quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nouja, er moet een nieuw motorblok in!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nouja, er moet een nieuw motorblok in!
Dat klopt ik had ff een nummertje aangevraagdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:26 schreef BosFrollie het volgende:
Whahahaha je was net op kxradio BB![]()
Meid, zwanger...doe normaal! Dat duurt nog wel wat jaartjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:06 schreef Nouk het volgende:
Hey Shir!
Hier alles okay mit Zwans en mij! Hoe is het met jou, hoezo ineens een leven zeg? Al zwanger?!
En gewonnen ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber gaat straks wedstrijd schaatsen...
3e...quote:
Nee, was een potje a/h snelharken... Alhoewel ik nog wel 1 pr heb gereden...quote:
haha met dit tempo is dat een kwestie van een jaartje of 3quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:51 schreef Zwansen het volgende:
Dan maar ff doorspammen naar het 500e deel.
Staat'tie nu goed BB?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha met dit tempo is dat een kwestie van een jaartje of 3
Die zegt: cdcxcx is nogal gek..usquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:00 schreef Zwansen het volgende:
http://users.pandora.be/vbz/converter.htm
We hebben een nieuwe.
Lama, ik zie het al.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
de omrekener in de opo doet het gewoon hoor
en het moet cd zijn het was allemaal wel correct behalve deze
Dat viel niet mee.quote:
geschatte inkomsten MMDCXXXIquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien wel een leuk idee voor me om vanaf nu begrotingen in Romeinse cijfers naar de belastingdienst te sturen![]()
Tja ik ben student ik ken geen grote getallen en al helemaal niet in combinatie met geldquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze me dan bellen dat m'n begroting afgekeurd wordt.![]()
hoiquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:16 schreef Nouk het volgende:
KEEEEEEEEEEEEEEENKER IK BEN ER!
Dat doe ik zeker niet. Daar ben ik heel goed in, me niet druk maken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:23 schreef Nouk het volgende:
Ach joh Q, maak je niet druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |