Nâh, gooi op danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mijn doen..... Voor het gemiddelde publiek hier is het een standje....
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind jou reactie enorm overtrokken
prima rob loopt de boel te sussen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef Sonique het volgende:
Robje...
STFU!!!
Verpest het nu niet!
For our sake plz!
Maar goed dat ik dat niet heb gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep net toen sjankwal weer aan het braken was een hele medische encyclopedie eruit gemikt...
wat een %$@#%&@#&^%@#^%&*@#^%&*@#%&$@#&%WIJF !
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Gaat iemand het me kwalijk nemen als ik een keer een vies woord scheld?
enorm overtrokken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Chantal, je bent een Takkehoerigkutwijf af en toe![]()
Ik vind Tanja afzeiken toch iets anders dan roddelen. Tanja was gewoon 'n geval apart, iedereen had 't over Tanja omdat Tanja nou eenmaal 'n onderwerp van gesprek was wat niet genegeerd kon worden. Ze is 'n last geweest voor alle bewoners, en dat werd besproken, Tan wilde namelijk nergens over praten, ja dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze net zo erg is als Chantal bv. Ik zeg alleen dat zij ook regelmatig bv Tanja achter haar rug om heeft zitten afzeiken. En nu doet ze dus alsof ze zoiets nooit zou doen. Dat is zeer kwalijk.
Oeps! Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Ooooooohhh!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Onder de drup vannacht!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |