het volgende:
Hoezo is dat wannabee kutnikker muziek?
er lopen zat blanken in die ´scene´ dus nikker kan je wel weghalen pauper![]()
Nee die mensen die er in zwarte vieze kleren en onverzorgd haar bijlopen zijn geen wannabe's?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Behalve dat het dus wannabes zijn.
indd, vuile roetmoppenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:38 schreef MaddoxX het volgende:
die noemen wij gothics, paupers en zwerversquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef sweet_love het volgende:
[..]
Nee die mensen die er in zwarte vieze kleren en onverzorgd haar bijlopen zijn geen wannabe's?
Pauper hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:20 schreef Rikoko het volgende:
Vieze kut lamer
ik, en vele fokkers met mij hebben het volgende te zeggen:
Sterf
Hm, wat willen ze dan zijn, als wannabes? Nog viezer, zwarter en onverzorgder?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef sweet_love het volgende:
[..]
Nee die mensen die er in zwarte vieze kleren en onverzorgd haar bijlopen zijn geen wannabe's?
Niggah was ook mogelijk, schijnt een geuzen naam voor die dudes te zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:25 schreef Tha_T het volgende:
TT veranderd
Nee hoor:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat het Wanna Be is![]()
Dit is wat algemenerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Niggah was ook mogelijk, schijnt een geuzen naam voor die dudes te zijn![]()
Wanna Be is de afkorting van "Want To Be", niet de pauperige verbastering waar naar jij verwijstquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:28 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee hoor:
WannerB Gothics die zeiken over de band NOU en..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wanna Be is de afkorting van "Want To Be", niet de pauperige verbastering waar naar jij verwijst![]()
Inderdaad, die meid heeft wel iets jahquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef HaagscheHarry het volgende:
k vind alleen die blonde in de clip leuk, dattissut
Zit Maikuuul voor je danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:44 schreef T3rr0r het volgende:
Wil je Maikuuul voor me een klap op z'n neus geven?
Het schijtautochtoon,quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:34 schreef Dirktator het volgende:
Je hebt groot gelijk, 455H07E (is dit trouwens een of andere combinatiecode ofzo?).
Kunnen we niet meteen alle mensen van dit forum knikkeren die
1. geen volwaardige klacht ten tonele brengen
2. racistisch taalgebruik hanteren
3. de Neerlandsche taal nog immer niet beheersen
4. constant blijven jennen met populistische teksten als "rolleromg", "hendig sjiek" of "groetjes, Veldmuis"?
Ik pleit bij deze voor een hoger niveau op dit forum! Let op deze 4 basisprincipes en DOE ER WAT AAN!
0Wn3Dquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:43 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Het schijtautochtoon,
Krijg de pleures, schijthomo.
Dat jij die hendig sjieke OP niet kan waarderren, betekend niet dat je zo lomp hoefd te reageeren.
Groetjes,
veldmuis
Ja antwoord staat in ons Feedback-topicquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef 455H07E het volgende:
Sorry hoor, maar ik moet dit ff zeggen. Tha_T, ik vind je hier echt baggerslecht optreden als moderator. Dat mensen willen klagen over hiphop, ok. Dat ze graag het woordje neger(t) willen gebruiken, ok. Maar als het woord "nikker" gebruikt wordt en als er uitspraken gedaan worden als "vuile roetmoppen" moet je als moderator op een publieke forum toch echt ingrijpen. In een keertje kutmarokkaan/kutneger/kutkaaskop roepen zie ik geen kwaad. Meestal wordt dit als grap geroepen, maar dit gaat toch wel een stapje verder ofniet?
Haha, ik irriteer mij ook mateloos aan die vier punten die jij noemt. Maar ik vind klacht 1,3 en 4 nog wel kunnen. Soms is het ook nog wel eens grappigquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:34 schreef Dirktator het volgende:
Je hebt groot gelijk, 455H07E (is dit trouwens een of andere combinatiecode ofzo?).
Kunnen we niet meteen alle mensen van dit forum knikkeren die
1. geen volwaardige klacht ten tonele brengen
2. racistisch taalgebruik hanteren
3. de Neerlandsche taal nog immer niet beheersen
4. constant blijven jennen met populistische teksten als "rolleromg", "hendig sjiek" of "groetjes, Veldmuis"?
Ik pleit bij deze voor een hoger niveau op dit forum! Let op deze 4 basisprincipes en DOE ER WAT AAN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |