Kan wel zijn, maar ze is het niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:59 schreef wyccie het volgende:
Ze lijkt wel wat op Maud.....
Hmmmm. Als jullie per ongeluk overdag weleens een infantiel Vlaams TV-programma met een pratende big hebben gezien, dan kennen jullie haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:02 schreef pyl het volgende:
Kennen we haar wel? En met 'we' bedoel ik wyccie en mij.![]()
Ik ken haar dus niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:02 schreef pyl het volgende:
Kennen we haar wel? En met 'we' bedoel ik wyccie en mij.![]()
Vooral dat 'dus' intrigeert.........quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:07 schreef brother52 het volgende:
Ik ken haar dus niet?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17 schreef Tokay het volgende:
Obli?!?!![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, om maar eens heerlijke gemeenplaats te gebruiken!![]()
Niets daarvan. Hier blijven, jij!quote:
Hoe zie jij dat nou weer zo snel?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
Zijn het de Alessi Brothers?
Hoe is het mogelijk...quote:
Moeilijk nog, dit hè, Obli?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef Oblivion het volgende:
Oeh oeh! Mooie film, maar geen naam...![]()
![]()
Weet je dat wel heel zeker?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:24 schreef Oblivion het volgende:
Oeh oeh! Mooie film, maar geen naam...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Moeilijk nog, dit hè, Obli?
Ze is het verleerd.![]()
Nee, hijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:26 schreef Oblivion het volgende:
Nero?
Pardon?quote:
Ja, ik verwachtte al dat het geen HVN was. SBS6, nuquote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Rob Trip
Oeh! Kicken!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Obli is weer back! Zal gelijk het plaatje aanpassen!
Geen probleem hoor. Een vaste user als jij hoort ook in het plaatje!quote:
Scutje ons sproetje...quote:
Als je dan toch bezig bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Obli is weer back! Zal gelijk het plaatje aanpassen!
Ik zie het niet....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Het nieuwe OP plaatje met Oblivion er in:
[afbeelding]
Euh....., Van Kooten en De Bie zijn twee personen, op het plaatje van Tokay staat er maar éénquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef Oblivion het volgende:
Die van Tokay lijkt op van kooten en de bie...
Maar is 'm waarschijnlijk niet...![]()
Nee dat kan niet! En dat is geen grap. Dan moet ik gaan knippen en plakken in die afbeelding. Als ik dat ga lopen doen word die lelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie het niet....
Als het niet teveel moeite is, kan mijn plaatje misschien verhuisd worden, iets meer in de buurt van TH?![]()
Moet je even hier Molenaars Kindermeel vragen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet jij nog lekkere recepten met kindermeel?
Yep, dat weet ik, en hij lijkt niet de Bie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh....., Van Kooten en De Bie zijn twee personen, op het plaatje van Tokay staat er maar één
Meneer heeft wel wat weg van Wim de Bie, Obli, maar het is 'm zeker niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef Oblivion het volgende:
Die van Tokay lijkt op van kooten en de bie...
Maar is 'm waarschijnlijk niet...![]()
Dat dacht ik al wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat kan niet! En dat is geen grap. Dan moet ik gaan knippen en plakken in die afbeelding. Als ik dat ga lopen doen word die lelijk.
Jawel, maar geen boeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een schrijvert?
Troost je wyccie, meneer is iig een media-meneer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef wyccie het volgende:
Het lijkt Philip Freriks wel. Een beetje...
Dramaqueen! Diaan staat toch ook niet naast Peace en Pyl toch ook niet naast Pos? Het is maar een plaatje hoor.quote:
In zekere zin wel, ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Journalist?
Dus dat ik in het midden sta is ook gewoon toeval?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dramaqueen! Diaan staat toch ook niet naast Peace en Pyl toch ook niet naast Pos? Het is maar een plaatje hoor.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zo word je tot in lengte van dagen gelikt door tong80![]()
Ik weet ook wel dat het een plaatje is, maar het leek me wel leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dramaqueen! Diaan staat toch ook niet naast Peace en Pyl toch ook niet naast Pos? Het is maar een plaatje hoor.
Dát is dan weer geen toeval. Alles draait om jouquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dat ik in het midden sta is ook gewoon toeval?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
Arme wyccie... Ik begrijp het wel hoor, meid.
Ik heb je erbij geplakt. Ik hoop dat jullie het ook kunnen zien.quote:
Het is niet anders. Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik weet ook wel dat het een plaatje is, maar het leek me wel leuk![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb je erbij geplakt. Ik hoop dat jullie het ook kunnen zien.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Pieter Broertjes?
Misschien laden ze bij jullie niet maar bij al wel omdat ie op mij pc staat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik zie de plaatjes van Oblivion en B52 helemaal niet. Ligt dat aan mijn browser?
Ik zie ze welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien laden ze bij jullie niet maar bij al wel omdat ie op mij pc staat.
quote:
quote:
Is al opgelostquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah Wyccie het ligt aan jou browser of je pc. Haal je browsercache eens leeg.
Die is te raden. Misschien is onderstaande foto wat duidelijker. Dat is de meest recente foto van hem.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:22 schreef Tokay het volgende:
Ehm, dat plaatje van jou, Scrut, is dat een te raden plaatje?![]()
Of zomaar een leuk plaatje?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:25 schreef wyccie het volgende:
Cippolini ofzo? Die aan drugs overleden is.
Ik had eerst nog Pantolini opgeschreven... ik dacht in ieder geval iets met een P.quote:
Het was vrij kort na de moord op Theo van Gogh, daardoor is dat nieuws wat ondergesneeuwd vermoed ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet dat ie al dood was. Of ik ben het al vergeten
Van mij ook niet hoor. Ik vind het te lang duren en te saai om naar te kijken. Ik ben meer van voetbal en vechtsporten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had eerst nog Pantolini opgeschreven... ik dacht in ieder geval iets met een P.
't Is wel duidelijk dat wielrennen niet mijn sport is![]()
Truste Obli. Nou niet meer zo lang wegblijven hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:32 schreef Oblivion het volgende:
Mensen het was me een waar genoegen!
Truste allemaal!![]()
Zoiets.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:28 schreef Oblivion het volgende:
Die van Brother is dat Rene van Gijp? Ofzoiets....![]()
Het is alweer enige tijd geleden, en het stadion stond niet in nederland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke stadions zijn recentelijk afgebroken? Monnikenhuizen en het Diekman denk ik.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Van der Toten hosen?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Of is het een knakker van Franz Ferdinand?
In Schotland heb je daar al helemaal niets aan, daar regent het altijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:52 schreef wyccie het volgende:
Die zonnebril is ook niet handig.
Die koopt ook van alles en nog wat om mee te slepen naar zijn al overvolle stulpjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Wacht eens kaal hoofd, zonnebril..... het is onze Homo!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Wacht eens kaal hoofd, zonnebril..... het is onze Homo!
Jawelquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:05 schreef wyccie het volgende:
Oh Fugazzi.... hmmm... ken de band niet echt eigenlijk.
Zat hij misschien ook in Marillion?
quote:
Nee maar ik weet wel dat hij aardig goed kan voetballen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Weet je zijn echte naam ook? of hij hij aan de naam fish komt?
Trusten familie Peacemanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:10 schreef peaceman het volgende:
Tot zover mijn korte, maar briljante bijdrage....trusten
ook groetjes van Diaan
Wat heeft dat in vredesnaam met vrouwelijke intuitie te makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:10 schreef wyccie het volgende:
Gek hè, dat was mijn vrouwelijke intuïtie weer. Ik dacht dus inderdaad aan Fish.
Ik wist niet hoe Fish eruit zag, maar ergens voelde ik toch dat het Fish was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat heeft dat in vredesnaam met vrouwelijke intuitie te maken
Of was het mijn mannelijke intuitie dat ik het gewoon wist?![]()
Denk het wat ik wist het ook toen ik het van voren zag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat heeft dat in vredesnaam met vrouwelijke intuitie te maken
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe Fish eruit zag, maar ergens voelde ik toch dat het Fish was.
Je platjes zeiden het voor zeker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe Fish eruit zag, maar ergens voelde ik toch dat het Fish was.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:10 schreef wyccie het volgende:
Gek hè, dat was mijn vrouwelijke intuïtie weer. Ik dacht dus inderdaad aan Fish.
Vertel eens hoe hij aan zijn naam komt?
Zijn echte naam is trouwens Derrek William Dick.quote:Because he finds it very nice to lie in the bath for hours, with his rubber duck, he gets this nickname from his friends: FISH.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies hierom begrijpen mannen vrouwen niet....![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je platjes zeiden het voor zeker.
Eerder mijn vraag of je meeging naar een optreden van hem denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:12 schreef peaceman het volgende:
Hey de geest van Treinsharpei heeft weer bezit van Gimli genomen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Da's toch hartstikke handig; iets weten, zonder dat je het echt weet.
[..]
![]()
Platjes praten niet.
Is dat geen steekpenning?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eerder mijn vraag of je meeging naar een optreden van hem denk ik.
Aha!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eerder mijn vraag of je meeging naar een optreden van hem denk ik.
Treinsharpeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey de geest van Treinsharpei heeft weer bezit van Gimli genomen.
Niet echt, want hij wil niet.quote:
Gelukkig ben je er zelf zo blij mee!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Treinsharpei![]()
Ik ben een Gimli, ik ben een dwerg, ik ben een lilliputter!!!![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er zelf zo blij mee!
Damn...is die quotefraude ook al tot RJPvD doorgedrongen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er zelf zo blij mee!
Welke fraude?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn...is die quotefraude ook al tot RJPvD doorgedrongen?![]()
Jij hebt gelurkt !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:47 schreef Oblivion het volgende:
Moet je even hier Molenaars Kindermeel vragen...![]()
Ik weet van niks. Na 12 bier en 6 vodkashots is dat niet zo gek natuurlijk.quote:
Fuckin' Hell! Zoveel drink ik in 3 maanden mr_alcoholicus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Na 12 bier en 6 vodkashots is dat niet zo gek natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fuckin' Hell! Zoveel drink ik in 3 maanden mr_alcoholicus.
Ach het was Male bonding week. Dan gaan bij Andy de remmen los.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fuckin' Hell! Zoveel drink ik in 3 maanden mr_alcoholicus.
welke remmen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het was Male bonding week. Dan gaan bij Andy de remmen los.
Je kunt het alfabet ook boeren na een flink glas koude colaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het was Male bonding week. Dan gaan bij Andy de remmen los.
Oeh misdraag ik me altijd zo erg?quote:
Hallo en tot ziens dan maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:52 schreef dartfanaat het volgende:
Goedenanvond (en in een keer tot morgen)![]()
Kwam alleen even lezen of het nog driuk geweeest was vanavond.....(ben de hele avond in de Schouwburg geweest.....leuke voorstelling!)
Nou misdragen niet, maar je kan aardig wat drabk wegzuipen zo te lezen. En ik maar denken dat ik erg was.... but you, you hits really everythingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh misdraag ik me altijd zo erg?
Nee, maar het is was wel een Nederlands groep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Shocking Blue?
Valt wel mee hoor. Die Wyccie was pas erg die stond op de bar te hossen in haar string!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou misdragen niet, maar je kan aardig wat drabk wegzuipen zo te lezen. En ik maar denken dat ik erg was.... but you, you hits really everything
[afbeelding]
Even heel snel een reactie..en dan ben ik echt weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet er ook niet nog een wit plekje in de OP-foto gemaakt worden? Dan staat dartfanaat er ook in.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Die Wyccie was pas erg die stond op de bar te hossen in haar string!
Hey meissiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
Doei dartfanaat
Hee BB
Earth and Wind?
De tijd gaat NU inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Even heel snel een reactie..en dan ben ik echt weg.
Ik ga binnen nu en een week zorgen voor een avatar.......
Kun je na gaan hoe erg je dan bent zeg!quote:
Misschien komt dit dan nog van pasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ze zit wel dichtbij het vuur hoor!
Dat is goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
Oh.....vandaar dat Scrut me uitlacht!
Earth and fire natuurlijk
Hey ik krijg een deja vu!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien komt dit dan nog van pas
[afbeelding]
Earth&Fire
Ik ken ze nog uit m'n jeugd. Ze traden eens op in jeugdsoos Het Heunkske, naast Slagerij Hekking.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:05 schreef wyccie het volgende:
Poeh, ik vind het knap van mezelf. Zo'n bandje van voor mijn tijd.
Heeft Idols kijken toch nog ergens toe geleid
's dat Frans voor brandblusser ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef BwennieBren het volgende:
Hey ik krijg een deja vu!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken ze nog uit m'n jeugd. Ze traden eens op in jeugdsoos Het Heunkske, naast Slagerij Hekking.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef Treinhomo het volgende:
Mehmet Pamuk ?
Voorspelbaar ben ik hè?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb je volgende plaatje dus eigenlijk al geraden ?![]()
Nee, da's Frans voor AJAXquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
's dat Frans voor brandblusser ?
Voorspel is okay...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Voorspelbaar ben ik hè?
Dit is idd helaas het resultaat van teveel cosmetische ingrepen. Deze mevrouw was eens een natural beautyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:29 schreef wyccie het volgende:
Hmmm...iets te vaak bij Robert Schoemacher geweest?
Speelde in de continu herhaalde serie M*A*S*Hquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:35 schreef wyccie het volgende:
hmmm, actrice dus. Ik ken haar helemaal niet.
Die gebruikt waarschijnlijk een andere conditionerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef wyccie het volgende:
Die linker heeft toch echt meer volume in zijn haar.
Dan zien Matt Damon en Heath Ledger er toch wel beter uit vind je niet?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dan zien Matt Damon en Heath Ledger er toch wel beter uit vind je niet?
Ik weet het niet, ik was op zoek naar m'n aansteker. Die miste ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:05 schreef BwennieBren het volgende:
Wat zeg ik nu weer voor doms??? Foei manke, foei!
Heb je hem al?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik was op zoek naar m'n aansteker. Die miste ik.
Gelukkig zijn we het wél erg eens met elkaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:11 schreef Treinhomo het volgende:
Wederom driewerf neen...
Jullie zijn allemaal klonen van elkaar, hè ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig zijn we het wél erg eens met elkaar![]()
Nee hoor, ik ben géén kloon van Scrutinizerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal klonen van elkaar, hè ?
Dichtert.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:13 schreef wyccie het volgende:
Componist?
De titel van zijn bekendste bundel.quote:Wat is het logische?
Dat was een plugger...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansje Brinker?
Tja; op die manier breekt een Nederlandse band natuurlijk nooit door...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij dichtte anders mooi wel dat gat in de dijk![]()
oohh... ja die is het denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:22 schreef BwennieBren het volgende:
Piet Paaltjens?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; op die manier breekt een Nederlandse band natuurlijk nooit door...
Hij was dan ook geen goede plugger.
Ja; maar niet tijdens etenstijd...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij doet ook mee aan de Ramadan?
Tegen de tijd dat ik toe ben aan het ontbijt is het toch al bijna weer donkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; maar niet tijdens etenstijd...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij doet ook mee aan de Ramadan?
Enig benne julliequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; maar niet tijdens etenstijd...
Maryam Hassouniquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:34 schreef wyccie het volgende:
Maryam nog iets. Dunya toch?
Nee, ik heb meegedaan!quote:
Kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:41 schreef Oblivion het volgende:
POS!
Ook al vroeg wakker..![]()
Bikkelin!
Beter dan deze man...quote:
Jeetje, een junk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Beter dan deze man...![]()
[afbeelding]
En met jou?
Zanger? Leeft ie nog?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:48 schreef Oblivion het volgende:
Nee, een bekende nederlander die je hoort te raden...![]()
Oh ja, Kerst!![]()
Al zin in?
Zo te zien niet zo heel lang meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:57 schreef Oblivion het volgende:
Zanger ja....Ja hij leeft nog.
Ja regen en wind...ik vind het ook vreselijk. Het kan mij zomers nooit heet genoeg zijnquote:Kerst! Here we come!![]()
Zie alleen tegen al die regen op, op weg naar kerst toe...![]()
Nou als je door blowen er zo uit gaat zien....stop ik meteenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:03 schreef Oblivion het volgende:
Zo ziet hij er al jaren uit!![]()
En maar blowen, zelfs op het podium....![]()
En hete zomers zijn okay!
Ach natuurlijk ja Armand...ben ik te minquote:
Goedemorgen!quote:
Ben ik te min is best wel leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ja, het is inderdaad Armand...
Ik heb 'm wel eens in het echt zien optreden..![]()
Had ook wel zonder gekunt...![]()
Alles beter dan een deelkloon... Jij bent immers een kloon van een Homo en een Treinquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal klonen van elkaar, hè ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |