http://members.home.nl/thafreak2/Bugatti Veyron 16.4 track test.mpegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef Party_P het volgende:
iemand filmpjes van de Veyron, wil um wel eens horen (de motor)
Riiiiight. @ 360 km/h beetje kloten met knopjes enzo, bellen, uit je neus vreten, lijkt me sterkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dan dat verhaal van die tweede contactsleutel.... boven de 360 km/uur moet je een tweede sleutel omdraaien. dan 'start' hij pas echt
Nee, maar als je ook op "Bugattie" zochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:58 schreef jacco het volgende:
[..]
Het slaat toch nergens op dat ik dit soort topics niet kan vinden in de search.
FXX Mag juist naar mijn weten niet op straat gebruikt worden... Of was het andersom? Het is in iedergeval een test-serie voor de "F70"... De Enzo opvolger...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:16 schreef ninja-mod het volgende:
Wat een monstermachine , heerlijk![]()
De sound van die v16 is gewoon TE lekker!
Veyron @ de ring
Ik ben zeer benieuwd of ie in topgear komt deze herfst , het moet gewoon haast wel
Koenigsegg ( supercharged V8 @ 806 pk ) is al verslagen door SSC ( supercharged V8 @ 900 pk) dus hoe lang gaat het duren voor we een V10/V12 gaan zien die nog sneller is dan dit bakbeest?
![]()
Ferrari doet z'n best met de FXX maar die is weer niet voor straatgebruik begreep ik...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:58 schreef jacco het volgende:
[..]
Het slaat toch nergens op dat ik dit soort topics niet kan vinden in de search.
Hij gaat wel matig voorzichtig de bochten inquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://members.home.nl/thafreak2/Bugatti Veyron 16.4 track test.mpeg
Dat zijn allemaal algemene topics over bugatti. Een auto als deze verdient imo toch wel een eigen topic.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:09 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]![]()
http://www.google.com/search?q=bugatti&domains=forum.fok.nl&sitesearch=forum.fok.nl
Dubbel.
Mjah, zelfs als het kan, wat heb je er dan aan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef Erik_Westerveld het volgende:
1 vraag, de W16 levert 3000 pk's waarvan slechts 1000 pk's voor aandrijving komt. De rest verdwijnt in koeling, etc etc.
Is er ook een tabel waarmee je kunt uitrekenen dat stel Ford 1.8i 125 pk's, hoeveel de motor dan levert?
Uhh volgens mij is dat gemeten aan de krukasquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef Erik_Westerveld het volgende:
1 vraag, de W16 levert 3000 pk's waarvan slechts 1000 pk's voor aandrijving komt. De rest verdwijnt in koeling, etc etc.
Is er ook een tabel waarmee je kunt uitrekenen dat stel Ford 1.8i 125 pk's, hoeveel de motor dan levert?
beter lezen, aan krukas heeft de W16 idd 1000 pk's, maar in feite levert hij dus bijna 3000 pk's.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:04 schreef yup het volgende:
[..]
Uhh volgens mij is dat gemeten aan de krukas. Net als bij jou Fordje. Is ook 125 pk's, die worden ook gemeten aan je krukas.
HUH?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:07 schreef Erik_Westerveld het volgende:
[..]
beter lezen, aan krukas heeft de W16 idd 1000 pk's, maar in feite levert hij dus bijna 3000 pk's.
mijn vraag is dus of er ook een tabel/maatstaf is waarmee je kunt aflezen hoeveel vermogen je auto/motor in feite levert.
idd dat wil ik ook wel eens weten...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:35 schreef yup het volgende:
[..]
HUH?
Hoe bedoel je in feite levert hij dus bijna 3000 pk's ?
Want er zijn 2 manieren om vermogen te weergeven.
Aan de wielen (en dat is dus altijd minder dan aan de krukas)
Aan de krukas. En dat is dus het vermogen van een werkende kant en klare motorblok, zonder aandrijving etc. erop.
Autovisie bevestigt het OOK dat W16 bijna 3000 pk's (gemeten in kW's), levert in veyron, zie bijv. blz 14 van hun vertaalde Duitse test van veyron.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:35 schreef yup het volgende:
[..]
HUH?
Hoe bedoel je in feite levert hij dus bijna 3000 pk's ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |