Lishe wat naar allemaal. Hopelijk went Luuke gauw weer aan een "normaal" slaapritme, kun je weer een beetje bijkomen. Sterkte hoor
![]()
Jelief welkom in dit topic en fijn dat het allemaal zo goed gaat met Emma. Lekker genieten dus!
![]()
Benthe wat zielig die ontstoken oogjes, hopelijk is het gauw over!
En een boel doorgekomen tandjes ook weer
![]()
Goed hoor!
![]()
Ik dacht dat Noah een tijdje geleden al een 5e tandje door had, maar het lijkt nog steeds niet helemaal door te zijn. Wel komen de voortanden boven steeds meer door en heeft ie ook nog wel wat last van gehad, steeds rood geïrriteerd tandvlees enzow. Maar wat zijn die tanden ook gigantisch vergeleken de ondertandjes
![]()
Noah lijkt ook wel wat last te hebben van de wintertijd, als dat het is tenminste... Gisteren werd ie om kwart voor 7 wakker. Normaal rond 8 uur/half 9 dus het was sowieso wat aan de vroege kant. En vandaag was het al half 7..
![]()
En dat terwijl we gisteren weg waren waardoor ie én later in bed lag dan normaal, en omdat ie zn flesje maar half leeg had, had ie die andere helft nog om 22 uur gekregen, veel later dan normaal dus. Hoop maar dat dit niet blijvend is...
![]()
Verder doet ie het ontzettend goed, hij is zooo lief
![]()
En hij probeert steeds woordjes/klanken na te zeggen, zo grappig. Als je nu "wie komt er in m'n huisje" roept dan komt ie als een gek naar je toe gekropen
![]()
Behalve als ie onderweg iets heel interessants tegenkomt dan
![]()
Hij danst ook de hele tijd mee met de muziek of als je een liedje zingt, zo schattig. Conclusie: het is gewoon een lekker ding!
![]()
Hij wordt wel groot trouwens
![]()
Een nicht van mij is zwanger (een beetje een wondertje, want ze was een hormoonbehandeling omdat ze borstkanker heeft gehad en er was haar verteld dat ze daardoor onvruchtbaar was. Slechts 1 op 1000 vrouwen wordt dan toch nog zwanger...) en nou was ik wat kleertjes van Noah aan het uitzoeken die ze kon lenen. En wat is dat dan ontzettend klein!
![]()
Kan me helemaal niet meer voorstellen dat ie daar ooit in gepast heeft
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.