Daarom is ze nu ook bevallen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef annie32 het volgende:
tanja kan soppen zeg
En ook niet met de extra hygiene die nu voor Tanja nodig is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Getver...geen pleepapier. Dat is toch gewoon vies? Heeft toch niets te maken met rantsoen.
Ze gaan iets doen voor Menno...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Waar wachten de bewoners nu op?
Een gezamenlijk overleg ofzo?
Wie goed doet......goed ontmoetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben geen Tanja-fan, maar toch vind ik het zielig dat een vrouwtje dat net bevallen is, geen hulp krijgt bij het bereiden van haar maaltijd.
Niemand vraagt haar of ze soms kunnen helpen.
Hopelijk geen hints, of een liedjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef ChantalC het volgende:
Ze gaan iets doen voor Menno...
Ja ze zal het wel te vies vinden om haar pannetjes op te zettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef melonovy het volgende:
tanja moet kappen me tpoetsen en gewoon relaxen, ze is net bevallen.
Waarom doet ze dit nou?
Ze kan toch ook op "gewone tijden" eten. Dan kan de kraamhulp (die ze wel heeft) toch koken voor haar. Ze kan ook naar de tuin om te roken hoor. En Dido loopt bijna constant de luiers van Joscelyn te verschonen dus daar hoeft ze ook al nix voor te doen.quote:
Geen wc papier vind ik ook niet kunnen. Had gewoon alle make up afgepakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Als je de make-up en haarlak etc afpakt dan heb ik daar lol in....maar wc-papier
Heeft er alles mee te maken en ze is niet hulpbehoevend hoor, ook al is ze net bevallenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heeft er nix mee te maken ze is wel pas bevallen hoor![]()
ze kan na weeen hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:59 schreef Rianne84 het volgende:
hebben pas bevallen vrouwen veel last van hun buik ofzo? tanja houdt maar steeds haar buik vast...
Ik zou het ook doen als ik wist dat er een uurtje of wat geleden een heel acuzi over het aanrecht is gegaan (inclusief schaamhaar en lichaamsvetten en dergelijke)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ze zal het wel te vies vinden om haar pannetjes op te zetten![]()
Dit doet ze zelf hoor melonovy
Daar hebben de bewoners geen idee van (geen ervaring mee), zou een taak van BB zijn om ze daar op te wijzen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal mee eens. Tanja gedraagt zich wel als een bikkel, maar ik vind het niet meer dan normaal als ze nu een beetje verwend wordt.
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Taurus het volgende:
Even voor alle Tanja-lovers: Een zwangere vrouw is niet ziek!!Ze hoeft geen hulp meer, echt niet! Ze heeft geen zware bevalling gehad en de ene vrouw trekt 't beter dan de ander, nou zij trekt 't goed, ze heeft geluk gehad, klaar.
Dat gepiep om 't arme zwangere vrouwtje.. doe normaal zeg..Ik vind 't 'n stom idee van BB om haar in dat huis te stoppen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |