let op de >>quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef cevece het volgende:
Als je, als je kindje slaapt, bij de bewoners gaat zitten (met bijvoorbeeld een babyfoon) dan krijgt dat kind écht geen hechtingsstoornis hoor.
Dat ze Dido beschuldigd van 'vluchten' naar de babykamer is dan weer minder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef Bocaj het volgende:
Lieske heeft wel leuke opmerkingen over Tanja
Chantal heeft ze allemaal met haar 1 op 1 moedergesprekjes om haar vinger gewonden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef style het volgende:
Waarom nemen die bewoners het toch zo voor Chantal op? Nu probeert Roel het weer goed te praten voor Chantal.
O die gaat het uiteráárd over het voorval hebben, maar ik weet nu al zeker dat het niet op zo'n valse hatelijke manier gaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:26 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nu wel even opletten of Dido ook gaat roddelen over Chantal buiten! Dit is de roddel test!![]()
Alleen Ralph was sympathiekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk is niemand echt sympathiek daar.
Joost!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
4 euroquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Bocaj het volgende:
Wat kost Marlboro (rood) tegenwoordig?
Betaal tegenwoordig voor Davidoff Gold 4,20 euro......
4 euroquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Bocaj het volgende:
Vindt het een beetje kinderachtig weinig orignineel en 'lekker simpel' om haar zo te benoemen. Kom met wat beters!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Chankwal, want chantal is een vies woord ja
Oh jij rookt op sjiek! Marlboro Light is 4 euro, rood weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Bocaj het volgende:
Betaal tegenwoordig voor Davidoff Gold 4,20 euro......
Ik denk...dat zij denken dat Chantal buiten het huis populair is en als je de populaire bewoner affikt kost je dat stemmen. Iets anders kan ik echt niet bedenken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef style het volgende:
Waarom nemen die bewoners het toch zo voor Chantal op? Nu probeert Roel het weer goed te praten voor Chantal.
Ik denk eerlijk gezegd dat je ook zelf dingen wil uitlokken. Het is niet alleen saai voor ons om naar 'n huis te kijken waarniets gebeurt, maar voor hen zelf is 't ook knap vervelend als alles pais en vree is, denk ik. Sorry maar ik heb af en toe in m'n leven 'n goeie verhitte discussie nodig, even schreeuwen, even ergeren aan iemand, en vooral; even roddelen. Ik denk dat ieder gezond mens dat doet. Alleen wij zien 'tquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ja FOCKING scherpquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef Bocaj het volgende:
Lieske heeft wel leuke opmerkingen over Tanja
laat d'r dan blij zijn dat ze op dat kamertje zit en niet bij hun. maar ik bedoel eigenlijk dat ik lieske nog niet echt zo heb horen roddelen over iemand.quote:
Ja Ralphquote:Alleen Ralph was sympathiek![]()
Idd... en veel heeft dat hem niet opgeleverd.quote:
Lieske is strontjaloers dat zij niet verzorgstertje mag spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Lieske je moet vooral met de dames mee lullen, hoor en denken dat ze je geaccepteerd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |