Ga jij eens leren lezen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is Edward een vrouw?Dus hij speelde toch Virginia Woolf!
![]()
staat in de vraag.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh tegenspeler mag ook?
Je mag toch ook tegenspelers noemen?? Toch? Toch? Toch? Anders kan mijn lijstje ook wel wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is Edward een vrouw?Dus hij speelde toch Virginia Woolf!
![]()
Jij hebt de vraag goed gelezen....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je mag toch ook tegenspelers noemen?? Toch? Toch? Toch? Anders kan mijn lijstje ook wel weg
+ Master and commander = Billy Boyd.quote:
godver ja... nou ja en romper stomper heb ik niet gezien...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
+ Master and commander = Billy Boyd.
Da's lief van jullie! Maar wordt dat wel goedgekeurd door de Nederlandse jury van FMT-ers?quote:
Je hoort toch bij de Sithclan? Daar durven ze niks tegen te doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's lief van jullie! Maar wordt dat wel goedgekeurd door de Nederlandse jury van FMT-ers?
Ik vind van wel, jij had de meeste goed, dus op basis daarvan ken ik jou het punt toe....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's lief van jullie! Maar wordt dat wel goedgekeurd door de Nederlandse jury van FMT-ers?
Hey daar!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:59 schreef Sokolsky het volgende:
Ja hoor.
(Geen flauw idee waar het over gaat, maar ik wil wel een vraag zien)
Ja!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:04 schreef wyccie het volgende:
What dreams may come?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
was ie zo makkelijk?
Oh sorry puntje vergeten: wyccie +1
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Zij is toch de vrouw van Ashley Wills?
Eitje voor jou natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:57 schreef Sheridana het volgende:
John Rhys-Davies
Oke...daaaag!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Anders laat je hem voor de ochtendploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |