Kloptquote:Op zondag 19 februari 2006 17:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, eerder metro. Jack is een man die zowel mannen als vrouwen tot zijn fans mag rekenen. Toch?
Um.. *ahum* ...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
KloptIk moet alleen nog iemand vinden die mee wil naar het concert, ik heb een kaartje over. Geen van mn vrienden vinden hem goed
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
KloptIk moet alleen nog iemand vinden die mee wil naar het concert, ik heb een kaartje over. Geen van mn vrienden vinden hem goed
![]()
Torio, Vriendje!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
Had ik al gezegd dat je mn beste vriend wasquote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
concert? Wanneer? Waar? *gaat googlen.....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
Ja. Van binnen is het wel ok hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Evertjan het volgende:
HMH ben ik nog nooit geweest is dat niet dat lelijke gebouw naast de Arena??
Kan je me ff mailen wil em voor een normaal bedrag wel van je over nemen...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
Denk dat je niet de enige bent.....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Even het volgende:
[..]
Kan je me ff mailen wil em voor een normaal bedrag wel van je over nemen...
HMH is hele mooie zaal, prima geluid e.d. Maar zit idd naast Arena..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Evertjan het volgende:
HMH ben ik nog nooit geweest is dat niet dat lelijke gebouw naast de Arena??
Kan het toch proberen ?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Denk dat je niet de enige bent.....
Ja, klopt! Hele vette hal voor concerten (vind ik dan hè).quote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Evertjan het volgende:
HMH ben ik nog nooit geweest is dat niet dat lelijke gebouw naast de lelijke Arena??
Oh ..ik ben trouwens veel gezelliger dan Even!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
Moet lukken met zo'n budget. Veel succes!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:34 schreef Gemistry het volgende:
hey mensen.
ook ik was te laat met het kopen van kaartjes maar wil er nog zeer graag heen.
ik heb er 60 euro per kaartje voor over (2 kaartjes)
graag meelen naar gj_esenkbrink@hotmail.com
Dat meen je niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
niet dus, kijk maar eens op marktplaats Die idioten vragen net zo makkelijk 100 euro p/s..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Moet lukken met zo'n budget. Veel succes!
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef Lief-visje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die nieuwe clip van hem ik vind het leuk gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |