Gisteren heeft ze die van 23:00 om 22:30 gehad, maar zelfde probleem. Die van 19:00 kan eigenlijk niet eerder, omdat ze om 18:30 in badje gaat (om de dag). En wij eten rond 18:00 uur, dus het is al heel hectisch in dat uurtje. En vanmorgen was ze pas om 8 uur wakker, dus dan moet ik al schuiven om op 19:00 uur uit te komen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:23 schreef renzell het volgende:
Ja, dat is zeker te jong voor 4 voedingen. Volgens het CB hier mag dat echt pas met 5 maanden op z'n vroegst. Maar kun je nioet een beetje schuiven met de andere voedingen, zodat die van 23.00uur iets eerder gegeven wordt? Misschien is ze dan nog niet zo diep in slaap.
En goed man, dat ze zo stoer was daar!![]()
Ja op zich is dat zo, maar dan slaapt ze wel vanaf 19:00 's avonds.. tot de volgende ochtend... Ik ben een twijfelkontquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het niet te vroeg Fuente. Jolie sliep na twee weken ofzo al van 12 uur s avonds tot half 7 s morgens. Het zou slecht zijn voor het suikerpeil van de baby maar Jolie is nooit suf of iets geweest. Waarschijnlijk wordt Sara wel wat eerder wakker. Ik zou d'r lekker laten slapen, als ze honger heeft meldt ze zich altijd toch? Dan zou ze dat s nachts ook wel doen als ze trek heeft.
Hahahaha dat was ook mijn idee, als ze wel 's nachts komt dan vooral die avondfles maar doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dat snap ik ook wel, is ook ingewikkeld dat gedoe allemaal in het begin. Anders inderdaad gewoon een keertje proberen. Als ik je een tip mag geven :p als ze om 5 uur s morgens wakker wordt, weer lekker die avondfles gevenscheelt voor jezelf! Jolie heeft wel echt heel lang een fles gehad om 22 uur maar ik heb haar niet vaak wakker gemaakt. Als ze honger had dan hoorde ik het van zelf wel
Ook oftopic..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:56 schreef Lishe het volgende:
Sorry en Off topic![]()
[..]
Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat opzich wel, behalve dan dat ik constant een soort menstruatiebuikpijn heb. En dan best hevig. Huisarts heeft gekeken of het niet stiekem mijn darmen waren maar dat was niet zo. Ik ga nu gewoon een keer de pil slikken om een menstruatie op te wekken. Hopelijk is het dan over. (ik heb pco, wat na de bevalling eigenlijk weg leek. Maar nu word ik al 4 maanden niet ongesteld. Vandaar die pijn enzo dus. (Ter verduidelijking; ik maak geen eitjes aan. Heb ook helemaal geen cyclus. er rijpen wel een soort van blaasjes, die niet springen. Moet denk ik gewoon weer 'opgeschoond worden in mijn baarmoeder.)
Dan bedoelen we hetzelfdequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Suzanna het volgende:
Githa en Texelonia: ik bedoelde niet dat ze het niet snappen (Noa snapt het zoals ik al zei ook heel goed, ze begint te huilen als ik 'nee' zeg of m'n hoofd schud o.i.d. als ze iets niet mag), maar ze zijn nog niet goed in staat om het de volgende keer NIET te doen. Het zijn ook nog maar zulke kleintjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |