abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:04:16 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31698666
OP aangepast.
pi_31699383
He? Net een heel stuk getypt, en gepost en nu staat het er niet bij
Nog maar een keer:
Goed we zijn dus teug met Sara van het CB. Het prikje ging goed, ze gaf 1 schreeuw en dat wasset, 't is een bikkeltje! Ze weegt nu 5860 gram en is 57.8 cm lang.
Maar goed, we hebben dus gevraagd wat we moeten doen met Sara's laatste fles. We maken Sara altijd wakker om 23:00 maar dan slaapt ze zo vast en wordt ze niet goed wakker, ze doet dus vaak 3 kwartier over die fles. Nou zei de verpleegkundige dat we dan kunnen proberen om Sara die fles niet te doen en te kijken hoe laat ze dan 's nachts wakker wordt. Maar goed, als Sara dan gewoon doorslaapt, zit ze dan niet veel te lang zonder voeding? (vergeten te vragen dus). Ze is net 2 maanden oud dus dat lijkt me toch te jong voor 4 voedingen, of niet?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:23:25 #53
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31700533
Ja, dat is zeker te jong voor 4 voedingen. Volgens het CB hier mag dat echt pas met 5 maanden op z'n vroegst. Maar kun je niet een beetje schuiven met de andere voedingen, zodat die van 23.00uur iets eerder gegeven wordt? Misschien is ze dan nog niet zo diep in slaap.

En goed man, dat ze zo stoer was daar!

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 26-10-2005 14:42:36 ]
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:25:26 #54
105888 renzell
pi_31700580
daantje, ff heel offtopic terug... ik heb het gelezen.
pi_31700842
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:23 schreef renzell het volgende:
Ja, dat is zeker te jong voor 4 voedingen. Volgens het CB hier mag dat echt pas met 5 maanden op z'n vroegst. Maar kun je nioet een beetje schuiven met de andere voedingen, zodat die van 23.00uur iets eerder gegeven wordt? Misschien is ze dan nog niet zo diep in slaap.

En goed man, dat ze zo stoer was daar!
Gisteren heeft ze die van 23:00 om 22:30 gehad, maar zelfde probleem. Die van 19:00 kan eigenlijk niet eerder, omdat ze om 18:30 in badje gaat (om de dag). En wij eten rond 18:00 uur, dus het is al heel hectisch in dat uurtje. En vanmorgen was ze pas om 8 uur wakker, dus dan moet ik al schuiven om op 19:00 uur uit te komen...
Pff lastig soms
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:40:12 #56
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31700852
Ik vind het niet te vroeg Fuente. Jolie sliep na twee weken ofzo al van 12 uur s avonds tot half 7 s morgens. Het zou slecht zijn voor het suikerpeil van de baby maar Jolie is nooit suf of iets geweest. Waarschijnlijk wordt Sara wel wat eerder wakker. Ik zou d'r lekker laten slapen, als ze honger heeft meldt ze zich altijd toch? Dan zou ze dat s nachts ook wel doen als ze trek heeft.
pi_31700962
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het niet te vroeg Fuente. Jolie sliep na twee weken ofzo al van 12 uur s avonds tot half 7 s morgens. Het zou slecht zijn voor het suikerpeil van de baby maar Jolie is nooit suf of iets geweest. Waarschijnlijk wordt Sara wel wat eerder wakker. Ik zou d'r lekker laten slapen, als ze honger heeft meldt ze zich altijd toch? Dan zou ze dat s nachts ook wel doen als ze trek heeft.
Ja op zich is dat zo, maar dan slaapt ze wel vanaf 19:00 's avonds.. tot de volgende ochtend... Ik ben een twijfelkont
Ik denk dat ik het gewoon eens probeer, gewoon kijk hoe lang ze slaapt en dan overdag kijken hoeveel flessen ze wil. Netjes trouwens hoor, met 2 weken al doorslapen! Sara doet het sinds ze 4 weken oud is, nu steeds langer (vannacht van 23:00 tot 8 uur, toen heb ik haar wakkergemaakt).
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:50:46 #58
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31701052
Nou dat snap ik ook wel, is ook ingewikkeld dat gedoe allemaal in het begin. Anders inderdaad gewoon een keertje proberen. Als ik je een tip mag geven :p als ze om 5 uur s morgens wakker wordt, weer lekker die avondfles geven scheelt voor jezelf! Jolie heeft wel echt heel lang een fles gehad om 22 uur maar ik heb haar niet vaak wakker gemaakt. Als ze honger had dan hoorde ik het van zelf wel
pi_31701096
Lijkt me idd, net als Luchtbel zegt, afhankelijk van het kind...als ze al moeilijk wakker te maken is voor de fles heeft ze er waarschijnlijk op dat moment weinig behoefte aan. Noa werd altijd rond die tijd vanzelf wel wakker, als we haar niet de fles gaven werd ze om 12 uur of zo wakker, en kon ik weer slecht in slaap komen.

Githa en Texelonia: ik bedoelde niet dat ze het niet snappen (Noa snapt het zoals ik al zei ook heel goed, ze begint te huilen als ik 'nee' zeg of m'n hoofd schud o.i.d. als ze iets niet mag), maar ze zijn nog niet goed in staat om het de volgende keer NIET te doen. Het zijn ook nog maar zulke kleintjes!
pi_31701117
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dat snap ik ook wel, is ook ingewikkeld dat gedoe allemaal in het begin. Anders inderdaad gewoon een keertje proberen. Als ik je een tip mag geven :p als ze om 5 uur s morgens wakker wordt, weer lekker die avondfles geven scheelt voor jezelf! Jolie heeft wel echt heel lang een fles gehad om 22 uur maar ik heb haar niet vaak wakker gemaakt. Als ze honger had dan hoorde ik het van zelf wel
Hahahaha dat was ook mijn idee, als ze wel 's nachts komt dan vooral die avondfles maar doen
Maar Sara wordt zelf dus echt nooit wakker voor die van 23:00 uur, dus ik denk dat ik het morgen maar eens probeer. het is zo;n gedoe, soms zitten we tot 0:00 met haar, en issie nog niet op.
We zien wel, thnx voor de tips in ieder geval!
Sara
Merel
Ukje
pi_31702057
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:56 schreef Lishe het volgende:
Sorry en Off topic
[..]

Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat opzich wel, behalve dan dat ik constant een soort menstruatiebuikpijn heb. En dan best hevig. Huisarts heeft gekeken of het niet stiekem mijn darmen waren maar dat was niet zo. Ik ga nu gewoon een keer de pil slikken om een menstruatie op te wekken. Hopelijk is het dan over. (ik heb pco, wat na de bevalling eigenlijk weg leek. Maar nu word ik al 4 maanden niet ongesteld. Vandaar die pijn enzo dus. (Ter verduidelijking; ik maak geen eitjes aan. Heb ook helemaal geen cyclus. er rijpen wel een soort van blaasjes, die niet springen. Moet denk ik gewoon weer 'opgeschoond worden in mijn baarmoeder.)
Ook oftopic..
Lishe mag ik je hier even over mailen? I.v.m. dinnetje zonder eitjes, wou je wel wat vragen.
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2005 @ 19:19:16 #62
81992 Githa
pi_31707386
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Suzanna het volgende:

Githa en Texelonia: ik bedoelde niet dat ze het niet snappen (Noa snapt het zoals ik al zei ook heel goed, ze begint te huilen als ik 'nee' zeg of m'n hoofd schud o.i.d. als ze iets niet mag), maar ze zijn nog niet goed in staat om het de volgende keer NIET te doen. Het zijn ook nog maar zulke kleintjes!
Dan bedoelen we hetzelfde de verleiding voor een volgende keer is te groot.

Ik ben het ook met Luchtbel eens hoor Fuente. Sara geeft zelf aan waar ze behoefte aan heeft en een te lage suikerspiegel laat Sara wel aan je merken.
pi_31716689
Jonnetje, ik mail je even op je gmail.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:26:36 #64
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_31718572
uhh sorry Githa erg late reactie dat van Maxim dat hij niet doorslaapt ik weet niet of het eraan ligt dat hij moet wennen aan zn nieuwe kamer. ik denk dat hij nu ondertussen gewend is aan een fles snachts en ik moet gaan afbouwen.

hoe doen jullie dat eigenlijk, afbouwen?? Maxim krijgt een fles van 200 cc snachts ergens, nu had ik 3 nachten gelee een fles gemaakt van 160cc en dat ging goed, nu wou ik eergisteren dat ook doen, dat ging dus niet goed , meneer wou niet gaan slapen na zn fles hield ons allebei wakker (erg brak) toen heb ik maar een nieuw flesje gemaakt van 130cc en toen sliep hij natuurlijk wel.
vannacht heb ik gewoon maar weer een fles van 200cc gegeven,. maar toch moet hij van die fles af.
ik heb ook al zitten denken aan harde aanpak en ff laten huilen, maar dan houd hij ons allebei wakker aangezien we supergehorig huis hebben en hij naast onze kamer ligt. 1 zuchtje en ik hoor hem al.

kweet gewoon nie
pi_31718641
Martineke ik heb wel eens gehoord dat je gewoon water kunt geven. Dat vult wel (eventjes) maar is geen beloning voor ze. In het begin kun je dan misschien nog doen dat je gedeelte melk geeft en gedeelte water, en dan steeds meer water. Op een gegeven moment zou ie dan niet meer wakker moeten worden 's nachts omdat water dus geen beloning is.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:34:36 #66
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_31718721
hmmz dat is best een goed plan, dat ga iuk vannacht gelijk eens proberen, thanks
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:52:39 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31719077
Hier hebben we 't gewoon 'the hard way' gedaan.
Als ze 's nachts kwam even naartoe, speentje geven en aai over d'r bol en zeggen dat ze moest gaan slapen. De eerste nacht heeft ze 't wel een tijdje volgehouden (en wij gingen elke 10 minuten even aai over d'r bol geven en speentje teruggeven) maar de tweede nacht duurde 't al niet zo lang meer en de dag erna sliep ze door
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31719567
Nou Saartje heeft gisteren verhoging gehad tot 37.6, viel erg mee dus! Vanavond gaan we de test doen of ze na 19 uur slaapt tot de volgende ochtend. Zo niet, dan blijven we haar gewoon nog een tijdje wakkermaken voor de fles (die ook gisteravond 45 minuten duurde..).
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:59:01 #69
105888 renzell
pi_31722390
Deze moeder gaat haar zoon straks voor het eerst in het ledikant leggen ipv in de wieg! Heb een tweedehandsje op de kop getikt voor 15 euro en van mijn moeder matrasje, dekentjes, lakentjes etc gekregen. En nu staat ie er! Groot bed met klein jongetje erin. Lief. Ik denk eerlijk gezegd dat het de kleine haas geen biet kan schelen waar ie in ligt, maar ben wel benieuwd. hij gaat er overigens maar even gewoon ingebakerd in, want die 2 vliegen in 1 klap zijn iets te veel gevraagd van de kleine man...
pi_31722464
succes julius! anna ligt ook sinds een paar dagen in een 'echt' ledikantje maar die moet toch best wennen aan die extra ruimte.
pi_31722510
Ik lees overal dat mensen eerst een wieg hebben...... ik kan me eigenlijk niet eens heugen hoe zo'n ding er uit ziet.... dat ukkie van ons lag vanaf dag 1 in de ledikant....
pi_31722959
rekkie, onze wieg is meer iets tussen wieg en ledikant in, smal & lang:

nu weer te koop overigens.
pi_31722994
Oh dat is een wieg..... kijk dan wist ik het achteraf toch wel

Dank u voor het opfrissen van mijn geheugen
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:25:43 #74
105888 renzell
pi_31723014
Hij slaap vooralsnog prima, gelukkig. hij heeft her en der al vaker in ledikantjes gelegen en het is nooit echt een probleem geweest...
Paste Anna tot voor kort nog in een wieg dan Bix? Juul moest echt een ledikant, hij moest zo ongeveer met gebogen knietjes slapen om er nog in te passen.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:26:37 #75
105888 renzell
pi_31723042
Ah, ik zie nu pas de foto en begrijp...
pi_31723844
Ik ook... ons wiegje is een stukje kleiner. Noa heeft er wel tot ongeveer 5/6 maanden in geslapen volgens mij, kan me niet meer goed herinneren... toen had ze écht behoefte aan meer ruimte.
pi_31726457
Noah was ook ruim een half jaar toen ie over ging naar een ledikantje. De wieg hebben we kunnen lenen van iemand, en dat hebben we vooral gedaan omdat het toch gewoon veel ruimte scheelde.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_31746521
Jaah zo'n ledikantje als Bix hebben wij ook voor Sara. Erg leuk .
We hebben Sara gisteravond toch nog maar wakkergemaakt, ze was gisteren echt een beetje uit haar doen en had de fles van 19 uur niet opgedronken (normaal gaat elke fles er tot de laatste druppel in). Dus maar wakkergemaakt, maar ook de fles van 23:00 was een drama, ben tot 23:50 bezig geweest.
Maar goed, ze slaapt nu nog, en we zien wel hoe het vandaag gaat .
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:13:47 #79
105888 renzell
pi_31752235
Nou, eerste nacht in ledikant was geen onverdeeld succes, maar viel me toch mee. Om vier uur moest ie even een beetje huilen (waarschijnlijk even wakker geworden en niets begrepen van de nieuwe situatie). Papa even getroost en toen ging ie weer slapen. Om zeven echter, was het gedaan (terwijl dat normaal half negen of negen uur is.) Maar goed, daarna sliep ie wel weer lekker tot een uur of 10.00. Dus... hulde aan mijn kleine prinsje!
pi_31754047
Het is ook niet niks, ineens van een veilige kleine wieg naar een groot ledikant!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_31774401
Renzell, best goed voor een eerste nacht, hoe ging het vannacht?

Giseravond ging Sara om 19:30 naar bed. We hebben dus gekeken hoe laat ze dan 's nachts komt, nou niet dus. Om 7:30 heb ik haar wakkergemaakt. Ze was wel lekker actief toen ik d'r wakkermaakte, niet suf of duf. Ze is 45 minuutjes opgeweest net, fles gehad, en toen werd ze weer moe dus nu ligt ze weer in bedje.
Maar wat is nou handig om te doen met haar flessen? Ik vind d'r echt nog te jong voor 4 flessen, dat lijkt me gewoon te weinig. Ik zat te denken om in de namiddag een kleine fles (130 ml ofzo) erbij te doen? dan wordt haar schema: 7:30, 11:00, 15:00. 17:00, 19:15, zoiets? En dan de rest van de flessen 190 a 200 cc?
Sara
Merel
Ukje
pi_31774530
Amber moet eigenlijk 100 cc voeding hebben maar ws. is dat iets te vet want dat kwam er dus weer uitzetten. We hebben gisteravond de vlos gebeld en die adviseerde om toch maar terug te gaan naar 80cc want dat houdt ze wel goed binnen. Moeten een paar dagen 80cc gaan geven en als dat goed blijft gaan gaan we het weer rustig opbouwen.

Amber vind het ook leuk om me te pesten.. ben ik bezig met luier verschonen, heb ik d'r billetjes schoongemaakt, doe een schone luier om en ja hooor.. pfftttt weer een poepie in de schone luier... weer een schone luier gepakt en poept ze hem weer onder... oh oh oh.. en er dan nog bij lachen ook he...

Ik heb nog een beetje last van de hechtingen, had er 4 en volgens mij zijn er al 3 opgelost. Begint ook behoorlijk te jeuken, maar ja, dan zou het moeten genezen toch?!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 09:34:04 #83
105888 renzell
pi_31774633
Dat lijkt me helemaal niet slecht Fuente. Het is inderdaad vooral dat ze gewoon een bepaalde hoeveelheid melk nodig heeft en als je dus zomaar een fles weglaat, krijgt ze echt te weinig binnen. Wel te gek trouwens, dat ze zomaar doorsliep. Ik heb dat met Juul eigenlijk nooit geprobeerd, terwijl ik hem toch altijd wakker moet maken voor de late voeding. Misschien voor hier dus ook een ideetje. Misschien zou je die van 15.00 uur nog iets eerder kunnen geven. Bijvoorbeeld 07.30, 11.00, 14.30, 16.00 en dan 19.15. Ik merk hier bijvoorbeeld wel altijd dat in de middaguren, als meneer zelf het meest actief is, dat ie dan ook meer en sneller na elkaar behoefte heet aan voedsel. Misschien moet je aan het CB nog even vragen of ze wel al 200cc in 1 keer mag hebben. Misschien ook dat het niet veel uitmaakt hoor, maar tegen mij zeiden ze bijvoorbeeld dat Juul met 4 maanden (ofzo, weet niet meer precies...) echt nog niet meer dan 180 a 200 cc in 1 keer mocht hebben. En sja, Saartje is natuurlijk nog lang geen 4 maanden, dus misschien kan haar lijfje 200 cc in 1 keer gewoon nog niet goed aan (ook al lijk je daar misschien niks van te merken als je haar voedt).

Trouwens, vanochtend was het hier 08.00uur, alweer een verbetering met gister dus, en hij is vannacht niet 1 keer wakker geworden. Volgens mij is de grootste strijd dus wel gestreden.

Ha ha Vicky; dat poepen herken ik zo goed. In het begin spuiten ze gewoon om de haverklap die luier vol, daar is nog geen peil op te trekken.
En ja, jeuken klinkt als genezen.
pi_31774717
Renzell, thnx voor je advies. Ik wil sowieso het CB nog even bellen omtrent de flessen. De fles van 15L00 eerder geven is lastig, omdat ze pas tegen 15:00 wakker wordt. Ze slaapt in de ochtend en begin van de middag eigenlijk continue (op een voeding na) en pas tegen 15:00/ 16:00 wordt ze echt wakker en actief. Ik was zelf vanmorgen ook al aan het denken dat ze misschien iets eerder wakker zou moeten worden, maar ja Misschien dat haar ritme zich nu vanzelf wel aanpast nu ze 's avonds langer slaapt, ze was vanmorgen ook langer wakker dan normaal .

Vicky, poepen ja Sara had elke luier vol zitten de eerste 2 weken . Leuk he En wat Renzell al zegt, genezen jeukt een beetje, als het ook 'naar ruikt' dan even de verlos bellen.
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:01:25 #85
105888 renzell
pi_31775112
Ik zou haar 's middags niet perse wakker maken voor de fles, maar idd gewoon geven als ze wakker wordt. En wat je zegt, haar ritme past zich misschien vanzelf wel aan. gek eigenlijk... aan de ene kant zou je zeggen; gewoon haar ritme volgen en vier flessen geven als ze daar genoeg aan heeft/ lijkt te hebben. Aan de andere kant toch de wetenschap dat ze met vier flessen misschien gewoon niet genoeg melk binnenkrijgt. Lastig hoor, wat dat betreft ben ik toch erg blij met de borstvoeding, daarbij heb je nooit dat probleem van teveel of te weinig. Succes weer.
pi_31775224
Ja apart he, gister heeft ze dus 3 flessen van 180 gehad, en een vierde van 190. En daar slaapt ze de hele nacht op. Maar ja, het lijkt me gewoon te weinig, ach we zien vandaag wel hoe het loopt. Misschien wat dat slapen ook maar een 'one time thing'.
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:40:41 #87
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_31775830
Hallo allemaal!
Ik lees hier soms mee, maar heb nog nooit gepost. Ik kom uit België en heb een zoontje van 4 maanden. Ik las hier dat er zich iemand zorgen maakt over het feit dat 4 flesjes te weinig is voor een baby van 2 maanden.
Volgens mij kan dit helemaal geen kwaad als je kindje genoeg weegt en genoeg bijkomt. Babietjes van die leeftijd worden echt wel wakker als ze honger hebben. Mijn zoontje drinkt al heel lang 4 flesjes op een dag en doet het prima!
Ik weet niet of je het gezegde kent: 'Qui dort, dine'! Dat gaat bij ons al van in het begin heel goed.
Dus ik zou me daar niet te veel zorgen over maken.
Veel succes iig!
pi_31784104
damn, post ik in het verkeerde topic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:10:22 #89
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31784127
ook verhuizen dan maar
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_31784932
Welkom Libel! En je mag hier best vaker posten, ook ober je zoontje en hoe het gaat enzo hoor! Hoe heet je zoontje?

Dat gezegde van jou ken ik niet echt, maar het wil zoiets zeggen als wie slaapt, verteert voedsel? (of neemt voedsel op ofzo...m'n frans is niet geweldig te noemen...)

Oh ik heb overigens ook een nieuwtje...Tomas heeft nu ook een 'puntje', een doorkomend tandje dus...vlijmscherp en zeer aangenaam tijdens het BV geven dus. Gelukkig heeft hij er zelf bijna geen last van gehad.
It's all up to you
pi_31785121
Dat is waarschijnlijk een Belgisch gezegde, Libel. Maar ik begrijp hem wel geloof ik... als de baby goed slaapt, heeft hij/zij goed gedronken. Toch?

Ik heb me persoonlijk eigenlijk niet zo bezig gehouden met het aantal flessen...ik gaf eigenlijk meer op verzoek en dat ging altijd goed. Het waren er nooit meer dan 5 op een dag, en ook bijna nooit minder dan 4 rond die leeftijd.

Vicky...wat bedoel je als je zegt dat 100 ml 'te vet' was voor Amber
Dat poepen is idd heel erg in het begin... ik kan je geruststellen, HET GAAT OVER!!! (echt waar, al heb ik er soms ook dagen tussen zitten dat Noa erg veel poept, maar dat ligt vaak aan wat ze gegeten heeft met een potje bijvoorbeeld poept ze veel meer dan met 'vers' eten).
pi_31785186
Da's lekker op tijd, TearSong! (hij is nu ongeveer 6 maanden of vergis ik me?) Gefeliciteerd hoor

Vorige week is Noa's vierde tandje (bovenaan nu) doorgekomen. Wat staat dat eigenwijs, twee onder en twee boven...
pi_31785491
Ja dat kan ik me voorstellen Suzanna, dat dat eigenwijs staat, gefeliciteerd met het 4e tandje, heeft Noa er nog last van gehad? Ik vind een tandje toch al ineens heel anders staan. Hier zien we er alleen nog weinig van want het is echt een klein puntje, en als we bij Tomas willen kijken houdt hij stellig zijn mond dicht Hij is nu bijna 7 maanden (voor mijn gevoel roep ik al een hele tijd dat hij 6,5 maand is, maar ik moet er toch eens aan geloven dat het nu meer richting de 7 gaat alweer!)
It's all up to you
pi_31785907
Hoi Libel, welkom en bedankt voor je advies .

En Tomas, stoer hoor, een tantje! Je mama niet te hard bijten he!
Sara
Merel
Ukje
pi_31795980
Noa heeft idd wel last van die tandjes gehad...ik voelde dan aan haar kaakje en als ik over het bobbeltje heenging ging ze huilen en sloeg ze m'n hand weg (vind je het gek ). Wel zielig, maar het was ineens over op een ochtend. Tot die tijd heb ik er dentinox opgesmeerd, leek een beetje te helpen.

Kijken gaat idd niet echt goed, je moet hem gewoon veel laten lachen en dan goed kijken ...
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:22:49 #96
105888 renzell
pi_31797208
Jee, Tomas ook een tandje! Fijn dat ie geen last heeft Tearsong.
Juul krijgt er nog een paar bij volgens mij. Ik zie overal wit schemeren in zijn mondje, maar idd... ook hier mag er absoluut niet gekeken worden...
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:24:22 #97
105888 renzell
pi_31797251
Het poetsen gaat trouwens heel goed hier. Juul stopt sowieso alles in z'n mond, dus ook de tandenborstel gaat er zonder moeite in... al valt er nog niet echt veel te poetsen.
pi_31801808
Nog meer vroege kindjes hier? Benthe besloot maar eens om 4.45 klaarwakker te zijn
Ben benieuwd of het uur verschil nog moeilijk gaat worden de komende dagen.

Hier zijn we inmiddels de laatste weken in geslagen van het baby zijn.
Verjaardagkleertjes zijn al gekocht, kind is al gedrild om erg enthousiast "JAAAH" te roepen wanneer moeders enthousiast "HIEPERDEPIEP" roept. Haar kadootje is ook al besteld. Het gaat een opbergkist met tafeltje en stoeltjes worden van ww.hetkleinepaleis.nl. De url had ik al eens in een topic gezien van Kozakken en vond het helemaal te gek.
Ik heb soms flashbacks naar vorig jaar... 1 november met zwangerschapshypertensie in het ziekenhuis en toen maar wachten geblazen. Wat gaat een jaar toch snel......

Nog even en dan moeten we verhuizen en van het babyzijn afscheid nemen....

† In Memoriam † zondag 30 oktober 2005 @ 08:56:10 #99
81992 Githa
pi_31801918
Jordy is heel de nacht aan het spoken geweest dus ik weet morgen pas echt of hij last heeft van dat uurtje

Stiekemurd, de tijd gaat idd erg snel, 1 nov. is Jordy alweer 9 maanden het geeft een dubbel gevoel. Het is geweldig om hem te zien groeien en allerlei nieuwe dingen te zien doen maar tevens weet je ook dat die tijd niet meer terug komt.
pi_31802187
Idd, en wanneer je die foto's langs ziet komen van pasgeboren babietjes dan lijkt het allemaal zo lang geleden! Vanmorgen was ze op zoek naar haar pop, want die moest in de buggy. Vind ik zo knap dat ze weet dat de pop in de buggy moet. Daarna wordt pop wel overladen door blokjes en andere prul, maar goed....

Trouwens, kennen jullie die reclame van HI met die gekke gele man met het latex broekje? Als ze al Blaaaah, bla bla die bla die bla hoort, dan speert ze naar de tv en gaat ze er voor met haar hoofdje schudden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')