Inderdaad hij is fanatiek bezig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:50 schreef Jappie het volgende:
Joost is er helemaal klaar me
Kijk die verbeten bek eens terwijl ie bezig is met de eettafel![]()
In principe wel, maar het gaat er bij haar altijd om hoe ze het brengt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze gelijk heeft hoor...
gelukkig dat ik dat niet hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt wel een monoloog van Chantal. De rest gaat niet echt mee in het verhaal. Het is vooral Chantal die heel erg klaagt klaagt en nog meer klaagt.
Soms heb ik het even nodig om mezelf eraan te helpen herinneren hoe erg zo ook al weer is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig dat ik dat niet hoor.
Geluid staat bij joost en de keuken geluiden lekker rustig
Het is deels terecht, maar ze overdrijft het zo erg dat het genant wordt. Gewoon méérdere keren beginnen over een fucking pakje croma! En ook echt op een diep verontwaardigde toon. Triest. Ook suggereren dat Tanja door had moeten breien rond haar bevalling. Dido het licht in de ogen niet gunnen omdat zij een pakje sigaretten heeft gekregen. Alsof zijzelf daar ook maar iéts wijzer van wordt. Het is zo kléin, zo sneu. Ik walg van haar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze gelijk heeft hoor...
ja errug hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 is ook maar overgeschakeld naar stream 3
En binnen 10 seconden "cromaverhaal"
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:54 schreef Rica het volgende:
Rob, Joost, Ingrid en Chantal op water en droog brood. Ik denk dat mijn kipschotel zo extra lekker zal smaken straks.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 is ook maar overgeschakeld naar stream 3
En binnen 10 seconden "cromaverhaal"
veel te langquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:58 schreef Bep het volgende:
Hoe lang is Chantal nu al over Tanja aan het roddelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |