Onwijs gaaf! Welke nummers vallen je op? Andere arrangementjes of zo..?quote:Op maandag 26 december 2005 23:22 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb de dvdKlinkt goed.. zin in dus
![]()
Ok, laat even weten als je 'm terug hebt.. ik vaar blind op je review..quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef Proper_fucked het volgende:
m'n zus heeft m mee naar haar huis dus kan niet kijken.. Heb alleen gedraait als 'achtergrond' muziek afgelopen week dus nog ook nog niet echt geluisterd welk nummer beste is. Klonk goed iig
Maar dan heb je "Aanzoek zonder ringen" van Bløf nog niet beluisterd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:54 schreef Numbie het volgende:
Vind Belle 't mooiste liedje van IBD... Zo'n rust als dat nummer uitstraalt. Heerlijk!![]()
Grmpf.. sterkte ermee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef bloffan3 het volgende:
[..]
Maar dan heb je "Aanzoek zonder ringen" van Bløf nog niet beluisterd.
[afbeelding]
![]()
![]()
Die is zoo vetquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind 'Do You Remember' ook wel die 'rust' hebben. Of begrijp ik je dan verkeerd?
Haha.. mooi verhaal! Hij gaat ook de Valentijnsdag cd van dit jaar..quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef Even het volgende:
[..]
Die is zoo vet
Ik luister cds nooit helemaal eerste paar keren.. Dus ik liep over het strandje in Italië en kom opeens bij het 13e nummer....
wat een vet nummer is dat
Liep dr niet alleen hequote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. mooi verhaal! Hij gaat ook de Valentijnsdag cd van dit jaar..
Hier kom ik nog een keertje op terugquote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, laat even weten als je 'm terug hebt.. ik vaar blind op je review..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |