Oh ja, ParAlien, als het echt werkt vraag ik de geesten wel even om te kijken of er inderdaad aliens zijn op deze planeet.
Dus hierbij de vraag aan jou, als niet-scepticus:
Als dat bord mij gaat vertellen dat er geen aliens zijn, ga jij dan vertellen dat die geesten ook maar wat lullen?
Weten jullie wat! Aangezien er geen kwade geesten zijn, probeer het allemaal eens! Ga vanavond allemaal eens vragen aan die geesten of er aliens zijn op deze planeet. Post je bevindingen hier.
p.s. een kwade geest is een domme geest: I'll kick his ass wanneer ik er zelf een ben.
p.s. 2 ik ben benieuwd wat een laffe smoesjes op deze post gaan komen.
quote:Het is zeker een interessant onderwerp, maar zoals al eerder in dit topic is gezegd, weet waar je mee bezig bent. Want er is veel meer tussen hemel en aarde dan de menselijke geest kan bevatten. Dus begin er niet aan zonder iemand die er verstand van heeft.
Op donderdag 7 november 2002 22:32 schreef Mombi het volgende:
kuchekuche bescheiden schopje... dit is een interessant onderwerp. Is er iemand van de nieuwe garde die zich aan het infame glaasje draaien heeft gewaagd en het heeft overleefd?
En ja, ik ben er serieus mee bezig geweest en ik heb het overleefd.. En dingen meegemaakt die niet te verklaren zijn.
Als je er echt serieus mee bezig wilt zijn, bezoek dan eens een beurs http://www.paraview.nl/agenda/index.htm en laat je door deskundigen voorlichten over het paranormale.
quote:De spanning.. Het geeft hetzelfde effect als het kijken van een goede horrorfilm.
Op vrijdag 8 november 2002 10:58 schreef da_blonde het volgende:[..]
Maar wat is er dan zo leuk aan? Heb je daadwerkelijk wat meegemaakt of is het gewoon de spanning die het met zich meebrengt dat het zo leuk is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |