bovenste plaatje is doodquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:52 schreef Koenholio het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Deze gaan we straks in elkaars kont steken!!"
Oh ja en...40
Laat haar uitkleden voor de cam, maak een screenshot van de tieten, zeg dat ze verder moet gaan anders plaats je het over heel het internet. En jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:37 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb nu een breezertje in me lijst, dat me net toevoegde, ken d'r neit ofzo. Ze loopt nu al allemaal te roepen dat ik een lekker ding ben enz
Tips om iets leuk mee te doen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Laat haar uitkleden voor de cam, maak een screenshot van de tieten, zeg dat ze verder moet gaan anders plaats je het over heel het internet. En jadan ist hendig sjiek, en daarna als je klaar bent he alsje alles hebt opgenemen. Kun je de filmpjes/screenshots naar oom Maikuuul sturen
Wat hangt er in der harenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p.s. Winterswijkse gansters in de OP
Wel lekker blijven plakken hè?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:11 schreef Brammie1 het volgende:zb of ph?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p.s. Winterswijkse gansters in de OP
ik keek al als ik er 1 van kende maar![]()
edit, bram
ging jij vroeger met plopman om, henk-jan?
en met sander, want dan ken ik joju van verhaardagfeestjes
[ Bericht 17% gewijzigd door luciferist op 23-10-2005 17:25:30 ]
Ik heb ze verwijderd, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:17 schreef Brammie1 het volgende:
breezer%20stoel.jpg
Breezer%20Babe%201.jpg
doen 't niet
ik heb daar nooit op school gezeten (is toch de driemark?).quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:59 schreef luciferist het volgende:
[..]
zb of ph?
ik keek al als ik er 1 van kende maar![]()
edit, bram
ging jij vroeger met plopman om, henk-jan?
en met sander, want dan ken ik joju van verhaardagfeestjes
Zo te zien welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef MoChe het volgende:
is dat trouwens mentale theo die weer met zun tengels aan minderjarige meisjestietjes zit?
Laat mij de eerste zijn die zegt: "gadverdamme, oprotten met je manwijf!"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:48 schreef Koenholio het volgende:
Ja. Waarom moet die gast altijd tienermeisjes hebben, laat hem mensen van zijn eigen formaat grijpen. Zoals hij/zij bijvoorbeeld:
[afbeelding]
die heeft dat toch goed bekeken hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef MoChe het volgende:
is dat trouwens mentale theo die weer met zun tengels aan minderjarige meisjestietjes zit?
Haha, die piercing.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:48 schreef Koenholio het volgende:
Ja. Waarom moet die gast altijd tienermeisjes hebben, laat hem mensen van zijn eigen formaat grijpen. Zoals hij/zij bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Gadverquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:48 schreef Koenholio het volgende:
[afbeelding]
De dope houdt je lichaam lekker strak. Ik weet dat het slecht is, maar als ik er dood aan ga ben ik wel een lekker strak lijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:46 schreef the_legend_killer het volgende:
dies eng
Staan ze niet met 4 daar?quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:55 schreef Koenholio het volgende:
[afbeelding]
1. Is dat een kerel met make-up?![]()
2. Wtf heeft die meid in het midden?![]()
HO! Ik was nog niet geweest. Dank u.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:48 schreef Stretto het volgende:
Mooi nu iedereen weer zn tvp's heeft geplaatst kunnen we beginnen met het echte werk:
[afbeelding]
Espaniol Stylow..![]()
[afbeelding]
mooi.....van C&A![]()
[afbeelding]
hijs leuk.........![]()
[afbeelding]
mijn wheelie ride.............![]()
Naar die 'discotheek' ga ik binnenkort.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:55 schreef Koenholio het volgende:
[afbeelding]
Die arme kerel toch.![]()
![]()
[afbeelding]
1. Is dat een kerel met make-up?![]()
2. Wtf heeft die meid in het midden?![]()
[afbeelding]
Juustem.
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
Wijf: Kots mijn mond vol!![]()
Kerel: Oké!![]()
![]()
Oftewel, je plaatje is niet zichtbaar. Lees de OP nog eens door.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:16 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Oftwel, "ik vind mezelf lekker"
Die zit aan de annabolenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:24 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
De dope houdt je lichaam lekker strak. Ik weet dat het slecht is, maar als ik er dood aan ga ben ik wel een lekker strak lijk., Strak is ze ckr
![]()
Daar noemen ze dat een Guinness of Pintquote:
hoe ze het ook noemen... ze heb wel lekkere inkijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar noemen ze dat een Guinness of Pint
hij werkt in hollyquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:16 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Oftwel, "ik vind mezelf lekker"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |