quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
ik ga mn bedje maar eens opzoeken slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Welke baby zou dat zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef Falco het volgende:
Ik hoor een baby krijsen.
SYSTEM.RESTORE is de solutiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef caradoc het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die streams via de talpa website nu gewoon klote. Ik bedoel niet het geluid of kwalie, ik kan geen stop, pauze of geluidsknop meer vinden. Zelfs in I.E. zit er geen geluidsknop meer op. Ik kan hem niet harder, zachter of helemaal uit zetten ... dat geluid.
tip: zoek even in de slaapkamer. Waarschijnlijk staat ie daarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
ik ga mn bedje maar eens opzoeken slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Is eens wat anders dan blauwe ballen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef ruby het volgende:
Roel zit groene ballen te draaien ofzo.
Chantal natuurlijk. Die moet weer aandacht en ze wil gevoed worden met roddels.quote:
De poll staat ook op het Blog, die staat weer gelinkt op de Talpa site.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Chantal natuurlijk. Die moet weer aandacht en ze wil gevoed worden met roddels.
Dit is al een aantal dagen zo. Een reboot zal niet helpen ... en m'n XP system restore staat uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
SYSTEM.RESTORE is de solutie(of een reboot)
Ja tuurlijk... want op de slaapkamer stream hoorde je hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zouden ze dat op de slaapkamers ook horen!![]()
Heb vernomen dat Joost (vriend van Nathalie) zijn familie wel wat geld heeeft. Maar of ze het familie kapitaal er door heen jagen om Nathalie in het huis houden is de vraagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk vinden ze het minder tof om voor veel geld te SMS-en dan om Nathalie gratis in de polls omhoog te helpen.
Eh? Er word niks gezegd beste man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:18 schreef BaZzY het volgende:
ik moet het geluid ook super hard zetten om iets te kunnen verstaan van wat er gezegt wordt...
Hè, eindelijk gebeurt er wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:19 schreef newsman het volgende:
Er rijd een brommer langs.
goed idee heb gekeken hij staat erquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
tip: zoek even in de slaapkamer. Waarschijnlijk staat ie daar
Trusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |