Dan vrees ik voor je dat je je prijs indicatie mag bijstellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:39 schreef mystery1980 het volgende:
We willen geen tweedehands systeem, want we zijn niet zo goed in zelf sleutelen!! Willen gewoon een goede winkel, met wat service (voor als opa op de verkeerde toetsen klikt enzo).
En een OS meegeleverdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Maar dat is nog steeds geen nieuw systeem.
Maar ten minste wel garantie.
bullshit,die computer van 450mhz met windows 98 loopt heel comfortabel voor wat te internetten of een briefje uit te typen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef Feestkabouter het volgende:
Maar nu effe serieus (vreemd dat nog niemand dat opmerkt): je wil het internet op, dus antivirus (en misschien antispyware) zijn nodig....... wil je computer dan nog enigzins vooruit komen dan moet je toch wel een beetje snelheid hebben, lager dan 1000 MHz zou ik echt niet gaan.
En dan ook nog het dilemma..... welk OS wil je erop zetten? Is het uberhaupt nog wel mogelijk om veilig te draaien met ME of Win98? (krijg je dan nog wel updates en is er nog wel antivirus-software die daarop wil draaien?
bullshit,als je ngoede firewall eropzet en een goed antivirusprog,spywarekiller ga je geen enkel probleem hebben. Hackers zitten er echt niet op te wachten om een computer te hacken van een oudje waar hoogstens wat wordbestandjes op staan hoor...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef QyRoZ het volgende:
Met Windows 98 het internet op is net zo veilig als zonder condoom neuken met een AIDS hoertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |