Leef je uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef zalmsalade het volgende:
mag ik een rijmtopic openen?
Als het een leuk topic is met een OP waarover nagedacht is en waar vele users lachend van hun bureau-stoel af rollen, dan wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef zalmsalade het volgende:
Als het een beetje origineel en leuk meedoe topic is is het mij best.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef zalmsalade het volgende:
Hoi, ik ben zalmsalade,quote:Op woensdag 2 november 2005 14:49 schreef zalmsalade het volgende:
Ik ga over een puik topic nadenken
Je bent een rasjosti, jij.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:49 schreef zalmsalade het volgende:
Ik ga over een puik topic nadenken
Je OP sloeg als een tang op een varken, daar kan niemand wat mee. Wat mij betreft probeer je het opnieuw met een wat creatievere OP.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:32 schreef What het volgende:
Jammer dat je het topic sluit Snakey.
Ik stond juist op het punt het milieuaspect te gaan bespreken.
Wat denk je dat er gebeurt als er klassikaal 30 man trekles krijgen? Dat kan dus niet vanwege het milieu, regels en zo..
Daar wilde ik het nog over hebben, dat heb je mij ontnomen!
Kan jij eigenlijk al trekken? En hoe moet dat verder?![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Sinds de naam omgedoopt is naar Forumtools is er toch niets mis mee!![]()
4e keer!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
5e keer!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
6e keer!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Maar kan je nou trekken of niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:38 schreef Snakey het volgende:
Je OP sloeg als een tang op een varken, daar kan niemand wat mee. Wat mij betreft probeer je het opnieuw met een wat creatievere OP.
Het was een vergissing daar niemand, en ik dus ook niet door wilde klikken om een extentie te downloaden. Vandaar dat er even vanuit werd gegaan dat het een adblocker betrof en je geband werd. Dat werd al snel weer rechtgetrokken en je werd onmiddelijk weer unbanned.quote:
Nou, koste dat nou zóóveel moeite!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was een vergissing daar niemand, en ik dus ook niet door wilde klikken om een extentie te downloaden. Vandaar dat er even vanuit werd gegaan dat het een adblocker betrof en je geband werd. Dat werd al snel weer rechtgetrokken en je werd onmiddelijk weer unbanned.
Excuses voor het ongemak, Roellio.
Nou, dan mag je het topic flushen!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef Snakey het volgende:
Ik niet, dat doen anderen voor mij.
Neuh.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nou, koste dat nou zóóveel moeite!
Bedankt, maar nee bedankt.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:45 schreef What het volgende:
[..]
Nou, dan mag je het topic flushen!![]()
Ik deed het voor jou hoor, ondankbare hond.
K.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:50 schreef Snakey het volgende:
nee bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |