Jij kan wel goed denken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:30 schreef BwennieBren het volgende:
Ik denk Romeo & Julliet?
quote:
Ik ook niet, heb 'em op school gezien. Maar ik kwam erbij toen ik opzoek was naar een leuke trivia vraag over radiohead.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van dat soort films......
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Dinah Meyer
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Saw en saw II, Starship troopers, Johnny Mnemonic.
Was eigenlijk niet helemaal eerlijk omdat ik pas zelf die vraag had gesteld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[..]
mr_anonimous +1
gaat weer allemaal snel hier bij fok .... NOT!
euhw... ja weet je ik heb niet altijd zin om al die gesloten FMT topics door te kijken wat er al is geweest. Dat zal me wat zijn als ik een paar dagen niet op FOK ben geweest, ga d'r maar an staan! Maar de punt is je gegund hoor...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet helemaal eerlijk omdat ik pas zelf die vraag had gesteld.![]()
Nee dat hoeft ook niet hoor. Soms heeft iemand dan gewoon een mazzeltje. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
euhw... ja weet je ik heb niet altijd zin om al die gesloten FMT topics door te kijken wat er al is geweest. Dat zal me wat zijn als ik een paar dagen niet op FOK ben geweest, ga d'r maar an staan! Maar de punt is je gegund hoor...
Dolle_Hond +1quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:53 schreef dolle_hond het volgende:
rik mayall
bottom
young ones
day of the sirens
Jij ook al!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:27 schreef BwennieBren het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:49 schreef BwennieBren het volgende:
Carole Lombard
een mens moet ook etenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:57 schreef BwennieBren het volgende:
pomptiedompompom....
Ja samen met haar moeder... zielug he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de vrouw van Clark Gable. ze had geen zin meer om met de trein te reizen
Bwenniebren +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |