Dat is correct en tevens juist haha zal t ff veranderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
No offence, maar je kent de naam van je eigen auto nieteens? Trueno is de versie met de opklap lampen, en deze die jij hebt heeft normale lampen, dat moet dus de Levin zijn..
ik heb m gekocht 3,5 jaar geleden van een man in NL die er geen tijd meer voor had en toen zat deze motor er al in heb alleen de nodige aanpassingen gedaan zoals je op de foto's ziet en verder heb k alleen t onderstel, wielen, interieur en t spuitwerk verandert als ik m klaar heb zul je m vaak genoeg tegen komen denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is volgens mij ook een levin.
Wanneer heb je deze geimporteerd, en uit de VS of Japan?
Hoe heb je het probleem trouwens opgelost met de motorophangingen, voor de 3e gen 3S?
Wat voor turbo en intake heb je gebruikt?
stock internals?
Woon je in NL zo ja, waar de fok kan ik deze auto komen aanschouwen
erg netjes
800 pk is wel erg veel voor een 3S maar wat een project zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef zBus het volgende:
Anyway voor de nog wat nuttige info...
Ding weegt 800kg en heeft momenteel tussen de 500 en 600 pk, ze hopen de 800 te halen maar dan moet er nog wat gebeuren (zou je denken?).
Anyway ding is echt mega overpowered, lijkt me ook niet fijn rijden zoveel pk. Ding is niet recht te houden.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:13 schreef Furious het volgende:
Voor 25.000 dollar, zou ik in Amerika een 2000 Audi S4 kopen.
Heb je tenminste niet zo'n spuuglelijk ding, hoog neger gehalte opgefokte broodrooster mobiel.![]()
maar het is in australie en daar zijn japanse auto's nu eenmaal een lading goedkoper, en sowieso audi's zijn saai. op ur quatro naquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:13 schreef Furious het volgende:
Voor 25.000 dollar, zou ik in Amerika een 2000 Audi S4 kopen.
Heb je tenminste niet zo'n spuuglelijk ding, hoog neger gehalte opgefokte broodrooster mobiel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |