quote:Geachte ...,
Tot onze grote spijt hebben we de verkeerde datum op het ticket geplaatst.
Dit moet natuurlijk vrijdag 24 maart 2006 zijn.
Hieronder nogmaals de correcte gegevens.
Jack Johnson
Heineken music hall, Amsterdam 24/03/06
Deuren open: 18:30
Aanvang Show + support act : 20:00
Einde Show: 24:00
Met vriendelijke groet.
Easyticket
En hoeveel heb je betaaldquote:
Bij Easyticket.be gehaald ofzo ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef Proper_fucked het volgende:
67 euro ofzoiets.. incl administratie enzo, voor 2 kaartjes that is..
Ik krijg maandag m'n tickets dus.quote:Subject:
Foutieve datum op tickets Jack Johnson, Heineken music Hall (24/03/06):
Door een vergissing staat er een verkeerde datum vermeld op de verzonden tickets.
De vermelding is 23-03-06. Het concert van Jack Johnson vindt echter plaats op vrijdag 24 maart 2006.
U kunt de ontvangen tickets zonder problemen gebruiken op 24 maart 2006.
E-ticket ingang:
Met het E-ticket dient u gebruik te maken van de E-ticket balie. Deze balie wordt ingericht in de hoofdentree van de Heineken Music Hall en zal duidelijk worden aangegeven. Tevens zetten we stewards in om dit in goede banen te leiden.
Betalingen:
Tickets zijn verstuurd aan de orders waarvan de betalingen tot afgelopen 3 november zijn bijgeschreven op onze rekening.
Mocht uw betaling later op onze rekening zijn bijgeschreven, ontvangt u maandag 14 november uw tickets.
Controleert u s.v.p. of u het ordernummer correct heeft vermeld op uw overschrijving.
Met vriendelijke groet,
Easyguest/Eventtool
Hij stond bij het laatste concert in het voorprogramma van Jack Johnson..quote:Op woensdag 9 november 2005 12:32 schreef mordradead het volgende:
Fuck.. ik had ook wel naar Jack Johnson gewild.. echt supergave en relaxte muziek zeg
Liefhebbers van Jack zullen deze muziek vast ook waarderen; Donavon Frankenreiter! Is net als Jack Johnson surfer en ze hebben ook samen een nummer gemaakt (Free) Luisteren dus!
Maak er es een documentje van dan en post em hier kan ik ook even 'kijken' of ik hem raar vindquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat soort gasten moeten ze keihard aanpakken.
Ik ga met een vriendinnetje van me waarschijnlijk. Het wordt vast schitterend. Alleen vind ik die rare uitgeprinte tickets nog steeds maar raar.
Helemaal over je post heen gelezenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:03 schreef ZeroVince het volgende:
* ZeroVince is watching: Jack Johnson and Friends - A Weekend at the Greek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |