Stuur 'm een mail, een brief, rooksignalen, voor mijn part gebruik je flessenpost.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
Hoe iets aan Tong te vertellen. Jij hebt blijkbaar geen idee hoe delicaat dat is.
Prima.quote:Maar als dat nu misgaat, dan houd ik jullie verantwoordelijk
Zo kun je alle topics sliuiten en het nergens over hebben. Waarom gebruik je niet gewoon argumenten, of is dat hier niet gebruikelijk?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Stuur 'm een mail, een brief, rooksignalen, voor mijn part gebruik je flessenpost.
[..]
Prima.
Kom op man.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo kun je alle topics sliuiten en het nergens over hebben. Waarom gebruik je niet gewoon argumenten, of is dat hier niet gebruikelijk?
Nee!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:11 schreef NJ het volgende:
Jij opende een topic om te zeiken op Slarioux.
Na alles wat je hier gezegd hebt, zie ik het nog steeds als zo'n topic.quote:
Als jij wat te zeiken hebt over een topic, dan plaats je maar een TR of je gaat naar het FB-topic, wat je niet doet is een topic verkloten door zo'n reactie er neer te zetten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:14 schreef bonke het volgende:
zeg, waarom word er hier een complete post van mij verwijderd
als ik zeg dat dit een kut-topic is maar dat deze niet word gesloten vanwege het feit dat Pool het wel grappig vind, dan geef je daar gewoon een reactie op en ga je niet als een zielig racistje mijn post weghalen
aah ik zie dat jij het ook wel een leuk topic vindquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Als jij wat te zeiken hebt over een topic, dan plaats je maar een TR of je gaat naar het FB-topic, wat je niet doet is een topic verkloten door zo'n reactie er neer te zetten.
Dat is het punt niet. Het is zwarte humor en ik delete jouw reactie omdat je het topic verziekte.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:19 schreef bonke het volgende:
[..]
aah ik zie dat jij het ook wel een leuk topic vind
racist
racisme valt tegenwoordig dus onder de noemer zwarte humor ??quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het is zwarte humor en ik delete jouw reactie omdat je het topic verziekte.
Het is af en toe een dunne lijn, of iets kan of niet en Pool en ik vinden dat dit topic kan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef bonke het volgende:
[..]
racisme valt tegenwoordig dus onder de noemer zwarte humor ??
ps: het is al een ziek topic en als je dat niet ziet ben je niet mod-waardig
af en toe aan de dunne lijn ??quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is af en toe een dunne lijn, of iets kan of niet en Pool en ik vinden dat dit topic kan.
Dus haal ik uit het topic reacties weg die het verzieken, net zoals ik in elk ander topic doe.
Dat jij het sarcasme erin niet wil of kan zien wil nog niet zeggen dat ik niet spoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:36 schreef bonke het volgende:
[..]
af en toe aan de dunne lijn ??
je spoort niet
het topic had al gesloten moeten worden na het verhaaltje van de TS
maar nee, tis grappig, zwarte humor dus geen racisme
geen wonder dat het op fok gewoon steeds erger word met die onzinnige modderaties van jullie
je moet dit soort topics ook gewoon toejuichen hequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat jij het sarcasme erin niet wil of kan zien wil nog niet zeggen dat ik niet spoor.
Het is een sarcastisch zwart topic, met als onderwerp iets dat momenteel heel gevoelig ligt en inderdaad gezien kan worden als racistisch. Zo zie ik het niet en jij dus kennelijk wel.
Daarmee bedoel ik dus humorloze moraalridders die een sarcastische insteek niet snappen. Daar moet je rekening mee houden in ONZ, maar daar ga ik zeker niet naar modden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:46 schreef bonke het volgende:
[..]
je moet dit soort topics ook gewoon toejuichen he
dat je al merkt dat het topic als racistisch gezien kan worden en er vervolgens niets aan doet zegt mij genoeg
Het niet sluiten van dat topic komt omdat ik het niet sluitwaardig vind.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:55 schreef bonke het volgende:
het niet sluiten van dat topic komt natuurlijk vanwege het feit dat je het niet meer durft te sluiten
ik bedoel: eerst lekker meedoen, en dan niet af willen gaan tegenover de users
dat zeg jij maar ik vind dat je op dit moment gewoon een slappe zak bentquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Het niet sluiten van dat topic komt omdat ik het niet sluitwaardig vind.
Mis ik gewoon de enorme dijenkletser die achter dit soort posts verborgen zit?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:43 schreef ShaoliN het volgende:
Ga jezelf eens opblazen op een Israelische markt ofzo.
Ja, en nog leuker, dat bepaal ik.quote:
Ach, boeie.quote:maar ik vind dat je op dit moment gewoon een slappe zak bent
Het doet me niet veel. Ik zet een paar vinkjes, druk op een knopje en binnen een seconde ben ik weer bezig met waarmee ik bezig was.quote:maar hoe is het nou om constant posts te moeten verwijderen in zo`n onaardig topic ??
en dat is de racist uithangen natuurlijk hequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja, en nog leuker, dat bepaal ik.
[..]
Ach, boeie.
[..]
Het doet me niet veel. Ik zet een paar vinkjes, druk op een knopje en binnen een seconde ben ik weer bezig met waarmee ik bezig was.
Het is inderdaad geen TTT topic, daar niet van, maar sommige reacties creeëren een glimlach rond mijn mond en het blijft open, want het is niet in strijd met de policy (ik vind het geen racisme) en het is ook geen bagger.quote:
Inderdaad. Het is nog moeilijk Fokken zo met m'n witte kap over m'n hoofd, maar gelukkig heeft m'n Grand Wizard mij goed opgeleid dus het kost wat moeite, maar vanwege m'n overtuiging sla ik me daar doorheen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:01 schreef bonke het volgende:
[..]
en dat is de racist uithangen natuurlijk he
je probeert er nu wel grappig over te doen maar diep in je hart weet je dat je gewoon fout bezig bent maar het niet meer toe durft te gevenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is nog moeilijk Fokken zo met m'n witte kap over m'n hoofd, maar gelukkig heeft m'n Grand Wizard mij goed opgeleid dus het kost wat moeite, maar vanwege m'n overtuiging sla ik me daar doorheen!
Mag ik ter indicatie van het gevoel voor humor van de huidige OvjL-moderators weten op welke posts uit dat topic je hier exact doelt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen TTT topic, daar niet van, maar sommige reacties creeëren een glimlach rond mijn mond en het blijft open, want het is niet in strijd met de policy (ik vind het geen racisme) en het is ook geen bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |