We hadden toch iets van groep triestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
En Verder!
Wat BB bijvoorbeeld zou kunnen doen is de groep daadwerkelijk opsplitsen door bijv. een 'rood' team en een 'blauw' team te maken, het rode team is de baas en zegt wat blauw moet doen etc. (net zoals bij "MirrorMission" wat destijds was te zien bij BNN)
Dat was toch Menno, Dido en Ingrid?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:45 schreef newsman het volgende:
[..]
We hadden toch iets van groep triest![]()
De enige die het red is Dido.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was toch Menno, Dido en Ingrid?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, maar even serieus; die salmiak-lolly's knotsen zijn écht lekker.
Ik kies voor veel drank en/of wiet in dat huis. Party en Afterparty, de volgende dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
En Verder!
Wat BB bijvoorbeeld zou kunnen doen is de groep daadwerkelijk opsplitsen door bijv. een 'rood' team en een 'blauw' team te maken, het rode team is de baas en zegt wat blauw moet doen etc. (net zoals bij "MirrorMission" wat destijds was te zien bij BNN)
Mee eensquote:
Ik vind de week opdrachten fout alles is geent op Tanja, bekijk het ffquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kies voor veel drank en/of wiet in dat huis. Party en Afterparty, de volgende dag![]()
Al zal het zonder Linda nooit meer hetzelfde zijn![]()
Het is nog steeds sereen in het huis....
Dat is de keuze van BB. Ze lijken een 'verantwoorde BB' te willen maken. Heel weinig bloot en zo min mogelijk gelulover sex en zo min mogelijk platte humor. Ik denk dat dat juist een verkeerde keuze is. Het 'echte leven' barst daar ook van, dus dat mag ook gerust in BB.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kies voor veel drank en/of wiet in dat huis. Party en Afterparty, de volgende dag
In andere landen (lees: Hongarije, Portugal etc.) is het veel heftiger, wat dat betreft hebben wij de saaiste BB's terwijl het concept van een NL komt, John de Mol, dat is dan wel weer apartquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de keuze van BB. Ze lijken een 'verantwoorde BB' te willen maken. Heel weinig bloot en zo min mogelijk gelulover sex en zo min mogelijk platte humor. Ik denk dat dat juist een verkeerde keuze is. Het 'echte leven' barst daar ook van, dus dat mag ook gerust in BB.
Ja hoezo, vind je het niet triest genoegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:45 schreef newsman het volgende:
[..]
We hadden toch iets van groep triest![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef newsman het volgende:
1 er is niks te zuipen.
2 er is niks te vreten
3 er is geen lol
4 Tanja is altijd sjoggo en heeft hulp nodig
5 weekopdrachten zijn kut
6 Hummie denkt dat ze Oma is
7 Ik kan het gras zien groeien.
8 Ik stop niet met roken.
Ja, maar wij moeten altijd alles op 'verantwoorde' wijze doen, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In andere landen (lees: Hongarije, Portugal etc.) is het veel heftiger, wat dat betreft hebben wij de saaiste BB's terwijl het concept van een NL komt, John de Mol, dat is dan wel weer apart
Lees ff terug Pc eendquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hoezo, vind je het niet triest genoeg![]()
-edit- aah toch wel
Belachelijk eigenlijk, ik bedoel de "hardste bb ooit" nou weinig van gemerkt, nu begint het enigzins los te komen door de sancties maar ik vraag me af wanneer ze dat weer terugdraaien, ik denk dat morgen (vandaag eigenlijk) al versoepelingen optreden en ze weer shag krijgen etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar wij moeten altijd alles op 'verantwoorde' wijze doen, zo lijkt het.
Ja in Ehtiopie is het mis gegaan, daar kregen ze niks te etenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar wij moeten altijd alles op 'verantwoorde' wijze doen, zo lijkt het.
En het is o n v o o r s t e l b a a r dat Hummie dat na 4 edities nog altijd niet kan inschatten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef Morwen het volgende:
Noodrantsoenen en Brei-opdrachten zijn zwaar niks om naar te kijken![]()
Ik vraag me eigenlijk af wat haar leeftijd is, ze lijkt me iig veel te 'oud' om hier nog aan mee te doen maargoedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is o n v o o r s t e l b a a r dat Hummie dat na 4 edities nog altijd niet kan inschatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |