Ik wil dat ook zoooo graag. Ooit. Als ik geld heb.
Ik heb extreem gevoelige ogen. Het was elke ochtend weer een crime om mn lenzen in te doen, er zat altijd wel een pluisje van een handdoek, lichtknopje, whatever op mijn vnger. Echt een drama. Nou heb ik sinds een paar jaar permanente lenzen. Ik kan ze een maand lang altijd inhouden. Het is dus maar een keer per maand drama in principe. Helaas zijn mijn ogen zo gevoelig en heb ik onwijze hooikoorts 9 maanden per jaar, ik moet ze nog een paar keer per maand uit doen.
Die lenzen kosten 99 euro per 3 paar. 400 euro per jaar dus, dat is voor zachte lenzen een van de duurste als ik me niet vergis.
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan een bril dragen vanwege kwijtraken, stukgaan, beslaan e.d. Ook heb ik een gezichtsveld van 60% en zie ik dus weinig vanuit mn ooghoeken. Met een bril op heb ik helemaal tunnelvisie dus.
Maar ik heb wel gehoord dat dat laseren lang niet altijd goed gaat. Dat ze alleen maar een klein deel van je pupil aanpakken. Dan heb je in het donker, als je pupillen zich verwijden, een ontzettend groot probleem wat niet met een bril op te lossen is.
Spoilers!