Ah, leermoment: Hoe moet je dat dan doen? Je partner laten zuigenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee met tranen op haar wangen, want ze heb tepelkloven![]()
Had ze de boekjes maar moeten lezen dan had ze geweten dat ze haar tepels moest "trainen" , door dit te doen voorkom je dat het zo zeer gaat doen. Maar het kon haar niet boeiuh, dus ....
Wie zin tepels niet "hard"
moet de kloven accepteren![]()
![]()
Dat lees ik dus ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik lees elke keer topic starter.![]()
tja kan het niet helpen, laatste jaren botert het niet echt tussen utregters en bredanaars op de competitiezondagenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
O nee, verdorie ik moet Breda verdedigen natuurlijk![]()
![]()
en ik elke keer terminal server...wor er gek van!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik lees elke keer topic starter.![]()
ik zou ook sgijtziek worden van die homo muziekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:45 schreef snakelady het volgende:
Wat kijkt Roel chagerijnig zeg
Het is JS, dom worm.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat kan je TS niet aan doen vind ik echt zielig voor het kind.
vroegúh zeiden ze dat je het met je vingers moest masseren of je tieten in koud water hangen, maar nu blijkt dat het gewoon onzin is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ah, leermoment: Hoe moet je dat dan doen? Je partner laten zuigen![]()
er ik tering snolquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ik elke keer terminal server...wor er gek van!
een MAN verzint wel wat anders!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
vroegúh zeiden ze dat je het met je vingers moest masseren of je tieten in koud water hangen, maar nu blijkt dat het gewoon onzin is.
Denk dat een man dat heeft verzonnen.
Yeps, Lieske staat vol verlangen met die zaadvragende ogen te smeken om een uitwoonservicebeurt tot het naar gebakken vlees begint te meuren en er geen haar meer op staat, want immers op een snelweg groeit ook geen gras. Leuk verjaarscado van Lieske, mag ingrid toekijken hoe Menno het scholiertje wegwijs mag maken in de wereld van paaldelarij!quote:
Mooi om te zien hoe Nathalie dat doorhad en Lieske er vooralsnog niks achter zoekt..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
Menno trekt steeds meer met lieske op
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
weet je dat dat eigenlijk gewoonweg onzin is ???
In boekjes van 10 jaar geleden staat dat idd, nu weten ze beter.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ik elke keer terminal server...wor er gek van!
worden ze 40 soms?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:55 schreef Bocaj het volgende:
Let's get physical.... Olivia Newton John
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |