Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
chat jij met breezersletjes?
Niet als ze geil is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:50 schreef Bosbeetle het volgende:iemand met dushii in dr naam die block je toch
Geupload bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet als ze geil is.
Ik heb dus deze:
[afbeelding]
Pic in het groot gekregen nu, ik heb d'r liedje gedownload en via rapidshare naar d'r gestuurd, ik ga nu ff flink wanken en slapen. Doei![]()
.
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef Blokhut het volgende:
Arubaanse dushi's zijn okay. Nederlandse![]()
Maar daarna?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee. Gedownload. Met Limewire. Pwned.
Dus geupload.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Via rapidshare naar d'r gestuurd.
Ik wist het! Je bent een player van Breezahmeisje <12 jaar!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo'n domme BrEeZaH-sufkut vroeg ooit een liedje aan mij via MSN. Ik had 'm op m'n PC, maar via MSN duurde het teringlang. Ik loadde 'm dus even up bij rapidshare.de. Nu komt diezelfde doos nu weer naar me toe:
- Me l aniie me dushii zegt:
wil je pleas weer deie site geven
- Me l aniie me dushii zegt:
dat ik hem zo op kan dounloden. Nu denkt ze dat alle mp3's van de wereld op rapidshare staan ofzo
. Als ze nou een beetje verstand van zaken had en zou vragen of ik misschien dat mp3'tje voor d'r wil downloaden @ Limewire (OMDAT ZE ZELF ZO'N DOMME KOE IS DIE NIET WEET HOE P2P werkt) had ik misschien nog ja gezegd, in ruil voor een geile foto. Maar nu dus niet
!
Maar m'n werkelijke klacht ging dus over mensen die 'downloaden' niet normaal kunnen schrijven/typen.
Roze truitjes die lichaamsrondingen accentuerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef Herald het volgende:
wateen
lief
roze
truitje
heeft ze
aan
![]()
Huhuhu, negerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je wéér ongelijk hè, je kan nieteens een negert pwnen, n00b.
O, dat probeer ik niet eens, ik probeer alleen de discrepanties in je verhaal op te vullen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je wéér ongelijk hè, je kan nieteens een negert pwnen, n00b.
en je hebt tenslotte maar 100 gmail invitesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
Dame op leeftijd vroeg me om een nieuw email adresje
stuur dus een gmail uitnodiging
mailt ze terug
Was dat van jou ofzo?
Waarom niet onder je eige naam dan?
ik heb het verwijderd want ik dacht dat het spam was..
goddomme al die moeite voor niks
zucht![]()
Welke tegenstrijdigheid/onsamenhangendheid?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
O, dat probeer ik niet eens, ik probeer alleen de discrepanties in je verhaal op te vullen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |