Wie nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
jamaar nu heb ik zaterdag en zondag ook nog gewerkt
quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:07 schreef Chocobo het volgende:
Jort droogt al wat op.... zijn oortjes zijn wat rechter geworden en zijn huidje komt een beetje bij na 9 maanden op water te hebben gestaanEven mijn zoon pimpen hoor
[afbeelding]
Jort droogt al wat op.... zijn oortjes zijn wat rechter geworden en zijn huidje komt een beetje bij na 9 maanden op water te hebben gestaanEven mijn zoon pimpen hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs wat mooi!!!quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:07 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
10 November.. aanstaande Donderdag gaan we week 38 in.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
B,.... wanneer waren jullie ook alweer uitgerekent en hoe gaat het met Tam? Ook helemaal standby jij?
Succes alvast gijsquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
10 November.. aanstaande Donderdag gaan we week 38 in.
Tas staat klaar, maar bed moet nog op klossen, ik moet de verlichting nog in orde maken. (spullen heb ik van het weekend wel gehaald) doe ik vanavond wel ff.
Bij haar eigenlijk geen spanning, ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn
Spannend,....quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
10 November.. aanstaande Donderdag gaan we week 38 in.
Tas staat klaar, maar bed moet nog op klossen, ik moet de verlichting nog in orde maken. (spullen heb ik van het weekend wel gehaald) doe ik vanavond wel ff.
Bij haar eigenlijk geen spanning, ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn
En je stuiterd hard op de grond als je net wakker wordquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spannend,....![]()
Mijn klossen liggen nog in de auto.... was niet nodig... slaapt ook raar zo hoog
Ik pleurde idd 2 jaar geleden hard naar beneden. Ik stapte er mol uit voelde geen grond,... accepteerde de val en BOEMquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
En je stuiterd hard op de grond als je net wakker word
Hoi lieverdquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoi lieverdquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hahahaahquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik pleurde idd 2 jaar geleden hard naar beneden. Ik stapte er mol uit voelde geen grond,... accepteerde de val en BOEM
Ja Gijs.... boem,... tussen het bed en de verwarming in.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hahahaah![]()
![]()
Echt zo van; dan vallen we toch gewoon joh
Ik welquote:
zooooooo om gelachen!!!quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:53 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. ik heb weer zo'n filmpje.. TRANEN van het lachen gehad![]()
Check mn blog!
Mwhoeahaoehhaohahhahaquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:53 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. ik heb weer zo'n filmpje.. TRANEN van het lachen gehad![]()
Check mn blog!
watjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trusten allemaal
Ohw, en Kepler. Ik trakteer je van de week op shoarmaIk ga eeeeecht niet fietsen morgenvroeg
Het is nu al kutweer
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trusten allemaal
Ohw, en Kepler. Ik trakteer je van de week op shoarmaIk ga eeeeecht niet fietsen morgenvroeg
Het is nu al kutweer
Gijs dat is misschien voor Kepler gevaarlijk maar jij zou daar niet veel van moeten merken ! Je zou wel nat kunnen worden en jezelf afdrogen zou wel eens kunnen tegenvallen idd. Meer kan ik niet bedenken op de vroege ochtend !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja wat?
Weet je hoe hard het waait?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |