Nou dagen achter elkaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zelf rusten, spulletjes uitzoeken en opruimen en gewoon simpelweg wegdromen bij de kleine..
Of heerlijk met de kleine op bed gaan liggen....
¤ ¤ ¤ dus...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar ze wil haar geld niet verspelen. En nu na de bevalling helemaal niet meer natuurlijk. Ik hoop dat BB een mooie oplossing bedenkt waar iedereen mee kan leven.
Nu wij haar beter kennen bedoelde ze het misschien niet letterlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:43 schreef BBscanner het volgende:
Ze heeft idd al mensen voor minder genomineerd! Rikkert die een deur voor haar neus dicht deed.
Ik heb ondertussen weer beeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Probeer even een andere serverhier is de boel vooralsnog okej
Ze kunnen de bewoners ook per dag 1 bezoekje aan de babykamer "gunnen".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat van de arbo had ik gehoord... maar 't slaat nergens op dat dat kind dús maar in die kamer moet blijven, ze kunnen bepaalde beelden ook gewoon níet uitzenden... maar ja, dan zit je natuurlijk weer met de streams....
en ze kunnen toch ook bewoners in die babykamer laten én filmen, zonder de camera op de baby te zetten...
anyway, die camera's zijn niet zozeer schakelijk voor het kind, de "casting" is alleen beroerd
voor zo'n actie als dit is een sterke moeder vereist, geen labiel wrak.....
Hoe maak ik iemand zwart in vijf minuten gemist?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
HALLO!![]()
Noem 's 'n opmerking die jij te ver vind gaan over Tanja dan!!! of over wie dan ook zij blijkbaar zo 'kwaadaardig' spreken..
zelf slapen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in godsnaam bij die baby als die uren ligt te slapen dan
Hehe... maar Nathalie is definitief door de mand gevallen hoor. Als ze zoveel moeite heeft met een nominatie, moet ze niet in dat huis gaan zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat van dat dekseltje heeft ze van te voren vaak gezegd, dat zulke kleine dingetjes wel eens een nominatie reden kunnen zijn, omdat ze niet op persoonlijke gronden iemand weg wil stemmen...
Het is dus natalie haar eigen domme schuld
Ze is pas drie dagen geleden bevallen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dagen achter elkaarDat vind ik niet gezond
Tja, dan zal mijn vrouw wel mazzel hebben gehad, maar die liep ook al weer vrolijk rond een paar uur na de bevalling. En juist omdat Tanja dat ook kan, kan ze dus ook rustig weer lekker wat gaan kletsen met de bewoners. Je zit namelijk nog steeds in een programma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:46 schreef style het volgende:
[..]
En hoeveel mensen ken jij die twee uur na de bevalling alweer rondliepen dan?
Ik denk dat dat juist het dilemma is waar tanja nu mee zit en waarom ze zich zo afzondertquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
¤ ¤ ¤ dus...![]()
Maar goed, zou dat geld zoveel belangrijker voor haar zijn dan het welzijn van haar en de baby?
Ik betwijfel het.
Dan word het wel erg rustig in het huisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef Showtime het volgende:
Hummie kan het gas aan in de slaapkamer.
Het ging voor de bevalling en meteen na de bevalling juist heel erg goed met de groep dacht ik. Tanja deed de laatste 2 weken voor de bevalling gewoon goed mee. Ze heeft ook meer gelachen dan die 6 weken daarvoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...nou gezien de manier waarop Tanja zichzelf onmogelijk heeft gemaakt en de manier waarop de groep met haar omgaat kan ik me haar terugtrekgedrag heel erg goed voorstellen. Misschien dat het allemaal anders was geweest als ze wèl bij de groep hoorde voor de bevalling.
Ja helemaal zuiver bekeken heb je natuurlijk gelijk. Maar ik kan me anderzijds voorstellen dat het vooruitzicht om weer in de schulden te zitten ook niet fijn is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
¤ ¤ ¤ dus...![]()
Maar goed, zou dat geld zoveel belangrijker voor haar zijn dan het welzijn van haar en de baby?
Ik betwijfel het.
"voor een groepsgesprek".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik viel middenin het gesprek, maar ik begreep dat ze Tanja uit die babykamer wil trekken als de baby ligt te slapen. Volgens mij niet zo'n gek idee toch?
Ze is pas drie dagen geleden bevallen en aan haar manier van lopen te zien heeft ze nog behoorlijk pijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, dan zal mijn vrouw wel mazzel hebben gehad, maar die liep ook al weer vrolijk rond een paar uur na de bevalling. En juist omdat Tanja dat ook kan, kan ze dus ook rustig weer lekker wat gaan kletsen met de bewoners. Je zit namelijk nog steeds in een programma.
Blijkbaar wil ze dat niet. Ze wil alleen nog maar eruit gestemd worden, haar geld meenemen en lekker naar huis gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |