Wat zegt ze dan allemaal wat onrespectvol tegenover 'n zwangere vrouw is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef Knurkie het volgende:
ik hoop zo dat Chantal ooit zwanger wordt en dan deze uitspraken van haar zelf terug ziet en de ogen uit dr hoofd schaamt want een ongevoelig etter wijf
Groningen en verwend staan nou niet echt met elkaar in verbinding, wat Isa zegt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:18 schreef Inca het volgende:
[..]
ik kom ook uit groningen en vind tanja ook een verwend wicht die komen we nog wel eens tegen in beyum![]()
Toen had Menno het toch over die bewijzen van fraude met de beluitslagen gehad. Hij is toen door Hummie naar de dbk geroepen en flink uitgekaffert. En hem is verteld deze datum goed te onthouden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....help me even herinneren, wat was er ook alweer 25 september gebeurd?
Ik zei ook dat Tanja's moeder dat vond. Ik vind de bewoners best sociaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:07 schreef cuall het volgende:
de enige die in dat huis echt egocentrisch is dat is Tanja zelf
![]()
Idem.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gezeik weer. Altijd dat gelul over ´Nukkige Groningers´. Ik woon in Groningen en al voel ik me niet aangesproken, ik vind jou erg verwend en vervelend met je vooroordelen.
Menno zei dat BB doorgestoken kaart was en dat hij thuis bewijs had.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal gemistquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij kreeg op zijn kop, omdat hij had gesuggereerd dat BB oneerlijk was m.b.t. het stemmen op de donderdagavond.
Dat Tan er zowiezo niet uitmocht van BB bijvoorbeeld.
(zoiets was het, ik weet nog dat hij er behoorlijk van onder de indruk was toen, hij liep rood aan en zag er verslagen uit)
als ze hier meelezen, krijgt Dido op haar kop dat ze Tanja niet helptquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:17 schreef Rica het volgende:
Het wordt Dido nu al kwalijk genomen dat zij wel in de babykamer mag komen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef Sonique het volgende:
Joost heeft pittige uitspraken over BB...
"Menno en ik hadden hier een half uur met onze piemel kunnen spelen, want de camara's waren toch Tanjas bevallig aan het filmen..."
Wat nou?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:22 schreef Sonique het volgende:
En terecht...
Zo snel gaat dat dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef Ireth het volgende:
Joost: "Het is Big Tanja en Big Dido tegenwoordig en Big Shit voor de rest."
Hij zei inderdaad dat de stemming niet eerlijk verliep, en daar zelfs thuis bewijs voor had liggen, gelijk daarna kreeg hij op z'n donder in de DBK.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En niet vergeten dat Tanja direct wilde opstappen omdat ze niet aan een oneerlijk spel wilde meedoen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:22 schreef jessie het volgende:
[..]
Toen had Menno het toch over die bewijzen van fraude met de beluitslagen gehad. Hij is toen door Hummie naar de dbk geroepen en flink uitgekaffert. En hem is verteld deze datum goed te onthouden.
pakje boter voor tanjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:25 schreef Sonique het volgende:
Ik mis net iets?
Ik switch naar de andere tream en ik hoor ".... hebben één pakje gegeven" Het gaat hier om sigaretten die ze net van BB heeft gekregen?
Ik ben ook kotsmisselijk van jouquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
Peter6000
ik word er zo langzamerhand kotsmisselijk van dat jij elke keer als jij je op je teerhartige zieltje getrapt voelt, je het nodig vindt om mijn beroep hier te vermelden.
![]()
hoop dat ze uit dr pan gaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef Day het volgende:
Dido heeft een eigen pakje sigaretten gekregen van BB!
Ben benieuwd naar Chantal's reactie....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben ook kotsmisselijk van jou
Ik heb ook begrepen uit een halve zin dat Dido een pakje sigaretten gekregen heeft (als dank dat ze voor Joscelyn zorgt of zoals Tanja zei omdat ze haar op die manier lieten merken dat Dido d'r best wel gedaan heeft)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:25 schreef Sonique het volgende:
Ik mis net iets?
Ik switch naar de andere tream en ik hoor ".... hebben één pakje gegeven" Het gaat hier om sigaretten die ze net van BB heeft gekregen?
Zo.quote:
Steek je vingers in je keel.. lucht vaak erg op...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben ook kotsmisselijk van jou
Hij heeft geloof ik zelfs een boek gelezen over hoe je BB kan winnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef PC eend het volgende:
Wel vreemd want hij heeft het vaak over "daar win/verlies je stemmen mee", ook heb ik hem horen speculeren of dat kapsel incident hem misschien stemmen gaat kosten, wel een beetje vreemd allemaal als je toch al weet dat die stemming niet klopt.
het is toch een pakje sigaretten voor dido.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aha...
Jammer dat het geen pakje peuken is
Ze hebben Dido een pakje gegeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aha...
Jammer dat het geen pakje peuken is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Dido een pakje sigaretten heeft gehad?
Lieske d'r sjaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
BB laat hiermee duidelijk merken dat Dido wél goed bezig is.
Nu ik heb begrepen dat bewoners etenswaren en breiwerkjes hebben verstopt gun ik Dido haar peukjes nog meer.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:29 schreef Bocaj het volgende:
Bocaj gaat met de billen bloot...
Groningers zijn ok!
![]()
![]()
Wat is het nouu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben Dido een pakje gegeven.
Die krijgt straks dezelfde behandeling als Tanja als BB zo doorgaat. Misschien doen ze het wel met opzet.
Allebei ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat is het nouu?
Een pakje sigaretten, of een pakje boter voor Tanja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |