Ze snapt het principe van een forum nog niet helemaal geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is toch dom?![]()
![]()
Je gaat toch niet verhuizen!1!;1:!!!;1:d:DD:d:dD:D:Ddd;d;;d
Ze vertelde het net ook al aan mij.![]()
![]()
![]()
Dat komt met de jaren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ze snapt het principe van een forum nog niet helemaal geloof ik
Ja en wat zei ze tegen jou?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is toch dom?![]()
![]()
Je gaat toch niet verhuizen!1!;1:!!!;1:d:DD:d:dD:D:Ddd;d;;d
Ze vertelde het net ook al aan mij.![]()
![]()
![]()
Nee ik doelde op haar leeftijd.quote:
Wat moet ze met em als t der ex is?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:09 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja en wat zei ze tegen jou?
Ze moet m wel gaan smsen heh.![]()
Ik heb gezegd dat maar bij jou moet gaan uithuilen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:09 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja en wat zei ze tegen jou?
Ze moet m wel gaan smsen heh.![]()
Tsja, dat snap ik ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat moet ze met em als t der ex is?![]()
Nee want ik ga het huis niet uit en niemand komt het huis inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat maar bij jou moet gaan uithuilen.![]()
Ahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik doelde op haar leeftijd.![]()
Ik ben net 4 maanden jongerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
AhaNou imberr snapt het tenminste wel en die is jonger (geloof ik)
Ik doelde op uithuilen op msn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:13 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Nee want ik ga het huis niet uit en niemand komt het huis in.
Is imberr nog jonger?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
AhaNou imberr snapt het tenminste wel en die is jonger (geloof ik)
Ow ja. Nou de crisis is voorbij, na 5 minuten had ze het er niet meer overquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik doelde op uithuilen op msn.![]()
Ah.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:20 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ow ja. Nou de crisis is voorbij, na 5 minuten had ze het er niet meer over.
Das goed voor je inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah.Ach ja op die leeftijd moet je gemiddelde elke 24 uur wel even een crisisje hebben.
![]()
Ohja.quote:- Moeten altijd overdreven huilen
- Doen alsof ze de grootste problemen hebben
Het is wat hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
Lieke en der ex die gaat verhuizen en nu kan Lieke em niet meer op straat tegenkomen![]()
![]()
Nee van Google, gezocht op "Breezer kenmerken".quote:
welke Lieke?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
Lieke en der ex die gaat verhuizen en nu kan Lieke em niet meer op straat tegenkomen![]()
![]()
Het kwam toch wel ergens van een topic vandaan ergens op fokquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee van Google, gezocht op "Breezer kenmerken".
Vriendinnetje van K-rin.quote:
Nee gewoon van een website. Eerste of tweede hit ofzo op google.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het kwam toch wel ergens van een topic vandaan ergens op fok
Hmm, maar heb je nu al een brief naar Dr. Phil gestuurd?quote:
Mmm heb m al wel eens ergens gelezen namelijk, maar ok.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee gewoon van een website. Eerste of tweede hit ofzo op google.
Ohja dat kan maar hij staat niet in het breezah topic iig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mmm heb m al wel eens ergens gelezen namelijk, maar ok.
Nee, daar doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, maar heb je nu al een brief naar Dr. Phil gestuurd?![]()
Niks mis met Dr. Phil hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:32 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan.
Die gaat toch alleen plannen verzinnen om die figuur niet te laten verhuizen enzo. Te dramatisch.
maar wil die lieke der ex dan tegenkomen ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:32 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan.
Die gaat toch alleen plannen verzinnen om die figuur niet te laten verhuizen enzo. Te dramatisch.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar wil die lieke der ex dan tegenkomen ofzo?![]()
Dat was iedereen al op het moment dat het ter sprake kwamquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:36 schreef k-Rin het volgende:
[..]We lopen elke dag minstens 2x langs zijn huis omdat we dat al doen sinds het aan was.
Ik ben het onderwerp zat.
Eh..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:36 schreef Jaguarized het volgende:
Hey maar k-rin, ik heb nog wel "Dr. Phillip McGraw - Life Strategies (02 of 05).mp3" voor je!. Of voor Lieke.
omgquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:36 schreef k-Rin het volgende:
[..]We lopen elke dag minstens 2x langs zijn huis omdat we dat al doen sinds het aan was.
Ik ben het onderwerp zat.
Zoals?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:37 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg G, heb jij inmiddels al wat te vozen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |