quote:Op woensdag 2 november 2005 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
dat onderschrift van Alexxxxx kan echt niet
Toen ik nog beweerde dat de naaktfoto's van mn ex daar stonden, klikten er veel meerquote:Op woensdag 2 november 2005 19:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]Verdomme, ik klikte, smerige spamnicht.
Ik heb 'm even doorgegeven in [desbetreffend topic].quote:Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef Dirkh het volgende:
Snakey, dat beste wensen topic is niet het enige topickick van http://forum.fok.nl/user/history/133015
Kill the motherfucker
(ik zie in eens topics in mijn at verschijnen)
Huh, wie? waar? wat? Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:56 schreef livEliveD het volgende:
Waarom een slotje?
Ok, de posts van Janetje waren wat off-topic maar hej het blijft onzin en deleten is toch ook een optie?
Ja hier dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:03 schreef Janetje het volgende:
Huh, wie? waar? wat? Wat heb ik gedaan?
quote:
Als plaatsvervangend moderator doe ik het wel even: "Kut-topic, slotje". Zo, weer een tevreden klant.quote:
So ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:49 schreef Zebbie het volgende:
Ja, tijd voor vervanging!
Knut en kasta heb ik hier al in geen jaren gezien
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:01 schreef HuHu het volgende:
Fotoboek van HuHu
Kan mijn eigen reactie worden verwijderd, of is dat echt onmogelijk? Het is in ieder geval voor mij onmogelijk om hem te editten
Weet ik, daar komt die post ook vandaan. Maar Knut reageerde daar niet. En nu zag ik hem hier, dus ik quotte het maar even.quote:
Ik was een GC lijstje aan het invullen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef The_Langolier het volgende:
Nou, NJ, dat duurde ook lang. vanaf het moment dat ik het TR plaatste zeker 5 minuten.
Bedankt voor je deelname aan dit onderzoek.![]()
3 minuten, zie ik net:quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef The_Langolier het volgende:
Nou, NJ, dat duurde ook lang. vanaf het moment dat ik het TR plaatste zeker 5 minuten.
Bedankt voor je deelname aan dit onderzoek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |