Julius is bij deze uitgeroepen tot de held van de dag!
![]()
Hij heeft gister de hele dag en vannacht de hele nacht ONINGEBAKERD geslapen!!!
En het ging fantastisch. Hij werd pas om 8 uur wakker en heeft de hele nacht geen kik gegeven.
Ik ben zo trots.
![]()
Oh, en herkent iemand dit? Ik ging gisteravond de deur uit, dus papa zou Julius om 7 uur een fles geven. Heel eenvoudig, ik heb zelfs de fles voor hem klaargezet en zeg van tevoren nog even hoe laat ie hem moet hebben. Kom ik 's avonds thuis, blijkt dat Julius een bakje groente op heeft voor 2 (!!!) dagen.
![]()
En dat terwijl ie 's middags al groenten op had. Paps had blijkbaar geen idee meer hoe laat wat gegeven werd en dacht toen dat een flinke bak groente geen kwaad kon. Nou vraag ik.... hebben die mannen dan werkelijk geen enkel idee van tijden, hoeveelheden, regelmaat, aantal slaapjes en dat soort zaken meer of zijn wij gewoon betweterige regeltantes die zelf alle touwtjes in handen houden? Of.... ahum, moet ik niet alles algemeen maken en gewoon lekker voor mezelf spreken?
Verder hier ook een zeer verkouden Juultje. Het snot zat verspreid over zijn hele gezicht vanochtend, maar zo te zien gaf ie er niks om, gelukkig. Hopelijk zet het niet door.
Dikke kus voor alle zieke kindjes.