Uhm, helaas. Vind sommige nummers van Blof wel aardig, maar dit vind ik dan eigenlijk weer niks.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef bloffan3 het volgende:
[..]
Maar dan heb je "Aanzoek zonder ringen" van Bløf nog niet beluisterd.
[afbeelding]
![]()
![]()
Dat is wel heel diplomatiek gezegd. Respect daarvoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:48 schreef Numbie het volgende:
[..]
Uhm, helaas. Vind sommige nummers van Blof wel aardig, maar dit vind ik dan eigenlijk weer niks.
Ik hou het gewoon fijn bij Belle![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
24 Maart is de grote dag hè?
Marktplaats Mongolen die 10 kaartjes kopen en dan met dikke winst willen verkopenquote:
Nou ik heb gebeld en aan de telefoon gehangen.. En ticketservice verkoop punt is 3 kwartier rijden met de auto maarja ben 17 he...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik snap je punt, maar je had zelf ook meer moeite kunnen doen. Sterkte in ieder geval.
Dat snap ik dus niet, maar goed..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:28 schreef Numbie het volgende:
Kwam er zelf te laat achter dat de beste man kwam. Moet het voorlopig dus nog maar ff doen met de cd's... Komt vast nog wel een keer terug![]()
quote:1. Upside Down![]()
2. Broken![]()
3. People Watching![]()
4. Wrong Turn![]()
5. Talk Of The Town![]()
6. Jungle Gym - featuring G. Love![]()
7. We\'re Going To Be Friends![]()
8. The Sharing Stone![]()
9. The 3 R\'s![]()
10. Lullaby - featuring Matt Costa![]()
11. With My Own Two Hands -featuring Ben Harper![]()
12. Questions![]()
13. Supposed To Be![]()
1 |
Niet de moeite waard? Ik zie meer sippe dan blije smilie's.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:49 schreef ZeroVince het volgende:
Jack Johnson - Sing-A-Longs & Lullabies for the Film Curious George (2006)
[afbeelding]
[..]
[ code verwijderd ]
Op Marktplaats.nl zou je twee kaartjes voor ¤150 moet kunnen regelen. Dat heeft het concert in Paradiso me destijds ook gekost..quote:Op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef pAin het volgende:
Er zal vast en zeker niemand zijn die kaartjes kwijt wil voor de 24ste??
Ik zag al op de after sales sites voor 125 euro per stuk, maar no way dat ik dat er voor wil betalen, aangezien het er dan wel 2 worden natuurlijk.
Je kent wel liedjes van hem waarschijnlijk.. ik vind je niet debiel hoor. Bekijk het positief: je hebt nog zoveel moois in te halen nu..quote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit van de naam Jack Johnson gehoord heb? Een vriendin van me keek me aan alsof ik debiel was toen ik zei "wie?" maar ik heb echt serieus nog nooit van zijn naam gehoord... Waar zou ik hem van kunnen kennen?
hmmm...da's bést knap...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit van de naam Jack Johnson gehoord heb? Een vriendin van me keek me aan alsof ik debiel was toen ik zei "wie?" maar ik heb echt serieus nog nooit van zijn naam gehoord... Waar zou ik hem van kunnen kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |