quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:01 schreef Falco het volgende:
Nooit meer Heey Yooh Captain Jack en Drill Instructor!
Hij is niet echt oud geworden, neequote:1995-2005
Tssk.quote:"Party on"
Idd, toen ik klein was vond ik dat helemaal geweldig...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Of je zijn muziek nu lelijk of leuk vond, het is wel heel triest om op zo'n jonge leeftijd plotseling aan een hersenbloeding dood te gaan.
Maar een beetje respectvol reageren is denk ik voor sommigen nooit weggelegd.
dat maakt het meer gesneuveld he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Het was ook de tijd dat ik heel veel uit ging, dus zijn muziek kan ik wel dromen. Best lachen idd.
Sorry.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Of je zijn muziek nu lelijk of leuk vond, het is wel heel triest om op zo'n jonge leeftijd plotseling aan een hersenbloeding dood te gaan.
Maar een beetje respectvol reageren is denk ik voor sommigen nooit weggelegd.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Tafkahs het volgende:
Als ie nou op een mijn zou zijn gestapt ...
Een complete generatie man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:02 schreef D.Rose het volgende:
Toch grappig dat mensen dit serieus leuke muziek vonden
De normen voor goud en platina zijn niet overal hetzelfde hoor, dus dat zal nog wel meevallen denk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef Biogarde het volgende:
Deutschland 1x Platin, 3x Gold
Holland 2x Platin, 2x Gold
Finnland 1x Platin, 2x Gold
Polen 1x Platin, 1x Gold
Dänemark 1x Platin, 1x Gold
Tschechien 1x Platin, 1x Gold
Norwegen 1x Gold
Ungarn 1x Gold
Erg zonde dattie dood is, veel te jong.
Overigens wel grappig om te zien dat hij in Nederland het meest verkocht heeft..![]()
jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wij zongen altijd op het schoolplein:
Eeh ooh Captain Jack steek een piemol in je bek
![]()
![]()
![]()
!
En als Wikipedia het zegt....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef borisz het volgende:
volgens wikipedia is hij nu ook overleden![]()
En Bobby Farrell (Boney M) is ook een topperquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Beste neger artiest ooit !
Ze gebruiken Fok! zeker als bron...quote:
Een neger die een wereldhit had in 95quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:59 schreef XiChico het volgende:
Wie is captain Jack? Ik dacht dat jullie een tekenfiguur bedoelde, die van tv .. met die koekjes. Kapitein Koek. Dacht dat ze die stripfiguur van de buijs hadden gehaald.
Geboortedatum: 0000-00-00quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:59 schreef XiChico het volgende:
Wie is captain Jack?
Hmm, dan mist china het grote nieuwsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef borisz het volgende:
volgens wikipedia is hij nu ook overleden![]()
niet voor, precies op het begin van de jaartellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef sweet_love het volgende:
[..]
Geboortedatum: 0000-00-00
Volgens mij ben jij inderdaad nog van voor de jaartelling
quote:Update
Het management van Captain Jack heeft het bericht tegenover 3FM ontkend. De zanger zou in coma liggen en in levensgevaar zijn.
De Engelse Wiki ook? http://en.wikipedia.org/wiki/Francisco_Alejandro_Gutierrezquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef rekenwonder het volgende:
Ze gebruiken Fok! zeker als bron...
Nee, maar ze maken wel een voorbehoud.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Engelse Wiki ook? http://en.wikipedia.org/wiki/Francisco_Alejandro_Gutierrez
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |